Využití interaktivní tabule ve výuce Projekt „Modernizace výuky pomocí ICT s ohledem na žáky se SVP“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

CLIL Content and Language Integrated Learning
Mediální prezentace projektu
Pilotních projekt SIPVZ, okruh D – Implementace výukového softwaru na speciálních školách Soubor výukových prezentací pro zvláštní školu Speciální školy,
Podstatná jména STROM, KEŘ
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA PŘI SANATORIU EDEL ZLATÉ HORY
Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Hraní s písmeny a se slovy VY_32_INOVACE_03 Sada 3 Základní.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Člověk v živočišném systému VY_52_INOVACE_01 Sada 1
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
INFORMATIKA 8 MS Word III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Z Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Procvičování vyjmenovaných slov po
Člověk a jeho svět Evropa a svět Evropa a svět XVII VY_32_INOVACE_17 Sada 14 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
HOSPODÁŘSKÉ ORGANIZACE - opakování
Digitální učební materiál
Rozvoj interaktivních způsobů výuky ve škole CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Procvičování vyjmenovaných slov po
Digitální učební materiál
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Výměnný pobyt Proces přípravy Výpočetní technika.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, Příspěvková.
SVĚTOVÉ ZĚMĚDĚLSTVÍ Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Národní parky - opakování Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Práce s mřížkami VY_32_INOVACE_02 Sada 3 Základní škola T.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_14_M7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Zlomky Základní škola Libina, příspěvková organizace,
DOPRAVA Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Trávicí soustava – stavba (popis) VY_52_INOVACE_34 Sada 1
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Svalová soustava – kvíz VY_52_INOVACE_18 Sada 1
SVĚTOVÉ ZĚMĚDĚLSTVÍ Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Ovládací panely – nastavení myši.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie MS Word 2010 Word - vložení obrázku VY_32_INOVACE_16 Sada 10 Základní škola.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Základní škola, Březinská 1702, Vlašim
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_13_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mocniny s přirozeným mocnitelem Základní škola.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_16_F9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Světelné jevy Základní škola Libina, příspěvková.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_07_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu Základní škola.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_08_M7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Zlomky Základní škola Libina, příspěvková organizace,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_14_M6_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Desetinné číslo Základní škola Libina, příspěvková.
Název: Základní pojmy DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_01
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_01_M6_Hanak TÉMA: Desetinná čísla
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_07_M6_Hanak TÉMA: Trojúhelník
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_17_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_08_M6_Hanak TÉMA: Desetinné číslo
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02_M7_Hanak TÉMA: Racionální čísla
Pozornost, soustředění, paměť
POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_15_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_01_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
Transkript prezentace:

Využití interaktivní tabule ve výuce Projekt „Modernizace výuky pomocí ICT s ohledem na žáky se SVP“

O projektu Od srpna letošního roku je naše škola zapojena do projektu „Modernizace výuky pomocí ICT s ohledem na žáky se SVP“ Projekt je financován evropským sociálním fondem Zapojením do projektu získá škola interaktivní tabuli, keramickou tabuli a další vybavení

Interaktivní tabule

Naše tabule

Interaktivní tabule Interaktivní tabule je větší dotykový display. Je k ní připojen počítač a datový projektor. Tabuli můžeme ovládat prsty či interaktivním perem, na rozdíl od počítače, který ovládáme pomocí klávesnice nebo myši. Interaktivní tabule přináší žákům více aktivity, zábavy a možnosti zapojení ve vyučovacích hodinách.

Moderní výuka

Co umožňuje interaktivní tabule? Propojení psaného textu s videoukázkami a audionahrávkami Aktivní zapojení žáků do výuky přímo u tabule Možnost psaní přímo na tabuli a následné vytisknutí dokumentu Propojení s internetem

O paměti Psychologové zjistili, že si zapamatujeme přibližně: 20% z toho, co slyšíme, 30% z toho, co vidíme v grafické podobě, ale až 70% z toho, co současně vidíme i slyšíme, 80% z toho, co vidíme, slyšíme a hovoříme o tom, a až 90% z toho, co nejen vidíme a slyšíme, ale i aktivně vykonáváme.

Práce u tabule

Práce s IT Práce s interaktivní tabulí není žádná věda, přesto musí pedagogové absolvovat školení a kurzy ovládání interaktivní tabule a semináře o tvorbě výukových materiálů pro jednotlivé vyučovací předměty Pedagogové naší školy budou tvořit vlastní výukové materiály, ale budou využívat i již připravené e-učebnice, které budou v rámci projektu zakoupeny

IT ve výuce Co je atraktivnější? Po starém Žáci sedí v lavicích Učitel vykládá novou látku o kočkách Žák si zapisuje poznámky do sešitu Učitel ukáže žákům obrázek kočky Nově s IT Žáci shlédnou na IT učivo o kočkách Prohlédnou si obrázky, pustí si videonahrávku s hrající se kočkou Poslechnou si audionahrávku, v níž kočka mňouká, přede, prská…

Romský jazyk Při tvorbě výukových materiálů budeme věnovat pozornost i žákům romského etnika Každý nově vytvořený výukový materiál bude opatřen slovníčkem romských slov, vztahujících se k danému tématu Učivo tak bude obohaceno o multikulturní prvek – pro romské žáky tím bude odstraněna jazyková bariéra, ostatním žákům bude přiblížen jazyk jejich romských spolužáků

IT v hodinách českého jazyka V hodinách ČJ se zaměříme především na čtenářské dovednosti žáků Pomocí IT si žáci nižších ročníků lépe zapamatují jednotlivá písmena

IT v hodinách naukových předmětů Učivo vlastivědy, přírodovědy, přírodopisu, zeměpisu, dějepisu…. bude výukou s IT oživeno. Názornost pomůže snadnému zapamatování.

Věříme, že se nám nové metody a formy výuky budou líbit.

Použité zdroje: tabule.jpg Kliparty : dostupné z: jpg, wmf, jpg, gif, wmf, wmf, jpg, jpg, jpg, jpg