Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (18. – 24. úloha) VIII. označení digitálního učebního materiálu:
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního.
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (27. – 39. úloha) VIII. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (16. – 25. úloha) VIII. označení digitálního.
Matematika a její aplikace
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
IV. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Volitelné předměty ve 3. ročníku
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
X. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
II. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (45. – 55. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Sčítání do VY_32_INOVACE_15 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Matematika a její aplikace
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (19. – 24. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
I. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
PYRAMIDA Práce a energie
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_109.
V. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 SEZNÁMENÍ SE STRUKTUROU A CÍLEM PŘIJÍMACÍCH TESTŮ.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (35. – 45. úloha) X. označení digitálního.
V. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
IX. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 6. ročník ( úloha) I. označení digitálního učebního.
MěVG Klobouky u Brna.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (36. – 45. úloha) V. označení digitálního.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
I. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_111.
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) V. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Analytické myšlení Autor:Jana Buršová. 1. Tři dívky Anna, Bětka a Cilka odebírají jeden z časopisů: Vesmír, Reflex, Mladý svět, každá jeden a jiný než.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 9. ročník (19. – 24. úloha) IV. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (12. – 18. úloha) II. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (13. – 18. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu:
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu: VY_32_INOVACE_OSP Základní škola a Mateřská škola G. A. Lindnera Rožďalovice projekt EUškola pro život, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/

Metodické pokyny Autor: Mgr. Roman Kotlář Vytvořeno: říjen 2012 Určeno pro 9. ročník Sumář učiva za 2. stupeň Téma: řešení úloh testů Scio Očekávané výstupy: aplikuje logickou úvahu a znalosti dosud osvojeného učiva při řešení úloh testů Scio Forma: žáci pracují samostatně Pomůcky: počítač, dataprojektor Zdroje: zadání testů Scio, obrázky – zdroj uveden přímo v daném slidu Další pokyny: Při práci lze využít hlasovací zařízení a vyhodnotit nejrychlejšího řešitele, který získá nejvíce z možného zisku bodů (Lze pracovat i ve skupinách, kdy můžeme aktivně pracovat s odlišnými pozicemi členů skupiny.). Za podstatnou skutečnost lze považovat odůvodnění zvoleného řešení a pro kontrolu ukázat správné řešení. Hra může mít i více vítězů v případě rovnosti získaných bodů.

Úloha č. 23 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Které jazyky by mohla umět Vanda? A) jen dvojici angličtina, italština; B) jen dvojici angličtina, francouzština; C) jen dvojici angličtina, němčina; D) kteroukoli z dvojic angličtina, francouzština nebo angličtina, němčina; E) trojici angličtina, francouzština, němčina. Společné zadání pro úlohu č Letušky Anděla, Barča, Sylva a Vanda ovládají cizí jazyky (angličtinu, francouzštinu, italštinu, němčinu). Každá z nich umí dva cizí jazyky, jedna dokonce tři jazyky. Víme, že: – angličtinu umějí všechny čtyři letušky, – žádný z ostatních jazyků neovládají zároveň tři letušky, – italštinu umí pouze Barča, – jazyky, které umí Anděla, umí i Sylva, – jazyky, které umí Vanda, umí i Sylva. Řešení: Pokud by Vanda uměla francouzsky i německy, pak by to uměla i Sylva, a tak by obě uměly tři jazyky, což nejde. Proto Vanda může umět pouze francouzsky nebo německy. Správnou odpovědí je varianta D). AndělaBarčaSylvaVanda angličtina francouzštinaAA,VV italštinax xx němčinaAA,VV

Úloha č. 24 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Která z letušek umí tři cizí jazyky? A) jen Anděla; B) jen Sylva; C) jen Vanda; D) jen kterákoli z trojice Anděla, Barča, Vanda; E) kterákoli ze všech čtyř letušek Společné zadání pro úlohu č Letušky Anděla, Barča, Sylva a Vanda ovládají cizí jazyky (angličtinu, francouzštinu, italštinu, němčinu). Každá z nich umí dva cizí jazyky, jedna dokonce tři jazyky. Víme, že: – angličtinu umějí všechny čtyři letušky, – žádný z ostatních jazyků neovládají zároveň tři letušky, – italštinu umí pouze Barča, – jazyky, které umí Anděla, umí i Sylva, – jazyky, které umí Vanda, umí i Sylva. Řešení: Je to jen Sylva, protože umí to co Vanda i to co Anděla a ty mohou umět jen 2 jazyky. Správnou odpovědí je varianta B). AndělaBarčaSylvaVanda angličtina francouzštinaAA,VV italštinax xx němčinaAA,VV

Úloha č. 25 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Které z následujících tvrzení je určitě pravdivé? A) Anděla umí italštinu.; B) Barča neumí ani němčinu, ani francouzštinu.; C) Sylva neumí francouzštinu.; D) Vanda umí francouzštinu.; E) Anděla umí tři cizí jazyky. Společné zadání pro úlohu č Letušky Anděla, Barča, Sylva a Vanda ovládají cizí jazyky (angličtinu, francouzštinu, italštinu, němčinu). Každá z nich umí dva cizí jazyky, jedna dokonce tři jazyky. Víme, že: – angličtinu umějí všechny čtyři letušky, – žádný z ostatních jazyků neovládají zároveň tři letušky, – italštinu umí pouze Barča, – jazyky, které umí Anděla, umí i Sylva, – jazyky, které umí Vanda, umí i Sylva. Řešení: Barča neumí ani němčinu, ani francouzštinu. Správnou odpovědí je varianta C). AndělaBarčaSylvaVanda angličtina francouzštinaAA,VV italštinax xx němčinaAA,VV

Úloha č. 26 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Pokud by Vanda uměla angličtinu a němčinu, které jazyky by uměla Anděla? A) jen dvojici angličtina, italština; B) jen dvojici angličtina, francouzština; C) jen trojici angličtina, němčina, francouzština; D) všechny čtyři cizí jazyky; E) Odpověď nelze jednoznačně určit. Společné zadání pro úlohu č Letušky Anděla, Barča, Sylva a Vanda ovládají cizí jazyky (angličtinu, francouzštinu, italštinu, němčinu). Každá z nich umí dva cizí jazyky, jedna dokonce tři jazyky. Víme, že: – angličtinu umějí všechny čtyři letušky, – žádný z ostatních jazyků neovládají zároveň tři letušky, – italštinu umí pouze Barča, – jazyky, které umí Anděla, umí i Sylva, – jazyky, které umí Vanda, umí i Sylva. Řešení: Jen dvojici angličtina, francouzština. Správnou odpovědí je varianta B). AndělaBarčaSylvaVanda angličtina francouzština x italštinax xx němčinax

Úloha č. 27 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Kde seděla Lída? A) mezi Martinem a Zinou; B) mezi Vaškem a Annou; C) mezi Vaškem a Martinem; D) mezi Zinou a Annou; E) Žádná z možností (A) až (D) není správná. Společné zadání pro úlohu č Pět kamarádů (Anna, Lída, Martin, Vašek a Zina) hrálo pexeso s 30 dvojicemi kartiček kolem kulatého stolu. Když někdo našel správnou dvojici, ponechal si ji. O pořadí kamarádů a jejich rozmístění kolem stolu víme, že: Na konci hry měl nejhorší z kamarádů 4 dvojice, další lepší v pořadí vždy o jednu dvojici více. Lída skončila na třetím místě a seděla vedle vítěze. Anna měla více dvojic než Lída, ale méně než Vašek a neseděla vedle ani jednoho z nich. Martin hru prohrál a neseděl vedle Vaška. Řešení: Lída seděla mezi Martinem a Vaškem. Správnou odpovědí je varianta C). Lída, 3.místo Martin Vašek, vítěz Anna Zina 5. místo4 dvojiceMartin 4. místo5 dvojicZina 3. místo6 dvojicLída 2. místo7 dvojicAnna 1. místo8 dvojicVašek

Úloha č. 28 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Kolik dvojic měla Zina? A) 4 dvojice; B) 5 dvojic; C) 6 dvojic; D) 7 dvojic; E) 8 dvojic Společné zadání pro úlohu č Pět kamarádů (Anna, Lída, Martin, Vašek a Zina) hrálo pexeso s 30 dvojicemi kartiček kolem kulatého stolu. Když někdo našel správnou dvojici, ponechal si ji. O pořadí kamarádů a jejich rozmístění kolem stolu víme, že: Na konci hry měl nejhorší z kamarádů 4 dvojice, další lepší v pořadí vždy o jednu dvojici více. Lída skončila na třetím místě a seděla vedle vítěze. Anna měla více dvojic než Lída, ale méně než Vašek a neseděla vedle ani jednoho z nich. Martin hru prohrál a neseděl vedle Vaška. Řešení: Zina měla 5 dvojic. Správnou odpovědí je varianta B). 5. místo4 dvojiceMartin 4. místo5 dvojicZina 3. místo6 dvojicLída 2. místo7 dvojicAnna 1. místo8 dvojicVašek

Úloha č. 29 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Kdo skončil ve hře jako druhý? A) Anna; B) Martin; C) Lída; D) Vašek; E) Zina Společné zadání pro úlohu č Pět kamarádů (Anna, Lída, Martin, Vašek a Zina) hrálo pexeso s 30 dvojicemi kartiček kolem kulatého stolu. Když někdo našel správnou dvojici, ponechal si ji. O pořadí kamarádů a jejich rozmístění kolem stolu víme, že: Na konci hry měl nejhorší z kamarádů 4 dvojice, další lepší v pořadí vždy o jednu dvojici více. Lída skončila na třetím místě a seděla vedle vítěze. Anna měla více dvojic než Lída, ale méně než Vašek a neseděla vedle ani jednoho z nich. Martin hru prohrál a neseděl vedle Vaška. Řešení: Na druhém místě skončila Anna. Správnou odpovědí je varianta A). 5. místo4 dvojiceMartin 4. místo5 dvojicZina 3. místo6 dvojicLída 2. místo7 dvojicAnna 1. místo8 dvojicVašek

Úloha č. 30 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Kolik dvojic měli vítěz a Zina v konečném pořadí dohromady? A) 4 dvojice; B) 6 dvojic; C) 8 dvojic; D) 11 dvojic; E) 13 dvojic Společné zadání pro úlohu č Pět kamarádů (Anna, Lída, Martin, Vašek a Zina) hrálo pexeso s 30 dvojicemi kartiček kolem kulatého stolu. Když někdo našel správnou dvojici, ponechal si ji. O pořadí kamarádů a jejich rozmístění kolem stolu víme, že: Na konci hry měl nejhorší z kamarádů 4 dvojice, další lepší v pořadí vždy o jednu dvojici více. Lída skončila na třetím místě a seděla vedle vítěze. Anna měla více dvojic než Lída, ale méně než Vašek a neseděla vedle ani jednoho z nich. Martin hru prohrál a neseděl vedle Vaška. Řešení: Vítěz a Zina měli dohromady 8+5=13 dvojic. Správnou odpovědí je varianta E). 5. místo4 dvojiceMartin 4. místo5 dvojicZina 3. místo6 dvojicLída 2. místo7 dvojicAnna 1. místo8 dvojicVašek

Úloha č. 31 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Které z následujících tvrzení je určitě pravdivé? A) Zina seděla vedle Vaška, který kromě ní seděl vedle Martina.; B) Součet dvojic kartiček chlapců byl vyšší než součet dvojic kartiček dívek.; C) Anna byla druhá v pořadí se čtrnácti kartičkami pexesa.; D) Třetí až páté místo obsadily dívky.; E) Lída skončila v pořadí lépe než Anna. Společné zadání pro úlohu č Pět kamarádů (Anna, Lída, Martin, Vašek a Zina) hrálo pexeso s 30 dvojicemi kartiček kolem kulatého stolu. Když někdo našel správnou dvojici, ponechal si ji. O pořadí kamarádů a jejich rozmístění kolem stolu víme, že: Na konci hry měl nejhorší z kamarádů 4 dvojice, další lepší v pořadí vždy o jednu dvojici více.; Lída skončila na třetím místě a seděla vedle vítěze.; Anna měla více dvojic než Lída, ale méně než Vašek a neseděla vedle ani jednoho z nich.; Martin hru prohrál a neseděl vedle Vaška. Řešení: Anna byla druhá v pořadí se čtrnácti kartičkami pexesa, protože měla 7 dvojic karet. Správnou odpovědí je varianta C). 5. místo4 dvojiceMartin 4. místo5 dvojicZina 3. místo6 dvojicLída 2. místo7 dvojicAnna 1. místo8 dvojicVašek Lída, 3.místo Martin Vašek, vítěz Anna Zina

