Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Advertisements

Číslo a název šablony klíčové aktivity
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_344_3TR_CJ Autor: Mgr. Lenka Nytrová.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 8.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: český jazyk Ročník:
Slovesný rod činný a trpný 7. ročník Autorka: Mgr. Renata Fialová
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Předložky -Předložky jsou neohebné slovní druhy, které samy o sobě nejsou větnými členy. -Plného významu nabývají pouze ve spojení s podstatnými jmény,
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 9.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
Pamatujete si, jak jsme si v loňském školním roce hráli na pošťáky? Každé slovo byl dopis s adresou, který jsme museli správně doručit. Teď si všechny.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 9.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 9. Téma.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 7.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 9.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 8. Téma.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 7.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Český jazyk Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
SLOVNÍ DRUHY OHEBNÉ x NEOHEBNÉ
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Správné užití přímé řeči Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
holé, rozvité, několikanásobné
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Český jazyk Ročník :
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_Čj8 –příčestí.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Dana Zajíčková Název prezentace (DUMu)Zvláštnosti větné stavby Tematická oblast:Česky jazyk a literatura pro 3. ročník.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Podstatná jména Napiš, co vidíš na obrázku.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ větné členy Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo projektu:
Přívlastek VY_32_INOVACE_03-27 Ročník: Vzdělávací oblast:
Části roku Mgr. Lenka Stará
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
VY_32_INOVACE_02_Český jazyk pro 7. ročník_Jazykové příručky
Předložky.
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_19_ČESKÝ JAZYK
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Opakování a procvičování
Elektronická učebnice - I
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Přídavná jména a příslovce
Zájmena.
Transkript prezentace:

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět: český jazyk Ročník: 7. Téma: Předložky Autorka: Mgr. Renata Fialová

PŘEDLOŽKY 7. ročník Autorka: Mgr. Renata Fialová ZŠ a MŠ – T.G.Masaryka Brodek u Konice

Porovnejte zvýrazněná slova. Ke kterým slovním druhům je zařadíte? Tentokrát šlápl vedle. ……………………………………… 1.Vedle pána seděl jeho pes. ……………………………………. PŘEDLOŽKA PŘÍSLOVCE Teta bydlí blízko lesa. …………………………………………. 2. Prázdniny jsou už blízko. …………………………………………… PŘEDLOŽKA PŘÍSLOVCE 3. Stav se, až půjdeš okolo. …………………………………………….. Děti seděly okolo táboráku. ………………………………………………… PŘÍSLOVCE PŘEDLOŽKA

Doplňte do textu vhodné předložky: Přes na při …………potok, ………kterém bouřila kalná voda ……….noční průtrži, vedla lávka. Kláda sotva ………dvě dlaně. …… lávky stáli dva muži, jeden ……vlasy až …….. ramena, druhý ………hlavou holou jako vejce. Museli ………sebe hulákat, aby si rozuměli. „Tak uhněte, nevidíte, že mi stojíte …… cestě?“ povídá vlasatý. Holohlavý ………to: na U s na s na v na Dovyprávěj příběh podle vlastní fantazie.

Nahraď zvýrazněná příslovce předložkovým spojením: 1. Na otázku odpověděl okamžitě. 2. Bezdůvodně se na mě rozzlobil. 3. Věci v jeho pokoji ležely neuspořádaně. 4. Potichu se k němu přiblížil. 5. Peníze mu vrátil přesně. Nabídka: na halíř pro nic za nic po špičkách bez ladu a skladu bez váhání

Doplňte vhodné předložky: ve a) Stál …….. dveřích. za/přede b) Stál ……………………… dveřmi. za/pro a) Byl trestán ………………. krádež. po b) Byl trestaný …….. krádeži. ke a) Sukně ji sahala …….. kolenům. nad/pod b) Sukně jí sahala ………………..kolena. S t á l kvůli a) Udělali to jen ..……. nám. pro b) Udělali to jen …….. nás.

2. Vraceli jsme se ….. lesa s prázdnou. Z Doplňte předložky s a z: 2. pád Z S 7. pád s 1. Šel jsem ….. bratrem na houby. z 2. Vraceli jsme se ….. lesa s prázdnou. Z 3. ….. kuchyně se linula vůně koláčů. z 4. Opište si pravidlo ….. tabule. s 5. Hrál jsem ….. bratrancem šachy.

Doplňte správně předložky s, se/z, ze. Významy vět vysvětlete: 1. Pomáhal kamarádovi ……. bryndy. s 2. Přítel jde ……. dobou. z 3. Udělal ……. toho zbytečně aféru. z z 4. Dostal se ……. bláta do louže. 5.Bolí ho ……. toho srdce. s 6. Co je šeptem, to je ……. čertem. se 7. Poslouchal ……. zatajeným dechem. z 8. Už se dostal ……. nejhoršího. s 9. To …… tím nemá co dělat.

Předložky se pojí: mimo – se 4. pádem kromě - s 2. pádem středy sobotu 1. Divadlo hraje kromě (středa) ……………….. středy 2. Jsme doma každý den mimo (sobota) ………………. sobotu 3. Zastihnete nás každý večer mimo (neděle) …………………. neděli 4. Přišly všechny kamarádky kromě (Lenka) …………………. Lenky 5. Přišly všechny sousedky mimo (Hana) ………………….. Hanu 6. Pozvali jsme všechny mimo paní (Nováková) …………………… . Novákovou

Použité zdroje: Literatura: Obrázky: Styblík Vlastimil. Mluvnická a pravopisná cvičení k Přehledné mluvnici češtiny pro základní školy. 2. vydání. Praha: Fortuna 1992. Obrázky: URL:<http://lllenka.wz.cz/v_trat210_soubory/bojovpotok_t.jpg>[cit. 22. srpna 2010] URL:<http://notebook.cz/clanky/ostatni/2008/Notebooky-pro-zeny/NTBprozeny.jpg>[cit. 22. srpna 2010]