Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .

_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Change through Culture – Culture through Change Proměna kulturou a Kultura v proměně.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Problémy a řešení stranické struktury Kateřina Klasnová místopředsedkyně strany VV.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: posluchačů týdně posluchačů denně 29 % share Zdroj: SKMO-Radio Projekt,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Tisková konference Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR 12. března 2013.
PROJEKT: Co nám přinesl tento projekt? 1) Exkurze a)do firem - interaktivní přenos informací do výuky (ZKL Hanušovice, a.s.; Ondřejovická strojírna,
Volby VY_32_INOVACE_29-12 volební systémy.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
V OLBY Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Cesta domů Rok 2011 očima čísel Valná hromada sdružení 2012.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Strategie značky a komunikace
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Ruská federace x WTO a OECD
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Volby , Brno Připravily: Martina Gecová Dominika Prokešová
POLITICKÝ SYSTÉM ČR Zadání práce pro žáky 8. ročníku. Výchova k občanství Téma: POLITIKA.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Kanton St.Gallen 27. března 2013 Konference o demokracii Liberec Budoucnost a výzvy demokracie Dr. Benedikt van Spyk Právo a legistika, Státní kancelář.
Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
25 / 1 / 2011.
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
TERITORIALITA EXEKUCÍ
Piráti do Parlamentu Připoj se Piráti na Vysočině
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Strategie Highlights OTÁZKY TEZE Strategie Highlights.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert

Představení - manažer Český telecom – ztrácí podíl na trhu 2% měsíčně Kofola – růst klíčové značky se zastavil Mobilking – nová značka vstupuje na trh během cenové války Halada – krize poslala rodinnou firmu do ztráty PK Solvent / Teta Drogerie – začlenění prodejen Schlecker do sítě Teta

Aktivista Volby do poslanecké sněmovny 2010 Komunální volby 2010 Konference občanských iniciativ 2011 Krajské volby 2012

JAK SE ČLOVĚK Z BUSINESSU STANE AKTIVISTOU?

Co, jak a proč? - myšlenka vyměňte politiky ( ) - vznik strategie - od myšlenky k realizaci - idea - lidé - zdroje - motivace

Záměr ( )

Segmentační strategie

Metriky měření - výsledek ve volbách (počet vyměněných poslanců) - % lidí, kteří podle výzvy jednají - “brand awareness” mezi voliči - počet rozdaných letáků a nalepených samolepek - počet lidí kteří se stali fanoušky na FCB - jak jsou fanoušci aktivní (interakce, #likes)

Metriky měření - počet lidí, kteří odsouhlasilo výzvu na webu - návštěvnost webu (traffic sources, territory detail) - účinnost různých komunikačních kanálů - regionální penetrace - počet zmínek o VP na českém internetu - Google dotaz: “vyměňte politiky” za posl. 24H - během května cca 100 odkazů base / peak

Základní mechanismy - víra a odvaha - beranidlo – jak zařídit, aby nás někdo vyslechl - permanentní interakce - 1to1 dialog s každým - sněhová koule – aneb jak se ocitnout v médiích - kredibilita – není to další habaďůra na voliče? - aktivizace dobrovolníků - aktivizace voličů

Komunikační kanály - osobní ing - Facebook, YouTube - nepřímá penetrace médií (osobnosti, zahraniční média, fanoušci) - letáky, samolepky – events, dobrovolníci - internetová média - tištěná média ČR - TV a rádia - koncert

Kampaň VYMĚŇTE POLITIKY.cz

Dopad na jednání voličů Výsledky voleb - dotazování provedené Gfk týden před parlamentními volbami: - 2,2 milionu voličů vědělo o iniciativě - přes 1 milion voličů podle toho jednalo ředitel STEM uvedl: - 15% voličů ovlivňuje iniciativa VP - to je cca. 1,2 milionu voličů - výsledkem parlamentních voleb 2010 bylo - výměna 115 poslanců ve sněmovně - zásadní úbytek hlasů nejzkorumpovanějším stranám - rezignace hlavních postav představující politiku minulých let - pozornost médií se soustředila na téma korupce

Několik postřehů - sociální sítě sice fungují, ale jen když máte strategii i ostatní prvky komunikace v pořádku - kredibilita je otázkou drobné a konzistentní obousměrné komunikace - nelze se spoléhat na jednu nebo dvě metriky, realita je složitější - nejzásadnější je sledování dynamiky vývoje ukazatelů

Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales?