Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ELEKTROVÁNÍ PŘI VZÁJEMNÉM DOTYKU
Advertisements

Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PYRAMIDA Opakování ČR 1. část.
PYRAMIDA Práce a energie

Magnetické vlastnosti látek
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Člověk a příroda - Fyzika
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
PYRAMIDA Celá čísla.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
PÓLY MAGNETU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
MAGNETIZACE LÁTEK Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí: Funkce - lineární Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
FYZIKÁLNÍ KUFR Magnetické vlastnosti látek (6. ročník)
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Stavba látek [cit ]Dostupné pod licencí Creative Commons – na
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
INDUKČNÍ ČÁRY MAGNETICKÉHO POLE
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Magnetické pole a magnetizace Číslo DUM: III/2/FY/2/2/19 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Vedení elektrického proudu v polovodičích Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír.
MAGNETICKÉ POLE Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Magnetické vlastnosti látek Obrázek:

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Návod, jak postupovat: 1.Hru hrají tři hráči (tři družstva). 2.O první volbu otázky si hráči střihnou „kámen, nůžky, papír“. 3.Vybraný hráč družstva vybere z tabulky otázek políčko s číslem od 1 do 24. Kliknutím na vybrané políčko se otevře soutěžní otázka. Od jejího přečtení běží časový limit pro odpověď. V případě správné odpovědi se hra vrací na počátek. 4.Hru řídí porotce (učitel), jehož úkolem je přiřazovat do hracího plánu družstva (hráče), které danou otázku zodpovědělo správně, body, a to kliknutím na příslušné pole tabulky v barvě družstva (hráče). 5.V případě nesprávné odpovědi možnost odpovědět dostává druhé družstvo (hráč). 6.Otázky volí družstva vždy střídavě. Po správné odpovědi jednoho družstva volí otázku družstvo další. 7.Ve hře vítězí družstvo (hráč), jež má po vyčerpání všech otázek nejvyšší počet získaných bodů. 8.Bonusové body může získat rychlejší družstvo i za odhalení toho, co se skrývá na obrázku pod číslem v tabulce otázek.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Tabulka otázek Soutěžící (družstvo) č. 1: Soutěžící (družstvo) č. 2: Soutěžící (družstvo) č. 3:

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 1: Z uvedených těles vyber ta, která jsou přitahována magnetem. Tělesa: mosazné závaží, železný klíč, měděný plíšek, olověná kulička, niklový plíšek. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Železný klíč, niklový plíšek.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 2: Čtyři stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Pod každou z nich umístíme jeden, nebo dva stejné tyčové magnety podle obrázku. Zpět Ve kterém případě se vlákno protáhne nejméně? Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. b) a) b)c)d)

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 3: Označ druhý pól magnetu. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. N S

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 4: Čtyři stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Pod každou z nich umístíme jeden, nebo dva stejné tyčové magnety podle obrázku. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. d) Ve kterém případě se vlákno prodlouží nejvíce? a) b)c)d)

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 5: K zavěšenému tyčovému magnetu se přiblížíme jiným magnetem podle obrázku. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Doplň značky magnetických pólů přibližovaného magnetu, jestliže se magnety po přiblížení vzájemně odpuzují. N NS

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 6: Máš ocelovou tyč, hřebíčky z měkké oceli a tyčový magnet. Navrhni pokus, jímž bys určil(a), zda je tyč vyrobena z magneticky měkké, nebo magneticky tvrdé oceli. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Ocelovou tyč dáme na hřebíčky a nad tyč přiblížíme tyčový magnet. Hřebíčky se přitáhnou. Poté magnet oddálíme. Jestliže hřebíčky odpadnou, je tyč vyrobena z magneticky měkké oceli. Pokud neodpadnou, je z magneticky tvrdé oceli.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 7: Který magnetický pól Země se nachází poblíž severního zeměpisného pólu Země? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Jižní magnetický pól.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 8: Jak na zmagnetované tyči určíš, kde má jižní pól? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Tyčový magnet můžeme severním pólem přiblížit k jednomu konci zmagnetované tyče. Když se přitáhne, bude na tomto konci jižní pól a na druhém severní. Když se odtáhne, je to přesně naopak.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 9: Na obrázku je kompas A (severní pól je označen šipkou), tyčový magnet B a kousek měkké oceli C zavěšený na niti. Písmeny označ pól magnetu B. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. A BC NS

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 10: K čemu se používá kompas? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. K určování světových stran.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 11: Z jaké látky nesmí být zhotoveno pouzdro kompasu? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Z feromagnetické látky.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 12: Na obrázku je znázorněn kompas A (severní pól je označen šipkou), tyčový magnet B a kousek měkké oceli C zavěšený na niti. Měkká ocel se v magnetickém poli magnetu zmagnetuje, stává se magnetem. Označ písmeny její póly. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. A BC NSNS A BC

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 13: Na obrázku je znázorněn kompas A (severní pól je označen šipkou), tyčový magnet B a kousek měkké oceli C zavěšený na niti. Měkká ocel se v magnetickém poli magnetu zmagnetuje, stává se magnetem. Označ šipkou směr pohybu zmagnetované oceli C. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. A BC NSNS A BC

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 14: V okolí tyčového magnetu umístěného na desce stolu jsou tři kompasy A, B, C – viz obrázek. U kompasu A je severní pól magnetky označen šipkou. Nakresli polohu magnetky kompasu C a označ šipkou severní pól magnetky. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. NS A C B C

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 15: V okolí tyčového magnetu umístěného na desce stolu jsou tři kompasy A, B, C – viz obrázek. U kompasu A je severní pól magnetky označen šipkou. Nakresli polohu magnetky kompasu B a označ šipkou severní pól magnetky. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. NS A C B B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 16: Proč nemůže být pouzdro magnetu z feromagnetické látky? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Feromagnetická látka by pozměnila výsledné magnetické pole v okolí kompasu, ten by tudíž neukazoval správně.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 17: Čtyři stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Pod každou z nich umístíme jeden, nebo dva stejné tyčové magnety podle obrázku. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. a) Prodlouží se více vlákno na obrázku a), nebo c)? a) b)c)d)

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 18: Čtyři stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Pod každou z nich umístíme jeden, nebo dva stejné tyčové magnety podle obrázku. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Kulička se v magnetickém poli tyčového magnetu zmagnetuje tak, že blíže magnetu vznikne pól nesouhlasný s pólem magnetu. Vysvětli vzájemné přitahování kuličky a magnetu na obrázku a). a) b)c)d)

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 19: Pod tyčový magnet napiš názvy jeho částí. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. S Jižní pól Netečné pásmoSeverní pól S

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 20: Dvě stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Mezi nimi je tyčový magnet. Jak se bude chovat kulička A? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Přitáhne se k magnetu. A B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 21: Dva stejné tyčové magnety jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Jak se budou chovat? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Přitáhnou se k sobě. A B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 22: Dva stejné tyčové magnety jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Jakými póly jsou k sobě natočeny, jestliže se přitahují? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Nesouhlasnými. A B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 23: Dvě stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Mezi nimi je tyčový magnet. Jak se bude chovat kulička B? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Přitáhne se k magnetu. A B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 24: Dva stejné tyčové magnety jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Jak se budou chovat? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Oddálí se od sebe. A B