Název prezentace Moravskoslezský kraj - kraj plný zážitků ? Konference Ostrava 10.12. 2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Turistická oblast Jeseníky a Euroregion Praděd Konference v Ostravě,
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
KIPR Šumava první schůzka s ředitelem NSZM Ing. Petrem Švecem se uskutečnila na Modravě PS UR, akce komunitního plánování v šumavských.
Projekt Podpora rozvoje Olomouckého kraje Ing. Marta Novotná 1. října 2008.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Zdeňka Kasalová Podpora cestovního ruchu ze strany Kraje Vysočina Zdeňka Kasalová Krajský úřad Kraje Vysočina odbor kultury, památkové péče a cestovního.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Informace o dotačních titulech Olomouckého kraje.
Benchmarking venkova zkvalitnění managementu mikroregionů.
Projekt „Zvyšování projektové absorpční kapacity Jihomoravského kraje“ realizovaný v rámci opatření 3.3. Společného regionálního operačního programu Konference.
Mediální komunikace ČD
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Partnerství Moravská brána do Evropy Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí Prezentace 13. května 2010 Vzdělávací.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Destinační management TO Jeseníky-východ
XV. celostátní finan č ní konference , Praha Přínosy meziobecní spolupráce Svazek měst a obcí Krkonoše a formy spolupráce veřejného sektoru.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
oddělení cestovního ruchu
Prezentace turistické oblasti
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
ROP: FINANCE PRO VÁŠ INVESTIČNÍ ZÁMĚR Výroční konference Regionálního operačního programu Střední Morava Zlín, 8. září 2009.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Aktivity v oblasti cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
Stezka technických atraktivit
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Regionální konference v MSK
Místní partnerství zaměstnanosti Projekt Místních partnerství zaměstnanosti Ing.Tomáš Müller MAS Uničovsko,o.p.s. Informační seminář 19.2.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
2. setkání pracovní skupiny projektu Destinační management turistických lokalit Hranicko a Dolina Małej Panwi Michaela Randáčková Hranická rozvojová agentura,
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Vznik a vývoj TIC a jejich podpory v Moravskoslezském kraji Ing. Petra Papoušková
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Transkript prezentace:

Název prezentace Moravskoslezský kraj - kraj plný zážitků ? Konference Ostrava

Název prezentace Obsah prezentace aneb co se podařilo Kraj mnoha barev a příležitostí 2 Využití aktivit marketingové strategie v cestovním ruchu 2 Beskydská magistrála Jesenická magistrála Moravskoslezský kraj – kraj plný zážitků 1 Mimoprojektové aktivity

Název prezentace Kraj mnoha barev a příležitostí 2 Období: Objem FP: 30 mil. Kč (92,5% z ROP + 7,5% MSK) Partneři: TO a další subjekty Projekt zaměřen na realizaci základních marketingových aktivit: Propagační materiály a mapy, roletky TOPropagační materiály a mapy, Inzertní kampaň v roce 2010 v domácím tiskuInzertní kampaň v roce 2010 Propagační akce v Praze (červen 2008, 2009, 2010) Propagační akce v Polsku (říjen 2009, duben 2010, září 2010) Veletrhy CR (domácí a zahraniční 2008, 2009, 2010) Multimediální prezentace – virtuální prohlídky Propagační spoty 6 TO – veletrhy, propag. akce, weby atd. Fotogalerie Konference o cestovním ruchu (zima jaro 2010) Na aktivity naváže projekt Moravskoslezský kraj – kraj plný zážitků 1

Název prezentace Využití aktivit marketing.strategie v aktivitách cestovního ruchu 2 Období: Objem FP: 60 mil. Kč (92,5% z ROP + 7,5% MSK) Projekt zaměřen na vizualizaci značky MSK a marketing – aktivity tvořeny v roce 2007: Vytvoření obrazového konceptu – image fotografie na různá témata CR, doprava apod. ( vzorek 1, 2, 3)123 Vytvoření Customer Insightu - 13 zahraničních trhů v Evropě (západní a východní) Propagační materiály do zahraničí vč. distribuce – východní a západní trhyPropagační materiály do zahraničí Plazmové obrazovky - letiště Ostrava Mošnov a vlaková nádraží Ova –Svinov a Ova Hl.nádr. Inzertní kampaň v zahraničním tisku Vizualizace značky (touch pointy – bilboardy, bannery 2010) – na území ČR Famtripy z vybraných zemí v roce 2010 – z 7 zemí (Ukrajina 2x, Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko, Litva, Rusko) Průzkumy, mediální analýzy a benchmarking TV spoty a TV kampaně – Ukrajina, Rusko, Německo, Litva, Polsko v 2009 a 2010TV spoty Na aktivity naváže projekt Moravskoslezský kraj – kraj plný zážitků 1

Název prezentace Beskydská magistrála Období: Objem FP: 8,6 mil. Kč (92,5% z ROP + 7,5% MSK) Projekt zaměřen na zvýšení kvality vybavenosti a propagace pro turisty letní a cykloturisty + zimní běžkaře v Beskydech: orientačně – informační systém (webovská aplikace, webové kamery, měřící systém uživatelů tras, on-line sledování úpravy LBT, elektronické informační panely) závody a k nim vybavení (startovací set, časomíra apod.) informační a odpočinkový inventář (informační a panoramatické tabule na rozcestích, odpočívadla, stojany na kola a lyže, servisní nářadí pro lyžařské areály) panoramatické mapy, klasické mapy (letní a zimní) propagační předměty (ceny apod.) Aktivity navazují na tradiční podporu LBT ze strany MSK, která bude pokračovat jako nutná součást tohoto projektu

