Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_ L
Značka – funkce značky Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Funkce obchodní značky, vývoj značky Tematická oblast: Produkt a propagace
Značka – funkce značky odlišuje produkt od konkurenčních usnadňuje identifikaci produktu zákazníky vyjadřuje určité hodnoty, nabízené výrobcem (zákaznické výhody, prestiž…) je určitým garantem pravděpodobné kvality pro výrobce představuje možnost stanovit vyšší cenu (podle „zvučnosti“ značky) obvykle se vyvíjí „modernizuje“ v čase
Značka – funkce značky - úkol V internetovém vyhledávači najděte vývoj automobilových značek. (Nápověda: přes vyhledání Proměny slavných automobilových log)
Značka – funkce značky - řešení V internetovém vyhledávači najděte vývoj automobilových značek. (Nápověda: přes vyhledání Proměny slavných automobilových log) -slavnych-automobilovych-log/
Zdroje Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [ ]. Dostupné na: ogo-2.jpg czek_Mercedesa.jpg Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992