Jindřichohradecké místní dráhy, a. s

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logistické náklady Ivan Gros
Advertisements

Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
4. železniční balíček 1.
Komplexní řešení metropolitních sítí
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Projekty EOC v ČR v období
Integrovaný dopravní systém
Vize spolupráce s regiony
Dispečerské řízení pražského metra
1 European Bus System of the Future Evropský autobusový systém budoucnosti Ing. Jan Barchánek
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Modernizace záp. části ŽST.
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
Jindřichohradecké místní dráhy, a.s. Dvacet let působení v regionu Tak trochu jiná dráha.
DMVS Zpracoval: Ing. Ivan Ivanov 1 Typové projekty DMVS -Účelová katastrální mapa realizace 2011, investice cca 9 mil. -Nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Integrovaná doprava Plzeňska (změny od 1.dubna 2012)
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
SOUČASNÝ STAV A STRATEGIE PROJEKTU OPENCARD OPENCARD v Praze, dne:
ZPŮSOBY FINANCOVÁNÍ A ZPOPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Vládní výbor pro zdravotně postižené občany. JUDr. Pavel Ptáčník vedoucí Oddělení sekretariátu Vládního výboru pro zdravotně postižené občany.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Dopravní obslužnost a dopravní infrastruktura Pardubického kraje.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Možnosti financování správy majetku a provozu budov z Evropských strukturálních fondů Aktuální výzvy, potenciál IROP a vícezdrojové financování Michal.
Státní fond dopravní infrastruktury Objemy finančních prostředků pro budování infrastruktury v ČR, Ing. Kristýna Kastlová, Ph.D. referent specialista.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Digitální technická mapa Plzeňského kraje Služby DTM DMVS PK Setkání partnerských obcí DTM DMVS Plzeň Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Dopravní konference Pardubice 2013 Pardubice
Přednáška Akce: Přednášející: RNDr. Věra Palkovská | starostka | město Třinec| TFM Město Třinec a Facility Management.
Financování bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek Seminář SMO ČR, SFDI a ČKAIT Praha, 9. září 2014 Ing. Karel Havlíček.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Financování výstavby a modernizace dopravní infrastruktury v ČR
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Tabulky traťových poměrů
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
Železniční doprava pro kraje Praha, 28. listopadu 2016
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
Informace o projektech v IDS JMK
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Dotační programy sfdi.
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
PROGRAM OBNOVY VENKOVA KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE 2011 SETKÁNÍ ORP 30. 6
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Fakulta dopravní ČVUT v Praze konference IDS, Žďár nad Sázavou
Integrované dopravní systémy Žďár na Sázavou 15. května 2019
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO VEŘEJNOU DOPRAVU
Transkript prezentace:

Jindřichohradecké místní dráhy, a. s Jindřichohradecké místní dráhy, a.s. prezentace činností odborných úseků Titulní snímek Tak trochu jiná dráha

Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Jiří Pavlík provozní úsek Titulní snímek Tak trochu jiná dráha

Činnost úseku zajištění provozu : osobní železniční dopravy v režimu ZDO veřejných a privátních historických parních vlaků na komerční riziko, veřejné nákladní dopravy (nejčastěji kovošrot) zajištění oprav železničních vozidel ve vlastním depu v Jindřichově Hradci a v Kamenici nad Lipou tvorba jízdních řádů dle požadavků a podnětů od krajů, obcí a občanů Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Cíle 2015 a dále 15.10.2014 nasazení modernizovaných železničních vozidel M 27 do provozu přeprava tělesně postižených, moderní sociální zařízení, wifi, klimatizace a informační systém soutěž o grafický návrh vnějšího nátěru motoráku přípravy na zavedení IDS a změny odbavovacího systému cestujících ve spolupráci s krajskými úřady změna tarifního systému – přechod z kilometrického na zónový Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Boris Agostini obchodní úsek Titulní snímek Tak trochu jiná dráha

