9.Komunikace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Advertisements

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
PROPAGACE MARKETING.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Direct marketing (stručně úvodem)
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Komunikace a stimulování prodeje
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Marketingová komunikace
KOMUNIKAČNÍ MIX.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Marketingová komunikace
Marketingová komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Komunikační strategie
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Teorie propagace 5 základních forem propagace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 8 Komunikační mix.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Mediální plán.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Komunikační (propagační)
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Tvorba marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
Propagace základní pojmy
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

9.Komunikace

9.1 Vymezení marketingové komunikace Komunikace – výsledek jakékoliv akce (fyzické, slovní, písemné), která zabezpečuje přenos informací mezi dvěma subjekty Marketingová komunikace – smyslem sdělení je navázat kontakt a být pochopen, zapamatován a stát se uvěřitelným

9.2 Prvky komunikačního procesu Média Odesílatel Kódování Sdělení Dekódování Příjemce Šum Zpětná vazba Reakce

9.3 Strategické cíle marketingové komunikace Tvorba vědomí Bez znalosti výrobku a značky nelze prodat výrobek Zavádění nového výrobku (značky) na trh, vstup na nové trhy Budování pozitivního image Pokud výrobky (značky) mají pro zákazníka rozlišitelnou image, zákazníka lépe chápe hodnotu, která je mu nabízena Identifikace potencionálních zákazníků Prostřednictvím komunikace je možné identifikovat zájem zákazníků o výrobek (značku) – moderní technologie Budování vztahů v rámci distribučního kanálu Výrobci spolupracují s obchodníky na komunikaci se zákazníky Udržení zákazníků Věrní zákazníci představují hodnotu pro jakoukoliv firmu

9.4 Komunikační mix Reklama – placená forma neosobní prezentace výrobků nebo služeb identifikovaným sponsorem Osobní prodej – ústní prezentace výrobků nebo služeb s potencionálním nakupujícím za účelem prodeje Podpora prodeje – krátkodobé nebo dlouhodobé podněty pro povzbuzení prodeje výrobků neb služeb Public relations –budování dobrých vztahů s jednotlivými typy veřejnosti za účelem získání příznivé publicity pro společnost Direct marketing – používá přímé formy komunikace se zákazníky, má interaktivní charakter

9.4.1 Nástroje reklamy noviny (denní tisk) časopisy televize direct mail rozhlas outdoor – vnější reklama (billboardy, city light – reklama na zastávkách) Kinoreklama internet

9.5 Kategorizace instrumentů marketingové komunikace ATL Imageová nebo tématická komunikace : TV, rozhlas, noviny, časopisy, kinoreklama, reklama na pohyblivých nosičích, billboards Akční komunikace : Letáky Reklama v místě prodeje Reklama na výrobcích Kupóny Spotřebitelské soutěže Výstavy, veletrhy above line below BTL

9.6 Marketing mix a integrovaná marketingová komunikace Public relations A=firemní reklama B=prodejní komunikace C=distribuce, logistika, oceňování, inovace D=vztahy s veřejností E=výrobková publicita, corporate identity, sponzorství F=tradiční reklama v masmédiích F A D C E B Marketing Reklama