Aktivita č.2: Podnikání a právo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Požadavky na etiku v reklamě
Advertisements

Právní úprava podnikání
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_01.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Kovy Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 11
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
1 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství.
Participace občanů na politickém životě
Pilíře politického systému 1 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita.
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Zdroje organických sloučenin Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace.
Chrom, mangan Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 17
Základní ekonomické systémy
Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 1 Autor: Lenka Poláková
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Číslo v digitálním archivu školy
Cíl reklamy, druhy, její využití a samostatné sestavení
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
Komunikace a stimulování prodeje
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Kdo může kontrolovat dodržování zákona o reklamě RRTV (reklama a sponzoring) Státní ústav pro kontrolu léčiv (humánní léky) Ministerstvo zdravotnictví.
Fiskální politika státu, veřejné rozpočty
Kdo může kontrolovat dodržování zákona o reklamě RRTV (reklama a sponzoring) Státní ústav pro kontrolu léčiv (humánní léky) Ministerstvo zdravotnictví.
Integrovaná střední škola,Slaný
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
VY_32_INOVACE_EKO_10 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
9.Komunikace.
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
V ÝUKOVÝ MATERIÁL VYTVOŘENÝ V RÁMCI PROJEKTU „EU PENÍZE ŠKOLÁM “ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Mediální plán.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
Historie marketingu
Piktogram reklama logo
Obecná bezpečnost vybraných druhů potravin
Transkript prezentace:

Aktivita č.2: Podnikání a právo ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0007 Reklama Aktivita č.2: Podnikání a právo Prezentace č. 19 Autor: Hana Mužíková

Reklama je placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky cílem je zvýšení prodeje slovo reklama vzniklo z latinského „clamare“ (křičet, volat)

Definice reklamy definice reklamy, schválená Parlamentem České republiky v roce 1995, říká, že „reklamou se rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií“

Etické normy reklamy reklamní sdělení může v zásadě obsahovat cokoliv, co neodporuje etickým normám a zákonům společnosti reklamu využívají především obchodní společnosti, ale i neziskové organizace a profesní či sociální organizace

Reklama a zákon nesmí být klamavá, skrytá, podprahová či v rozporu s dobrými mravy nesmí podporovat chování poškozující zdraví nebo ohrožující bezpečnost osob nebo majetku nesmí podporovat jednání poškozující zájmy ochrany životního prostředí nesmí propagovat výrobky či služby, které jsou zákonem zakázané

Zvláštní podmínky pro reklamu se vztahují na reklamu uvádějící zvláštní nabídku reklamu zaměřenou na mládež do 18 let reklamu na tabákové výrobky, alkoholické nápoje, léčiva, zdravotnické prostředky, potraviny, kojeneckou výživu, prostředky na ochranu rostlin, střelné zbraně a střelivo a pohřebnictví

Druhy reklamy 1. všeobecná: podpora poptávky po výrobcích bez rozdílu značky 2. značková: propagace výrobku nebo služby určité značky 3. instituční: cílem je vytvořit pozitivní mínění o firmě v očích veřejnosti

Základní funkce reklamy 1.informativní: upozorňuje na nový výrobek a slevy 2. přesvědčovací: popisuje nutnost výrobku pro zákazníka 3. připomínací: upozorňuje zákazníka na existenci oblíbeného výrobku

Druhy reklamy podle média televizní reklama tisková reklama (inzerát, akční leták) rozhlasové spoty spoty v kinech internetová reklama OOH (out of home) reklama: plakáty a billboardy reklama na dopravních prostředcích atypické reklamní plochy

Reklama firem BTL reklama – below the line advertising, podlinková reklama, nemediální reklama spotřebitelské soutěže direct mail telemarketing propagační předměty product placement

Reklamní sdělení musí upoutat pozornost musí obsahovat: pohodu fantazii romantiku dobrodružství domov hudbu animaci osobnost jako symbol

Reklamní kampaň vychází z marketingové analýzy, která poskytuje potřebné informace o trhu, zákaznících, konkurenci, okolí atd.

(1)

Něco pro pamětníky PAN VAJÍČKO (2)

Zdroje Knihy: Internetové zdroje: Obrázky: Moudrý, Marek. 2008. Základy marketingu. Kralice na Hané : Computer Media s.r.o., 2008. 978-80-7402-002-5. Internetové zdroje: ČR, Ministerstvo financí. 2014. státní rozpočet. You Tube. [Online] 01. 01 2014. [Citace: 15. 08 2014.] http://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/prognozy/statni-rozpocet. 1. Commons, Wikimedia. reklama. Wikipedie. [Online] 24. 08 2014. [Citace: 05. 10 2014.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Reklama. Obrázky:  1. Batovec, F. B. reklama. Wikipedia Commons. [Online] 23. 09 1873. [Citace: 05. 10 2014.] 1. Commons, Wikimedia. reklama. Wikipedie. [Online] 24. 08 2014. [Citace: 05. 10 2014.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Reklama.. 2. Hofman, Eduard. Pan Vajíčko. Wikipedie. [Online] 07. 04 2014. [Citace: 08. 10 2014.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Pan_Vaj%C3%AD%C4%8Dko.