Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
Advertisements

 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Trh a jeho zákonitosti.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Centers Dating 2012 Moderátor: Pavlína Hajnová. Diskuze rezidenčních developerů Dušan Kunovský, Central Group Štěpán Havlas, Finep Martin Svoboda, JRD.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01 2. ročník.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Realitní společnost ČS - květen strana 2 Aktuální stav franšízové sítě RSČS RSČS je plně profitabilní a stále 100% dceřiná společnost České spořitelny,
Proč slábne spotřeba domácností ? Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Pesimistický spotřebitel: světlo na konci tunelu 17. října 2012 Konferenční.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. 1. GLOBALIZACE TRHU PRÁCE Doc.PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc.
Konference nejen o retailu Noví nájemci Kam – Kdo – jak? Mezery na trhu – dostatečné? Mainstreet Internet.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
 Pokles hodnoty peněz  Koho inflace postihuje  Znehodnocení vkladů a úvěrů  Zdroj: Český statistický úřad:
Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers. Žijeme v zajetí vlastního světa …
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Veronika Němcová xnemv08 Koupě bytu v Praze. Veronika Němcová xnemv08 Osnova Rozhodovací fáze –Parametry bytu –Možnosti financování Výběr bytu Vyřízení.
Budoucnost profesí Budoucnost profesí – pohled za obzor Ing. Jiří Braňka Národní observatoř zaměstnanosti a vzdělávání.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Trh Pavel Šuranský.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.
Zadluženost domácností a její dopady na ekonomiku ČR
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Lenka Zahradníčková
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
K URZOVÝ ZÁVAZEK : R OK A PŮL POTÉ Mojmír Hampl XIV. Exportní fórum, Asociace exportérů Mladé Buky,
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
NEUSTÁLE SE OPAKUJÍCÍ PROCES: 1) VÝROBY 2) ROZDĚLOVÁNÍ, PŘEROZDĚLOVÁNÍ 3) SMĚNY 4) SPOTŘEBY HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
Česká ekonomika : lepší časy? Miroslav Zámečník Poradce prezidenta, Hospodářská komora ČR Praha, 12. února 2015.
Ing. Petr Klímaanalýza umístění skladu1 Analýza umístění skladů.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Příčiny a důsledky hypoteční krize. Finanční krize – příčiny; hypoteční krize pád nadhodnocených akcií internetových firem většina společností.
1 Hlavní poslání centrální banky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jiří Böhm. Dostupné z Metodického portálu
Změny devizového kurzu ČNB a vývoj mezd doc. Ing. Jaruše Krauseová, CSc.
Objem a struktura trhu. Segmentace trhu Podmínky: Velikost Měřitelnost Dostupnost Vnitřní homogennost.
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
Digitální učební materiál
1. GLOBALIZACE TRHU PRÁCE
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Marketingové strategie
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
Marketing farmářských produktů
Ekonomika českého zdravotnictví
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Transkript prezentace:

Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.

Téměř vše o realitním trhu B2B

Spotřeba Nová klientela

Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna

Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna

Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna

Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna

Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna Údaje 2012 ČNB a MF dluhy domácností - 1,123 bilionů Kč meziroční růst o 58,7 miliard Kč Dluhy podniků dosáhla 954,4 miliard Kč meziroční růst o 42 miliard Kč Dluhy státu 1 499,4 miliard Kč

Spotřebu podpoří nekvalitní výroba Propagace (nikoliv všem prodejcům) - Zpět k základům marketingu? Koupě pocitů Další formy …..

….. rychlé a velké peníze …… Problém vlastní spotřeby

Spotřeba Nová klientela

Mezery na trhu

Mezery na trhu Realitní trh

Pro koho stavět? Co stavět? …velké rychlé peníze…

Kooperace kamenné prodejny a internetu Mezery na trhu Kooperace kamenné prodejny a internetu

Reálná hodnota Skutečná cena práce Cena času (např. pracující máma) Cena dostupnosti (např. změna spádové oblasti, rada)

Mezery na trhu Nedostatečně vytěžené lokality Nedostatečná nabídka ve všech segmentech Kvalita poskytování služeb - problém i nedostatečně kvalifikované poptávky

Poradce a partner

Nakupování = zážitek ….ale jak to aplikovat?

Změna bude Kdy? Jaká?

Děkuji za pozornost Pavlína Hajnová Centers Data