ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY 5 634 00 BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník6. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5
Advertisements

EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Krychle Síť, povrch, objem
Kótované promítání – úvod do tématu
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
35.1 Krychle, válec, kvádr, jehlan
Užití Pythagorovy věty – 4. část
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.28 Ověření.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník7. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
Jehlan povrch a objem.
Pythagorova věta užití v prostoru
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník8. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Pythagorova věta v prostoru
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Digitalizace výuky Příjemce
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník5. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborMatematika.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.18 Ověření.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Střední škola stavební Jihlava Deskriptivní geometrie 2 Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 13. Průnik.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_456.
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Geometrická tělesa – Krychle a kvádr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.20 Ověření.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_463.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník8. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ Ověření.
30.1 Povrch krychle + síť Pojmenuj některá tělesa.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.09 Ověření.
29.1 Síť a povrch kolmého hranolu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
OBJEM TĚLESA.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
JEHLAN SÍŤ A KONSTRUKCE V PRAVOÚHLÉM PROMÍTÁNÍ
59.1 Objem jehlanu, kužele, koule
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Sestrojte řez krychle ABCDEFGH rovinou KLN L ... střed hrany AD
Tělesa – trojboký hranol
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Tělesa –S krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Tělesa –čtyřboký hranol
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 1.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
EU_42_sada1_05_M_Tělesa_2_Šeb
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Povrch krychle.
Ing. Ladislav Mišík TĚLESA 9. březen 2013
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník6. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie v rovině a v prostoru Tematický okruhKvádr, krychle TémaKrychle AutorMgr. Lenka Doležalová Vytvořeno Metodický popisŽáci rýsují krychli v kosoúhlém promítání, umí vypočítat objem a povrch.

* VRCHOLY: * PODSTAVNÉ HRANY: * BOČNÍ HRANY: * STĚNY: AB C D A´B´ C´D´

a a a

Krychle: a = 4 cm 1 cm 3 V = = 64[cm 3 ]

a a Krychle: a = 4 cm S = = 96 [cm 2 ]

* * * * * * * krychle-nabizi-luxusni-bydleni-spjate-s-prirodou.html krychle-nabizi-luxusni-bydleni-spjate-s-prirodou.html * * , hod.