Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka
Komunikace = výměna informací Jednosměrný komunikační model nikdy neexistoval. ZdrojMédiumCíl
Svět se změnil Nestačí podchytit hlavní média a těm dodávat informace Komunikovat chtějí všichni
Mění se i Internet Nestačí ani dříve obvyklá webová prezentace Web musí být nalezitelný, přístupný, otevřený, …
Internet má pro firemní komunikaci řadu výhod Možnost cíleného oslovování Zpětná vazba, počítáte-li s ní Okamžitá reakce Bezprostřednost Nové technologie a přístupy (ICQ, VoIP, video, social media marketing) Relativně nízké náklady
…a stejné množství nevýhod Nekontrolovatelný prostor Zrádná moc vyhledávačů Miliony „gatekeeperů“ Nutnost jiného přístupu k PR (pravidla starého světa neplatí) Vysoká cena za chyby
Blog vs. PR blog
Víte, v jaké jste společnosti? Zásah
Vždy budete stát proti přesile
To nejhorší, co můžete udělat: uzavřít se a opevnit
Otevřenost Korektnost Rovný přístup Otevřenost, otevřenost, otevřenost…