Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název DUM: Žurnalistika – základní pojmy
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
Úvod do médií PaedDr. Zdeněk Pejsar, Ph.D.. Při vytváření pojmu multimédia je vhodné vyjít ze syntaktického složení tohoto slova. Pod pojmem multi najdeme.
DAB/DMB perspektiva pro ČR. World DMB Forum otevřená nevládní a non-profitní celosvětová organizace, 120 členů koordinování implementace systémů DAB/DMB/DAB.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
VY_32_INOVACE_EKO_20 PROPAGACE II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: reklamní.
Mezi lidské vztahy a komunikace
funkce médií ve společnosti moc médií
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA VÝZNAM SLOVA MÉDIUM ZNÁŠ VÝZNAM TOHOTO SLOVA? zprostředkující činitel, prostředí osoba zprostředkující spiritistickou informaci masový.
Odkud brát nováčky a nekrást? Michal „Manik“ Havelka KoRH.
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA- NOVINY 1
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
MASOVÁ KULTURA Mgr. Michal Oblouk.
Možnosti propagace e-inkluze a aktivního stárnutí ve (veřejnoprávních) masmédiích Jan Prokeš.
9.Komunikace.
Masmédia Budoucnost médií veřejné služby
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Styl publicistický Marcela Jurková.
TV042, TV110/ Masová komunikace
ZDROJE INFORMACÍ Rozdělení informačních zdrojů
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Veřejnoprávní a soukromá média Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Masová komunikace, masová média
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Masmédia, informativní.
Název školy: Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Česká Lípa, 28. října 2707, příspěvková organizace Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Regulační prostředí Mediální právo České republiky.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Mediální systém jeden ze subsystémů sociálního systému (soustava elementů n. subsystémů, institucí a jednotek v sociálních rolích) Slovník. Med kom., s.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Televize 8. ročník.
Masmédia.
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_194.
Zastoupení žen ve vedení českých médií HlidaciPes.org.
Masmédia Budoucnost médií veřejné služby Ubráníme se mediální manipulaci? Přednáška EKMA
Dana Mazancová Databáze Anopress a ČTK ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
Předmět INFORMATIKA nás učí orientovat se v množství informací
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Tschechische Massenmedien Autor: Mgr. Kostiuková N.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_01.
Mediální plán.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_17_MÉDIA.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
ŠkolaKatolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu Moderní škola Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2 Inovace a.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Zdeněk Kóňa PUBLICISTICKÝ STYL S publicistickým stylem se nejčastěji setkáváme v … (viz.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_8_10_ Test,komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Televize v konzumaci médií suverénně vede
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Masová média a jejich vliv
Masmédia Budoucnost médií veřejné služby
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Publicistický styl - úvod
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Transkript prezentace:

Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském světě Uvědomění si vlastního vztahu k nim a posílení schopnosit presentovat před třídou své oblíbené médium.

MÉDIA SDĚLOVACÍ PROSTŘEDKY

Někdy označována jako „MASMÉDIA“ Přinášejí informace. Slouží ke komunikaci. Jsou nositelem reklamy (propagace). Působí na své uživatele. Vyvíjejí se. Člověk se na nich může stát závislý (TV, internet).

Dají se dělit TISK ROZHLAS TELEVIZE INTERNET

Tisk (noviny)– nejstarší masmédium Zpravodajské deníky: Deník, Hospodářské noviny, Lidové noviny, Mladá fronta dnes, Právo, … Bulvární deníky: Aha, Blesk, Šíp Časopisy: Mladý svět, Praktická žena, Květy, Můj dům, Myslivost, Betynka, Sluníčko, … Regionální tisk: Slovácký deník, Dobrý den s kurýrem, Slovácké noviny Místní

Rozhlas Český rozhlas - veřejnoprávní médium s celoplošnými, speciálními a regionálními stanicemi. Vysílání do zahraničí v 6 jazycích. Český rozhlas Frekvence 1 Evropa 2 Rádio Impuls Kiss Publikum …

Uměl/a bys rozdělit zbylá média?

Televize

Internet

Který sdělovací prostředek užíváš nejčastěji a proč? Uměl/a bys o něm krátce povyprávět?