Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
UPPAAL příklady Jiří Vyskočil 2010.
Advertisements

MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev spolupráce, komunikace, týmová hra Patnácté MaSo Poprvé.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Něco málo o hře Diablo 3: Jde o akční RPG (Role-Playing Game) hru, která je dalším dílem série Diablo, jejíž předchozí díly jsou: Diablo,Diablo 2 a datadisk.
Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
HRAJEME SI S ČÍSLY SLOVNÍ ÚLOHA S KOLÁČI VY_32_INOVACE_13 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
UMĚLÁ INTELIGENCE V POČÍTAČOVÝCH HRÁCH
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
Psychologie sportu stolního tenisu a tenisu obzvlášť Vojtěch Kaplan O4A.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Přehazovaná je míčová hra, která nahrazuje klasický volejbal a současně je k němu vhodnou průpravou. PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.CÍL HRY: - účelem.
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
PYRAMIDA Práce a energie
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Dvanácté MaSo, 72 družstev.
OPEVNĚNÍ PRAHY DESKOVÁ HRA Kopecká, Kratochvílová, Hábová, Šťáhlavská.
FAR CRY 3 Aneb jedna z NEJ her roku Něco o hře Hlavní postava: Jason Brody Typ hry: FPS-střílečky a akční hry Záporáci: červení piráti, kteří pocházejí.
STREETBALL.
Digitalizace výuky Příjemce
Ultimate Frisbee „létat je tak snadné“.
Fotbal pro 2 Nová hra na trhu 2013 Přenosná zábava Pro všechny věkové kategorie Vynikající reklama.
HrušCup 2008 – pravidla petanque 1. Pétanque se hraje s ocelovými koulemi a s dřevěnou kuličkou zvanou ”košonek.” Hází se z kruhu o průměru cca 50 cm.
Metodický postup Držení náčiní, chůze a běh s náčiním
Kopaná - pravidla hrací plocha má tvar obdélníku, délka hřiště je 90 – 120 m, šířka je 45 – 90 m hrací plocha je vyznačena bílými čarami, středová čára.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
MaSo podzim O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Sedmé MaSo, 49 družstev.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? Dvakrát za rok ◦ Listopad ◦ Květen, rektorský den Teď čtvrté MaSo, 94 družstev z 32 škol maso.matfyz.cz.
Prestiž Když se objeví karta Benátek a na konci hry, hráči získávají Dukáty za nejvíce Prestiže: 6 / 3 / 1 Dukátů Po kartě Benátek hráči odevzdají Preztiže.
Hrou proti AIDS Je interaktivní projekt primární prevence HIV/AIDS, jehož cílem je dát mládeži možnost netradičním způsobem, tj. hrou, osvojit si základní.
Herní aplikace – Domácí rozpočet. Součást bloku „Finanční gramotnost“ Je zaměřena na ekonomiku domácnosti a hospodaření s financemi. V průběhu hry hráč.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Třinácté MaSo,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Desáté MaSo, 80 družstev z.
Přírodní vědy aktivně a interaktivně
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Osmé MaSo, 49 družstev z 28.
Automaty a gramatiky.
PRAVIDLA VOLEJBALU pro malé sportovce
SQUASH „uzavřený sport“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Sedláková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
PYRAMIDA Celá čísla.
Příklad 1 Urči pravděpodobnost získání výhry ve Sportce pro 4 uhodnutá čísla. Řešení: Ve Sportce se losuje 6 výherních čísel ze 49 čísel v osudí. Výherní.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Čtrnácté MaSo,
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
1. Úvod do teorie her Martin Dlouhý VŠE v Praze. Organizační záležitosti Přednášející: Martin Dlouhý, katedra ekonometrie, Fakulta informatiky a statistiky,
1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Drobné hry na rozehřátí Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne: 27.
Vznik volejbalu * Springfild, stát Massachusetts (USA) * Kanada, Indie, Jižní a Strední Amerika * Japonsko (pan Ohmori) * Čína. V Asii v 16,12,9 hráčích,
P ODIVNÉ HRACÍ KOSTKY. O HODNOCENÍ KOSTEK V rámci této přednášky se budeme zabývat hracími kostkami, ve kterých budou stěny obsahovat jiný počet ok, než.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Pravidla volejbalu, rozhodčí
Ukázka Výklad pravidel Bodování
Speedminton Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova
MaSo podzim 2007.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
jedna z nejstarších her
LOTO – ROČNÍ OBDOBÍ Hra je určena pro čtyři hráče. Před započetím hry vystřihněte kartičky označené k vystřižení. Kartičky doporučujeme zalaminovat.
Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
SOUTĚŽE PŘÍPRAVEK Mgr. Pavel Hudeček 1. Krajská Grassroots konference.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Temperament, charakter, motivace
Vy_32_Inovace_44_Zlomky Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Alena Machová.
Interaktivní prezentace pravidel
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Výměna dobré praxe v rámci projektu „Domovník-preventista“
Transkript prezentace:

prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011

Co nás zajímá? Jak se vám líbí grafika Jak se vám líbí hra Jak přemýšlíte o ostatních lidech

Průběh hry Úvod příběhu –Variabilní situace Dopoledne (+ Tajemství) Posun příběhu (Zvonění) –Variabilní situace Odpoledne (+ Tajemství) Posun příběhu (Klekání) –Variabilní situace Soumrak Konec příběhu

Tah jednoho hráče Hod kostkou, posun o tolik polí, kolik určí kostka Vyhodnocení symbolu na cílovém poli Líznutí situace (Dopoledne, Odpoledne, Soumrak) Zadání situace čte hráč po pravici! Volba v situaci (výsledek čte hráč po pravici) Zisk nebo ztráta žetonů

Příklad situace:

STOP První hráč, který jde přes pole s označením STOP, se na něm musí zastavit Získá automaticky červený a zelený žeton Přečte odpovídající Kartu příběhu Ostatní přesunou svoje figurky na pole, které odpovídá zvolené volbě Hra pokračuje tahem dalšího hráče

Ikony na herním plánu: ? : Lízni si kartu Tajemství. Přečti si ji sám pro sebe, tím tvůj tah končí. 2x + : Pokud v situaci získáš nějaké žetony, získáš jich dvojnásobný počet 2x - : Pokud v situaci ztrácíš nějaké žetony, ztrácíš jejich dvojnásobný počet

Ikony na herním plánu II: *- : V situaci nemůžeš získat žádné žetony, pouze ztratit *+ : V situaci nemůžeš ztratit žádné žetony, pouze získat +b : Automaticky získáváš bílý žeton +č : Automaticky získáváš červený žeton +z : Automaticky získáváš zelený žeton -z : Automaticky ztrácíš zelený žeton

Ikony na herním plánu III. ~ Diskrétnost: Hráč nesmí do začátku svého příštího kola říct nic jiného než odpověď na situaci a zadání situace. Pokud to poruší, ztrácí 1 zelený žeton. // Můžeš si přizvat k řešení situace jiného spoluhráče. Pokud se na řešení shodnete, získáte (nebo ztrácíte) žetony oba dva. #Pokud nechceš situaci řešit, tak ji odhoď a lízni si jinou. ! Můžeš se podívat na kartu Tajemství, které má u sebe jiný hráč.

Magické žetony Zelený žeton: pohoda –Rozvíjí identitu založenou na „bytí“, založená na prožívání vnitřního i vnějšího světa Bílý žeton: osobní vnitřní růst – neváže se ke společenskému uznání. Červený žeton: vnější úspěch - včetně statusu v kolektivu

Čtyři postavy V situacích vystupují zpravidla 4 postavy Hráčům pomůže, když o nich budou přemýšlet Při řešení situací důležitá empatie, co kdo a proč dělá?

Dva hráči na stejném poli Pokud hráč řeší situaci na poli, kde je i figurka jiného hráče, tento jiný hráč automaticky ztrácí nebo získává žetony stejně jako hráč, který situaci řeší. Situaci a volby musí přečíst hráč, který na poli nestojí.

Konec hry Hra končí tím, že se první hráč dostane na poslední pole označené STOP a vyhodnotí se závěrečná karta příběhu. Vyhlásí se vítěz podle získaných zelených, červených a bílých žetonů. Následuje diskuse o hře a práce s pracovním listem