Úloha č. 32 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Ve kterých dnech učí paní učitelka Plachá nejvíce svých nesuplovaných předmětů? A) jen ve středu; B) jen ve čtvrtek; C) v pondělí a ve čtvrtek; D) ve středu a ve čtvrtek E) Žádná z možností (A) až (D) není správná. Společné zadání pro úlohu č Paní učitelka Plachá dostala rozpis hodin na první týden druhého pololetí. Rozvrh zahrnuje rozpis jak jejích vyučovacích hodin (F – fyzika, I – informatika, M – matematika), tak hodin, které zastupuje za paní učitelku Rychlou (B supl. – biologie, Ch supl. – chemie). Na každou hodinu má paní učitelka Plachá maximálně jeden předmět. Každá buňka, která představuje, který den a hodinu je daný předmět vyučován, obsahuje značku předmětu, třídu a učebnu. Řešení: Počty nesuplovaných předmětů jsou v jednotlivých dnech takovéto: pondělí 3, úterý 1, středa 2, čtvrtek 4 a pátek 3. Nejvyšší počet 4 je ve čtvrtek. Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 33 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Ve kterých učebnách učí paní učitelka Plachá nejčastěji za celý týden? A) jen v učebně U2; B) jen v učebně U5; C) v učebnách U2 a U3; D) v učebnách U3 a U5 E) Žádná z možností (A) až (D) není správná. Společné zadání pro úlohu č Paní učitelka Plachá dostala rozpis hodin na první týden druhého pololetí. Rozvrh zahrnuje rozpis jak jejích vyučovacích hodin (F – fyzika, I – informatika, M – matematika), tak hodin, které zastupuje za paní učitelku Rychlou (B supl. – biologie, Ch supl. – chemie). Na každou hodinu má paní učitelka Plachá maximálně jeden předmět. Každá buňka, která představuje, který den a hodinu je daný předmět vyučován, obsahuje značku předmětu, třídu a učebnu. Řešení: V učebně U1 učí celkem 2 hodiny, v učebně U2 učí 3 hodiny, v učebně U3 učí 5 hodin, v učebně U4 učí 1 hodinu a v učebně U5 učí 5 hodin. Nejvíce tedy učí 5 hodin, a to v učebně U3 a U5. Správnou odpovědí je varianta D).

Úloha č. 34 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Které z následujících tvrzení je podle uvedeného rozvrhu pravdivé? A) Paní učitelka Plachá nikdy neučí v učebně U4.; B) Třídu 7. A učí paní učitelka Plachá jen dvě hodiny týdně.; C) Matematiku vyučuje paní učitelka Plachá každý všední den kromě pátku.; D) Každý den učí paní učitelka Plachá alespoň jednu hodinu fyziku.; E) Ve třídě 8. B učí paní učitelka Plachá nejméně ze všech tříd. Společné zadání pro úlohu č Paní učitelka Plachá dostala rozpis hodin na první týden druhého pololetí. Rozvrh zahrnuje rozpis jak jejích vyučovacích hodin (F – fyzika, I – informatika, M – matematika), tak hodin, které zastupuje za paní učitelku Rychlou (B supl. – biologie, Ch supl. – chemie). Na každou hodinu má paní učitelka Plachá maximálně jeden předmět. Každá buňka, která představuje, který den a hodinu je daný předmět vyučován, obsahuje značku předmětu, třídu a učebnu. Řešení: Třídu 7. A učí paní učitelka Plachá jen dvě hodiny týdně. Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 35 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 9. ročník (podzim 2012) Které třídy mají tento týden s paní učitelkou Plachou nejvíce hodin matematiky? A) jen 6. B; B) jen 7. A; C) jen 9. A; D) 6. B a 9. A; E) 6. B a 8. B. Společné zadání pro úlohu č Paní učitelka Plachá dostala rozpis hodin na první týden druhého pololetí. Rozvrh zahrnuje rozpis jak jejích vyučovacích hodin (F – fyzika, I – informatika, M – matematika), tak hodin, které zastupuje za paní učitelku Rychlou (B supl. – biologie, Ch supl. – chemie). Na každou hodinu má paní učitelka Plachá maximálně jeden předmět. Každá buňka, která představuje, který den a hodinu je daný předmět vyučován, obsahuje značku předmětu, třídu a učebnu. Řešení: Počet hodin matematiky je v jednotlivých třídách následující: v 6.B 2 hodiny, v 7.A 0 hodin, v 8.B 0 hodin a v 9.A 3 hodiny. Nejvíce hodin učí v 9.A. Správnou odpovědí je varianta C).