Identifikátor materiálu: III/2-10/14 Test Internet Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lineární rovnice 8.-9.ročník
Advertisements

Identifikátor materiálu: EU
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet2
Vstupní a výstupní zařízení
ÚVOD DO POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ
Identifikátor materiálu: III/2-10/2 Základy práce s počítačem Bezpečná práce v učebně VT Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
1 Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských Hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Matematika – opakování 4
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu:
Základní pojmy V informatice.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Informatika Internet.
Anotace Žák dokáže popsat a zařadit výstupní zařízení HW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat typy výstupního zařízení HW Speciální.
Anotace Žák definuje aplikační SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat aplikační software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSeverovýchodní Čechy Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
zpracovaný v rámci projektu
Identifikátor materiálu: V/2-1/5 Česká republika - kvíz
Informatika - prezentace
Počítačové sítě základní pojmy
Identifikátor materiálu: V/2-1/6 Praha – hlavní město ČR
Identifikátor materiálu: EU
Pojmenuj domácí zvířata
Identifikátor materiálu: III/2-1/16 Význam slova - test
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: III/2-1/10 VZORY PODSTATNÝCH JMEN- PROCVIČOVÁNÍ 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_053 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
INTERNET – struktura, fungování a přehled využití
URL v HTML URL - Unique Resource Locator Příklad:
1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Identifikátor materiálu: III/2-1/9 Vzory rodu ženského - procvičování Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
Základy informatiky část 6
Internet.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět,
Identifikátor materiálu: III/2-10/15 Test - počítač Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Počítačová síť a internet Radek Pinc
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
9. ročník SÍTĚ. OSOBNÍ POČÍTAČ Počítač jednotlivce Soukromá data a soubory.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Marcel Bednařík NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_INF_02.
Kvíz 5. – 6. hodina. Co nepatří mezi komponenty sítě Síťová zařízení Přenosová média MS Office Protokoly.
INTERNET Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web01 Označení materiálu web01_uvod.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Síťová karta Číslo DUM: III/2/VT/2/1/08 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Transportní vrstva v TCP/IP Dvořáčková, Kudelásková, Kozlová.
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Internet – pojmy, služby
Inf Bezpečný počítač.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Základní pojmy při používání Internetu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Síťová karta
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Informatika Internet.
Transkript prezentace:

Identifikátor materiálu: III/2-10/14 Test Internet Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Autorem materiálu a všech jeho částí, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Margita Malá. Dostupné z financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří.

Typ interakce Aktivita Anotace Žáci si hravou formou procvičí své znalosti o internetu. Kvíz obsahuje 10 otázek. U každé odpovědi je správnost navolena na ťuknutí na danou z možností. Očekávaný výstupVyužívá základní funkce počítače. Speciální vzdělávací potřebyŽádné Klíčová slova Internet Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint 2007 Stupeň základního vzdělávání První stupeň Cílová skupina Žák Typická věková let / 5. kategorie/ročník 2 Test Internet

Vytvořeno dne Ověřeno dne KýmMgr. Margitou Malou Ve tříděV. B Zveřejněno Test Internet

Přečti si pozorně otázku. Z následujících odpovědí vyber tu správnou. Netipuj, není to tiket. Otázky, se kterými si nevíš rady, zaznamenej na papír, pak je společně probereme. 4

1. www – znamená: 5 b) Web Work Wol a) World Wide Web c) World Wireless Web

2. IP adresa je: 6 b) Internet post a) Internet protokol c) Internet packet

3. HTML je: 7 b) součást internetové adresy a) zesilovač internetové adresy c) značkovací jazyk pro tvorbu webu

4. Packet je: 8 b) soubor dat určených k přenosu a) příloha u c) poškozený soubor

5. Které označení je pro místní (lokální) síť? 9 b) WAN a) LAN c) MAN

6. HUB je: 10 b) rozbočovač sítě a) zesilovač signálu sítě c) hlavní uzávěr brány Firewall

7. DNS je: 11 b) systém propojení sítě a) systém doménových jmen c) systém programování

8. ADSL je: 12 b) zařízení pro připojení monitoru a) zařízení pro připojení počítačové sítě c) zařízení pro připojení tiskárny

9. Internet je: 13 b) systém propojených počítačových sítí a) soubor ových adres c) systém routerů

10. je: 14 b) elektronický rozhovor a) elektronická pošta c) elektronická databanka

Výborně, jsi u konce. Jestli jsi moc chyboval(a), pusť si to znovu, odpovědi vyhledávej na internetu ( 15