INTEGRACE 2.ročník ČJ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyvození písmen Z, z Zajíc v zelí Zalezl zajíc do zelí,
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_234_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
DRUHY VĚT Mgr. Michaela Benešová. DRUHY VĚT Mgr. Michaela Benešová.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
VY_32_INOVACE_18_ Rozvoj jazykových schopností 3 (SADA ČÍSLO 1)
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český - 1. stupeň Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_15.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Prvouka – 2. ročník „Podzim v sadu“
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
VY_32_INOVACE_11_ Čtení slov 3 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Soutěž: ze slov utvořte větu oznamovací, rozkazovací , přací a tázací
VY_32_INOVACE_14_ Čtení vět s porozuměním (SADA ČÍSLO 1)
DRUHY VĚT OZNAMOVACÍ ROZKAZOVACÍ TÁZACÍ PŘACÍ.
ČJ Prohlédni si obrázky a zapamatuj si je : datel.
Procvičení písmen P, p Podzim Padá lupen po lupenu,
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Čtení nám jde Začal nám podzim. Kéž by ještě bylo pěkné počasí.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Poznáš věty? VY_32_INOVACE_05 Sada 22 Základní škola T. G.
Písmenka,obrázky,cvičení SOUHLÁSKY Z -F 2.část.
9.1 Slabiky dy, ty, ny - di, ti, ni
Čteme pro radost Checheche chichichi Chechtavá
Hádej, hádej, hádači Déšť mele prsty ve mlýnku
Hravé čtení Rébusy Petr ……………… s ……………… ba ……………… vice ……………… ička
Procvičení písmen S, s Spěchej, spěchej, zajíci,
Název školy:Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_125_PODSTATNÁ_JMÉNA Téma: Druhy podstatných.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_219_ČJ2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Tvrdé a měkké souhlásky č. 1 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín,
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
„Rozvoj vzdělávání žáků karvinských základních škol v oblasti cizích jazyků“ registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.07/ Přírodověda – opakování.
Bc. Naďa Salačová ZŠ a MŠ Kamenná 404/4 Jablonec nad Nisou
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_06_Věta, slovo a slovní význam.
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA_OVOCNÉ STROMY
Autor: PaedDr. Jana Čechová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Marie Švehlová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_17_03_tvrdé a měkké souhlásky.
05 Květiny a stromy na jaře
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.07_Procvičování_malých_tiskacích_písmen_ve_větách.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
RISKUJ!.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Písmeno ď, ť, ň Slabiky dě, tě, ně, di, ti, ni
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření říjen 2012 Ročník
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJ_19
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
Druhy vět, větná melodie Stupeň a typ vzdělávání
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_III.Vu_ZDRAVÁ.
HRAJEME SI S PÍSMENKY Ž
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
VY_32_INOVACE_17_ČESKÝ JAZYK 2.ROČNÍK_SLABIKY VE SLOVECH
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

INTEGRACE 2.ročník ČJ

Prohlédni si obrázky a zapamatuj si je, po zapamatování si je napiš a zkus je seřadit podle abecedy

Kontrola: Slova seřazená podle abecedy: jablko, hruška, švestky, třešně okurka, rajče, paprika, mrkev Slova seřazená podle abecedy: 5. paprika 6. rajče 7. švestky 8. třešně hruška jablko mrkev okurka

Čtení s porozuměním Podzim Podzim rozházel po lese zlato, na zemi šustí koberec z listí. Vítr honí mraky po obloze, déšť zahání lidi pod střechy. Najdi a vytleskej jednoslabičná, dvojslabičná a trojslabičná slova.

Odpověz na otázky celou větou Kdo léčí lidi? Kdo hasí požáry? Kdo se stará o bezpečnost lidí? Kdo šije oblečení? Kdo staví domy? Kdo učí děti? Kdo prodává zboží? Kdo připravuje jídlo?

