Mobilní trh v číslech 4.5.2011 Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Advertisements

DIAL – UP ISDN ADSL kabelová televize bezdrátové (WiFi) mobilní
Bezpečnostní rizika mobilních zařízení Jak přijít o vše v jednom malém mobilu PhDr. Vojtěch Bednář.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
Informační systémy a technologie
Mac vs. PC. PC Označení pro osobní počítače, původně od společnosti IBM (Lenovo) - Označení pro osobní počítače, původně od společnosti IBM (Lenovo) Hardware.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_140_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
SmartPhone start - Apple iPhone
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Technologie a možnosti rozvoje mobilních sítí Jiří Peterka.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Mobilní marketing v e-commerce Lukáš Hykl | Managing MobileInternet.cz.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
Vývoj mobilních aplikací
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Svět techniky a já Marie Luptáková.
Úvod do nových médií a komunikace Ing. Jiří Kysela Katedra informačních technologií - Fakulta elektrotechniky.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
Jak přenést svět na display
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Mobil a Internet: přátelé nebo protivníci? Jiří Peterka.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Jan Křečan ISSS 2005 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
Internetový prohlížeč
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Využití ICT v cestovním ruchu ISSS, Hradec Králové, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
VoIP Velmi opatrná Integrace Pokroku Jakub Ditrich CIF.
GSM.
Eurotel Internet. Vyberte si připojení k internetu přesně podle svých potřeb! Získáte: Neomezený přístup za paušál Připojení vhodné i pro bezpečný přístup.
Moderní trendy využívání mobilních (dotykových) zařízení nejen ve výuce RNDr. Jan Krejčí, Ph.D.
9. ročník SÍTĚ. OSOBNÍ POČÍTAČ Počítač jednotlivce Soukromá data a soubory.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_62_INOVACE_73 8 _ Přímé bankovnictví II. AutorIng. Renata Wagnerová Průřezové téma Člověk a svět.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Smartphone – chytrý telefon Co se všechno naučíme??? Typy a.
Vytvořili: jaroslav Šindler a Tereza Žitníková I.B.
Rozdělení počítačů (2). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
internet věcí Vzájemné propojení věcí přes Internet nebo Bluetooth Internet of Things (IoT)
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Další služby internetu Šablona 32 VY_32_INOVACE_7_10_Další služby internetu.
VoIP – internetová telefonie Technická řešení © Mgr. Petr Loskot
Následky nehod osobních automobilů ve vazbě na jejich věk a roční proběh km (počty nehod a usmrcených osob při nehodách osobních automobilů) (vývoj za.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák Název: VY_32_INOVACE_56_Inf8_9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: Mobilní komunikace.
Typy připojení k internetu
Operační systémy Zpracovala Anna Macháčková.
2N® Omega Series 2N TELEKOMUNIKACE a.s..
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Vodafone Zaměstnanecký program
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Telekomunikační a informační infrastruktura
Přednáška pro předmět Operační systémy II ÚI PEF MENDELU
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
Transkript prezentace:

Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu

Proč?  Internet v mobilu? … Co je to…..?  Používá to někdo…….? ….. Kdo?  Kolik lidí to tak asi využije ……...?  To je jen pro nové telefony…..…?  Opravdu má iPhone každý druhý? Upřesníme Doplníme Ukážeme

Jak to vypadá ve světě

4 miliardy uživatelů mobilních telefonů* *Zdroj: Microsoft Tag neat infographic highlighting statistics 2011

Jak to vypadá v Čechách

Jak je na tom internet v mobilu Jakého uživatele zohledňujeme do statistiky V březnu 2011 využil aspoň jednou mobilní telefon k prohlížení internetových stránek nebo stahování obsahu - byl připojen přes mobilní internetovou bránu operátora Má aktivovaný některý z předplacených datových balíčků určených pro prohlížení internetových stránek z mobilu Jakého uživatele nezohledňujeme do statistiky Využil připojení WiFi k prohlížení internetových stránek nebo stahování obsahu Má aktivovaný některý z předplacených datových balíčků určených pro prohlížení internetových stránek z PC Prohlížení internetových stránek na displejích telefonů dlouhodobě roste

Z 13,4 mil mobilních uživatelů je v březnu uživatelů internetu v mobilu Co představuje 17% ze všech SIM karet přepočtem na reálnou populaci cca 20% Zdroj: Data operátorů T-Mobile, Vodafone, O2, 03/2011

Podíly uživatelů internetu v mobilu odpovídají podílům mobilních uživatelů 41% 23% 36% Zdroj: Data T-Mobile, Vodafone, O2, 03/2011

Podíl uživatelů smartphonů z celkového počtu uživatelů internetu v mobilu za březen 37% 63% Smartphony = telefony s otevřeným operačním systémem Zdroj: Data operátorů T-Mobile, Vodafone, O2, 03/2011

Rozdělení smartphonů dle operačního systému Zdroj: Data operátorů T-Mobile, Vodafone, O2, 03/2011

Co je nutné zohlednit +Díky WiFi připojení je počet uživatelů internetu v mobilu ještě vyšší než prezentovaných 2,2 mil +Podíl smartphonů na všech zařízeních zohledňuje aktuální stav + Každý den se mění +Rostoucí podíl smartphonů na prodeji telefonů + Loni byl každý pátý prodaný model smartphone* +Prodej smartphonů zvyšuje pravděpodobnost častějšího užívání internetu –Interval výměny telefonu je v ČR výrazně delší než v krajinách západní Evropy – Odhadem v průměru 3 roky, ve větších městech je to míň –Někteří firemní zákazníci mají blokovaný přístup na internet – A jsou přitom uživateli smartphonů *Zdroj: GfK

Trend uživatelů internetu v mobilu u T-Mobile *Zdroj: Data operátora T-Mobile 01-03/2011 Uživatelé* (mil)

Uživanost internetu v mobilu u T-Mobile v regionech Zdroj: Data operátora T-Mobile 03/2011

Sociodemografie uživatelů internetu v mobilu u T-Mobile Zdroj: Data operátora T-Mobile 03/2011

Děkujeme za pozornost