MĚŘENÍ ČASU A TEPLOTY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Únor 2012
Advertisements

Měření fyzikálních veličin – Měření teploty
Jakub Vanek, 2.Základní škola Palackého 1351
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Čas a jeho měření.
Měření teploty Teplota je fyzikální veličina, značí se t.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Název materiálu: ČAS – výklad učiva.
Fyzika Měření objemu a času.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Co a jak měříme?
MĚŘENÍ TEPLOTY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_164_Teplota AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM: 6.,
Orientace v čase 3. ročník
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
Měření teploty LC.
Měření teploty Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření teploty a času Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.10
Teplota a její měření.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Šablona: V/II DUM 46 Období: leden 2012 Předmět: Prvouka Ročník: 3 Autor: Mgr. Adriana Benšová Metodický list/anotace Prezentace umožní žákům poznávat.
UŽITKOVÉ ROSTLINY.
VY_32_INOVACE_410_JEDNOTKY
Fyzika 6. ročník Teplota Anotace
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Název materiálu: TEPLOTA – výklad učiva.
Teplota.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Výpisky z fyziky − 6. ročník
Měření 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Teplota
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Vlastnosti látek Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
Základní škola Karviná-Nové Město Cihelní 1666 tel./fax.: , Škola pro život CZ.1.07/1.4.00/ Druh.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/18 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková Téma: Vlastnosti látek II.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Martina Jílková Název materiálu: VY_42_INOVACE_M.5. Jíl.20_Jednotky_času Datum:
ZKOUMÁME ČAS, TEPLOTA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Opakování 6.roč. VeličinaJednotkaMěřidla Název Značka Název, značka délkad V kilogram,kg stopky, hodinky hustota ρ - teplota metr,m krejčovský, skládací,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Andrea Kolářová Název : VY_32_INOVACE_1A_13_Teplota Téma: Prvouka.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Autor: Andrea Kolářová
zpracovaný v rámci projektu
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Měření teploty.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_48_MĚŘENÍ ČASU
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11 Teplota
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_12_PREVODY_JEDNOTEK Název materiálu:
Jednotky času.
Měření fyzikálních veličin
Základní jednotky SI Název školy: Základní škola Brána Nová Paka
Výpisky z fyziky − 6. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_F.6.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_F.6.A.10_TEPLOMĚRY Název: Teploměry.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_11_JF LIDÉ A ČAS Prvouka pro 3
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
Časový řád. VY_32_INOVACE_18
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Teplota – souhrnná cvičení I.
VY _52_INOVACE_A_12_Teplota
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Teplota-zápis Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
VLASTNOSTI LÁTEK II teplota, čas.
Transkript prezentace:

MĚŘENÍ ČASU A TEPLOTY

Autor: Mgr. Adriana Benšová Šablona: V/II DUM 52 Období: únor 2012 Předmět: Prvouka Ročník: 3 Autor: Mgr. Adriana Benšová Metodický list/Anotace Žáci si rozšíří a upevní poznatky o tom, že některé vlastnosti látek, věcí nebo jevů můžeme měřit, jejich délku, hmotnost, objem, čas a teplotu.

Měření času měřidlem času jsou hodiny čas měříme taky na dny, týdny, měsíce, roky toto členění času znázorňuje kalendář Přesýpací hodiny Budík

Digitální hodiny Náramkové hodinky Stopky

Přestupný rok má __________ dní. (letos - r. 2012, únor má 29 dní) Jednotky času základní jednotkou času je 1 sekunda (1 s) další jednotky času: Jednotka Značka 1 minuta 1 min 1 hodina 1 h 1 h = 60 min 1 min = 60 s 1 den = 24 h Doplňte: 1 rok má __________ dní. Přestupný rok má __________ dní. (letos - r. 2012, únor má 29 dní) 1 rok má _________ měsíců. 1 týden má _______ dní. 1 den má ________ hodin. 1 h má __________ min. 1 min má ________ s.

Měření teploty Venkovní teploměr Pokojový teploměr měříme teplotu vzduchu, vody, tělesnou teplotu apod. měřidlem teploty je teploměr druhy teploměrů: Venkovní teploměr Pokojový teploměr

Lékařské teploměry Teploměr na zavařování

nádržka na rtuť nebo líh základem teploměru je Celsiova stupnice má 2 základní body: 0 °C BOD MRAZU - voda se mění na led nebo led taje 100 °C BOD VARU - voda se mění na vodní páru Teploty pod bodem 0 °C označujeme znaménkem (-) . Teploty nad bodem 0 °C můžeme označit znaménkem (+). Rtuť nebo líh v teploměrech se teplem roztahují a chladem se smršťují. Teplota lidského těla se pohybuje mezi 36 °C - 37°C. stupnice skleněná trubička nádržka na rtuť nebo líh

T _ P _ _ M _ R M Ě _ _ D _ A M _ _ R S _ K _ _ _ A L _ H Křížovka Tajenka: _ _ _ _ _ _ K _ L _ _ E _ _ Y T _ P _ _ M _ R M Ě _ _ D _ A M _ _ R S _ K _ _ _ A L _ H Vzdálenost měříme na ……. Měřidlem teploty je ….. Váhy a odměrný válec jsou ….. Základní jednotka délky je ….. Základní jednotka času je ….. Teploměr obsahuje rtuť nebo ….

Zdroje - obrázky: www.google.cz