O kom se mluví v básničkách? Vrší cihlu na cihlu, do výšky i do úhlu. Postaví z nich pěkný dům, nám i našim rodičům. zedník Na pořádek dohlíží, kol sebe se rozhlíží. Trestá všechny taškáře, zloděje i kapsáře. policista

Hádej, hádej, hádači Když tě někde píchá nebo něco bolí, neboj se a rychle spěchej k………….. Poklepá tě na srdíčku, pohladí tě po čele, abys ráno zase čile vyskočila z postele. lékař Když se oheň rozhoří tam, kde nikdy hořet nemá, to je, pane, fofr, mela! Pak plameny zasyčí, to přijeli……………. hasič

Seřaď názvy stromů podle abecedy jabloň hrušeň broskvoň meruňka třešeň broskvoň hrušeň jabloň meruňka třešeň meruňka třešeň jabloň hrušeň broskvoň

Doplň háčky a vysvětli význam slov uprímný nejmladsí nejstarsí strasidelný bezpecný prebírat probehnout príbytek pobrezí predpoved pocasí výziva podpatek predpis predvídá odpoved odpocinek porucík zlab sroub kríz mríz tvár breh hrmí lhár hrib mroz bazant krecek tchor morce nosorozec zirafa lasicka mys

Kontrola: upřímný nejmladší nejstarší strašidelný bezpečný přebírat proběhnout příbytek pobřeží předpověď počasí výživa podpatek předpis předvídá odpověď odpočinek poručík žlab šroub kříž mříž tvář břeh hřmí lhář hřib mrož bažant křeček tchoř morče nosorožec žirafa lasička myš

Doplň čárky a vysvětli význam slov mlyn slamnik mlynař vzpominka obdobi podpira bdi bledy přiboj plan straň střibro střivko zprava zpřima vaha pycha majka lupinek kladivko kavovnik hlavka pravitko hlinik hrozinka hornik hoblik kralik čap krava zajic lasička žaba žižala žabak važka

Kontrola: mlýn slamník mlynář vzpomínka období podpírá bdí bledý příboj plán stráň stříbro střívko zpráva zpříma váha pýcha májka lupínek kladívko kávovník hlávka pravítko hliník hrozinka horník hoblík králík čáp kráva zajíc lasička žába žížala žabák vážka

Doplň správně i, í nebo y, ý mot_čka den_ček slun_čko bot_ přán_ d_cháme Lád_k komin_k studen_ Mart_n oblečen_ chod_me žlut_ list_ Ot_lka hon_čka Han_čka jahod_ parn_k žalud_ t_kadlo d_vný d_vadlo každ_ kamarád_ sestřen_ce n_tka

Kontrola: motyka deníček sluníčko boty přání dýcháme Ládík kominík studený Martin oblečení chodíme žlutý listy Otylka honička Hanička jahody parník žaludy tykadlo divný divadlo každý kamarádi sestřenice nitka

Z uvedených slov vytvořte věty vlk, hustý, šedý, v, les, žít V hustém lese žije šedý vlk. po, velbloud, kráčet, poušť Po poušti kráčí velbloud.

Na stole stojí váza s květiny. váza, stát, květiny, na, stůl, s Na stole stojí váza s květiny. pes, dům, vedle, běhat, velký Vedle domu běhá velký pes.

Na obloze svítí v noci hvězdy. ťukat, do, datel, strom Datel ťuká do stromu. Obloha, na, noc, hvězdy, v, svítit Na obloze svítí v noci hvězdy.

Vlož mezery mezi slova, věty vedle správně přepiš, urči druhy vět. Kdejsemdoma?............................................................ Domajsemutátyamámy…………………………………. Tojsterádi,žeměmáte!.................................................. Svámibydlím,bdímispím………………………………… Hodímsekvámjakorým…………………………………...

Kontrola: Kde jsem doma? věta tázací Doma jsem u táty a mámy. věta oznamovací To jste rádi, že mě máte! věta oznamovací S vámi bydlím, bdím i spím.věta oznamovací Hodím se k vám jako rým. věta oznamovací

Doplň znaménka za věty. Urči druhy vět. Rádi chodíme na žaludy Opyluje čmelák květy Je cejn kaprovitá ryba Kéž bych viděl v parku veverku Nekřič, nebo ji vyplašíš Mravenec žije v mraveništi Je mravenec malý hmyz Ať mi rodiče koupí morče

Kontrola: Rádi chodíme na žaludy. věta oznamovací Opyluje čmelák květy? věta tázací Je cejn kaprovitá ryba? věta tázací Kéž bych viděl v parku veverku. věta přací Nekřič, nebo ji vyplašíš! věta rozkazovací Mravenec žije v mraveništi. věta oznamovací Je mravenec malý hmyz? věta tázací Ať mi rodiče koupí morče. věta přací