Název prezentace Jesenická magistrála Stav: příprava a jednání s partnery Území: Jeseníky MSK vč. spolupráce s Olomouckou stranou (Sdružení CR Jeseníky) Předpoklad nákladů: 15 mil. Kč (ROP 92,5% + 7,5% MSK) Termíny: předpoklad výzva 2010 Trvání projektu: Projekt zaměřen na zvýšení kvality vybavenosti a propagace pro turisty letní a cykloturisty + zimní běžkaře v Jeseníkách Návrh obsahu: orientačně – informační systém (webovská aplikace, webové kamery, měřící systém uživatelů tras, on-line sledování úpravy LBT, elektronické informační panely) závody a k nim vybavení (startovací set, časomíra apod.) informační a odpočinkový inventář (informační a panoramatické tabule na rozcestích, odpočívadla, stojany na kola a lyže, servisní nářadí pro lyžařské areály) panoramatické mapy, klasické mapy (letní a zimní) propagační předměty (ceny apod.) pořízení rolby

Název prezentace Moravskoslezský kraj – kraj plný zážitků 1 Období: Objem FP: 41 mil. Kč (92,5% z ROP + 7,5% MSK) Projekt zaměřen marketing cestovního ruchu převážně na domácím trhu: Internetová komunikace (rozvoj webovských stránek, internetové soutěže, reklama formou bannerů na významných českých portálech) Komunikace značky (touch pointy) (bilboardy na hranicích do ČR, na hlavních komunikacích do MSK, reklamní kampaň ve vlacích Pendolino, prezentace MSK formou prooagačních materiálů na Hl.nádr. v Praze) Masmédia (přílohy o MSK do českých deníků, inzerce v odborných a cestovatelských časopisech, reklama v rádiu) PR akce a programy (prezentační akce v obchodních centrech v ČR-zima Tatra akce po českých městech-léto 2011, prezentační akce v partnerských regionech – vždy bohatý program) Veletrhy (české veletrhy v letech 2011 a 2012) Vnitřní informovanost v kraji a podpůrné aktivity (průvodce o MSK vč. distribuce do TIC, hotelů ***a****, panoramatická maketa kraje pro soutěže, konference CR, workschopy CR, ročenka 2010, 2011) Hodnocení úspěšnosti (každoroční analýzy úspěšnosti aktivit a návrhy odborných marketingových firem na další aktivity v souladu s přijatou strategií) Vše bude časově provázáno, velký důraz na internet a přímý marketing Na aktivity naváže projekt Moravskoslezský kraj – kraj plný zážitků 2

Název prezentace Mimoprojektové aktivity Marketingová strategie rozvoje CR v MSK – dokument pro léta 2009 – 2013 hlavní výstupy ->(DM v TO -> čerpání EU fondů pro propagační aktivity TO -> podpůrný dokument pro žadatelů z různých fondů ->akční plán = zásobník reálných projektů ->definování oblastí rozvoje -> efektivnější čerpání EU fondů Každoročně bude vyhodnocována a bude aktualizováno její naplňování

Název prezentace Mimoprojektové aktivity Dotační programy: 1.Podpora lyžařských běžeckých tras v MSK – klasický, tradiční, oblíbený -> běžkování se stálo masovým - finanční objem – každoročně cca 4,5 mil. Kč 2. Podpora mikroregionů v turistických oblastech - nový program od r investiční a neinvestiční na projekty, které nelze předložit do EU fondů - každoročně 2 – 3 mikroregiony - finanční objem – každoročně 10 mil. Kč 3. Podpora turistických informačních center - nový program od r – neinvestiční náklady TIC, které nelze podpořit z EU fondů - velký důraz na tvorbu, aktualizaci webů vč. tvorby cizojazyčných mutací - doplňování dat na web MSK v sekci ubytování a restaurační zařízení - finanční objem: r – 2 mil. Kč, rok 2010 – 3 mil. Kč

Název prezentace Mimoprojektové aktivity Zahájení některých aktivit tvz. destinačního managementu - cílené prezentační akce - famtripy a presstripy - podpůrné marketingové aktivity ke konkrétním programům (ve spolupráci s KLACREM apod.) - komunikace s partnery a sdruženími v kraji, CzT atd. Projekt Morava a Slezsko r – Morava a Slezsko – průvodce pěšího turisty křest na Regiontouru 2010 Značení kulturních a turistických cílů - poměrně hustá síť značení je postupně doplňována - cíl: dálnice D47 (D1)

Název prezentace POZVÁNKA REGIONTOUR – expozice v pavilonu P - rozloha 255 m2 - spoluvystavovatelé – partneři MSK - bohatý kulturní program TISKOVÁ KONFERENCE moravských krajů - na Regiontouru dne v 15,00 hodin v pavilonu P - představení a křest společného moravského projektu NOVÉ WEBOVKÉ STRÁNKY MSK – CESTOVNÍ RUCH - sekce Návštěvníkwww.kr-moravskoslezsky.cz - od ledna 2010 zcela nová a kompletní struktura vč. interaktivních mapek - zatím v české verzi -> mutace do letní sezóny (AJ, NJ, PJ, RJ … další v průběhu roku 2010 – 2011) - další rozvoj a doplňování ve spolupráci s partnery a TIC

Název prezentace Děkuji za pozornost! Moravskoslezský kraj – Krajský úřad oddělení cestovního ruchu Ing. Petra Papoušková