2014 - Ohlédnutí Otevřeno Regionální úzkokolejné muzeum v Nové Bystřici Otevřena kavárna s pražírnou Kolonial Nárůst návštěvnosti na parních vlacích, zvláštních vlacích na objednávku Nárůst vytíženosti ubytovacích zařízení Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Cíle 2015 a dále Podpora a orientace na zahraniční klientelu (překlad WEB aj.) Spolupráce s incomingovými cestovními agenturami Otevření Expozice JHMD na Staré radnici v Jindřichově Hradci Zkvalitnění servisu poskytovaných služeb – bufetový vůz, ubytování, rozšíření sortimentu obchodního zboží Zřízení info vagónu na kusé koleji v JH Záměr k zřízení Expozice tisku lepenkových jízdenek v Kamenici nad Lipou Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Petr Macháček technický úsek Titulní snímek Tak trochu jiná dráha

Činnost úseku Zajištění provozuschopnosti dráhy Údržba a opravy žel. svršku a spodku Údržba zabezpečovacích a elektrických zařízení Hlavní prohlídky a opravy mostů Údržba pozemních objektů ve vlastnictví JHMD a.s. Příprava investičních akcí týkajících se dopravní infrastruktury Zajištění provozování dráhy - vlečky (NTM, Kovosvit MAS, YUGO ALLOYS) Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

2014 - Ohlédnutí V roce 2014 čerpáno na údržbové a opravné práce z rozpočtu SFDI 29,9 mil. Kč (údržba přejezdů, kolejí, nástupišť, budov aj.) Obnova trati Jindřichův Hradec – Nová Bystřice v úseku Senotín – Hůrky (říjen-listopad 2014) Úprava GPK automatickou strojní podbíječkou v rozsahu 14,6 km (rozsáhlé výluky) – zvýšení bezpečnosti, klidnější průjezd vozidel Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Cíle 2015 a dále Obnova staničních kolejí v žst. Lovětín, Nová Včelnice, Kamenice nad Lipou, Černovice Oprava mostů Ošetřování porostů na žel. tělese Pasportizace tratí JHMD a vytvoření databáze pro informační systém Příprava modernizace tratí JHMD z prostředků SFDI a OPD Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Miloslav Frnoch ekonomický úsek Titulní snímek Tak trochu jiná dráha

2014 - Ohlédnutí změna systému finančního řízení společnosti (střediska , zakázky aj.) tvorba vnitropodnikové legislativy zavedení oddělené evidenci nákladů a výnosů jednotlivých činností společnosti , systém označováni a evidenci zakázek, systém nových mzdových tarifů a podkladů pro kolektivní vyjednávání evidence majetku prostřednictvím čárových kódů atd... příprava ekonomických podkladů pro čerpání úvěru motorových vozů M 27 kalkulace finančního modelu výpočtu prokazatelné ztráty a jednání s kraji o nových smluvních podmínkách Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Struktura zaměstnanců Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Jiří Pavel výkonný ředitel – rozvojové projekty Titulní snímek Tak trochu jiná dráha

Rozvojové projekty 2013 a 14 Od roku 2012 z dotačních prostředků a vlastním podílem 25% investováno více než 30 mil. Kč. Realizace dvou PZS – Křeč a „Šustrák“ Elektronický přejezd řízený průmyslovým počítačem – Nekrasín – nová technologie v podmínkách ČR Vznik databáze prvků infrastruktury jako podkladu k evidenci výkonů a plánování Informační mobiliář přesný čas, příjezdy a odjezdy, aktuální poloha vlaku, příprava na nový odbavovací systém (bankovní služby), bezpečnostní dohledový systém – vyhodnocení mimořádných situací apod. Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Rozvojové projekty a cíle 2015 Instalace Automatického počítání cestujících ve vlacích – M27 přesné přepravní toky, statistika Inteligentní zastávka LED osvětlení, energeticky nezávislá se solárním článkem, bezpečnostní dohledový systém, informace o odjezdech Web a eshop přepravních služeb JHMD vícejazyčnost, rezervace míst ve vlaku, bankovní služby apod. OPD – Modernizace infrastruktury (2015 příprava, 2016 realizace) zkrácení jízdních dob např. JH – KA cca 10 min. 30 zabezpečených přejezdů úplná obnova dráhy v délce 22 km nástupiště, osvětlení atd. Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha

Děkujeme za pozornost a těšíme se na další spolupráci Nadpis snímek Tak trochu jiná dráha