Interní trénink Coca-Cola HBC.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Advertisements

Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Profil HR poradce a školitele
Nabídka personálních služeb
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Výběrové řízení dodavatele manažerského vzdělávání pro ZENTIVA a.s.
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
SKILLS Pracovní hodnocení zaměstnanců
Hodnocení pracovního výkonu
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
LIDSKÉ ZDROJE A KVALITA Národní konference kvality ve veřejné správě Simeona Zikmundová Brno
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
Business Partnering „Nejdůležitější přísadou receptu na úspěch je umění vycházet s lidmi.“ Theodore Roosevelt.
Podniková ekonomika Personální činnost.
Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná ROZVOJEM.
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Lidé ve službách.
PŘEDSTAVENÍ FIRMY HUMAN´S Koučování Terapie Psychologie Poradenství
Pohled zhora. Z čeho vycházíme... Jedinou konstantou dneška je změna Změna musí být řízená Změny musí být dosaženo efektivně Projektů je kolem nás mnoho.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
1 Měření efektů manažerských vzdělávacích a rozvojových aktivit Štěpán Galbavý Partner Inventa,s. r. o.
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
Systém 360° zpětné vazby v Cabot Corp.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
VÝCHODISKA PRO ROZVOJ VŮDCOVSTVÍ
Page 14/12/2015 Raytheon Professional Services Copyright © 2009 Raytheon Company. All rights reserved. Customer Success Is Our Mission is a registered.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Zavedení systému řízení pracovního výkonu provázaného do systému odměňování a vzdělávání zaměstnanců ministerstva, rozvoj manažerských dovedností Dodavatel:
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Propojení „soft“ nástrojů a „hard“ podpory je nutnost
Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Systém řízení kvality.
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Vzdělávání zaměstnanců
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
aneb Assessment Centre a Development Centre
Personální plán pro podnikatelský plán
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Personální strategie mezinárodní firmy
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Trendy v managementu a dopady do HR Stanislav Háša.
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Společenská odpovědnost a školy
Assessment centrum.
Osobní management – modul č.4
Job rotace a jiné formy flexibilizace práce
Vzdělávání v období snižování nákladů
Česka spořitelna je členem Erste Group
Assessment centrum.
Transkript prezentace:

Interní trénink Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC Česká Republika Proč jsme tady? představit vzdělávací systém v CCHBC ukázat příklad interního tréninkového procesu v prodejním oddělení představit interní koučink

Coca-Cola HBC Jací jsme?

Coca-Cola Beverages Česká Republika Coca-Cola HBC Coca-Cola Beverages Česká Republika 26 zemí

založena 1. září 1991 jako součást Coca-Cola Amatil Europe Holdings dnes, součást skupiny CCHBC jako Coca-Cola Beverages ČR Partner Coca-Cola ČR (The Coca-Cola Company)

1 výrobní závod Praha – Kyje 9 prodejních a distribučních center 1.100+ zaměstnanců 40.000+ zákazníků (prodejců) více než 150 výrobků na českém trhu

Integrace 2005 využití synergií obou operací (hlavně supply chain, lidské zdroje, finance) následuje podobné příklady v rámci CCHBC (např. pobaltské státy či Severní Irsko/Irská republika) lepší služby zákazníkům a spotřebitelům, úspora nákladů

Trh v ČR - nápojové zvyky # 1 ve světě v konzumaci piva # 5 v konzumaci vody v Evropě Voda ČR= Polsko+Maďarsko

Vedoucí firma na trhu v HoReCa segmentu V české republice jsme vedoucí firma na trhu nápojů v horeca segmentu. Asi si dokážete představit, kdo jsou další hráči na trhu… A nyní se pojďme podívat na to, co například děláme pro to, abychom tuto pozici nejen udrželi, ale i posilovali, pojďme se podívat na vzdělávací proces v CCHBC ČR:

Vzdělávací systém v rámci CCHBC představit vzdělávací systém v CCHBC Vzdělávací systém v rámci CCHBC

Vzdělávací systém v rámci CCHBC Vzdělávání je chápáno jako rozvoj klíčových a odborných kompetencí a vychází z kompetenčního modelu CCHBC

Kompetenční model CCHBC Minulost Náš směr Jednoduché, jasné, logické Složité, komplikované Řízení výkonnosti Osobní rozvoj Rozvoj talentů Vzdělávání Nábor Odměňování 9 klíčových kompetencí CCHBC Duplicita 16 kompetencí Několik různých hodnotících škál Spousta formulářů Nejasné

Vzdělávací systém v rámci CCHBC Lokální systém Korporátní systém

Vzdělávací systém v rámci CCHBC Lokální systém Lokalizace procesů a exekuce Performance Management & Development Core Competency model Lokalizace korporátních tréninků, externí trénink Tréninkový katalog Design a provádění interního tréninku Leadership & soft skills Trénink v prodejním oddělení Interní koučink Korporátní systém Design procesů Performance Management & Development Core Competency model Design manažerských tréninků The Core Curriculum Provádění Strategicých tréninků Train the Trainer programy pro interní trenéry

Tréninkový katalog Time in Leadership Role

Interní trénink v prodejním oddělení ukázat příklad interního tréninkového procesu v prodejním oddělení Interní trénink v prodejním oddělení

Výhody interního treninku  Znalost prostředí a procesů Propojení s koučinkem Flexibilita Opora v CCHBC Ochrana know-how Nižší náklady

Plánovaná návštěva

Nevýhody interního treninku  Riziko uzavřenosti pohledu Nutnost „koupit“ hotové lidi Vše sami Jednorázový nárůst nákladů Obtížnost měření dopadů tréninku

Proč „ANO“ internímu tréninku Dostatečně velká cílová skupina Potřeby cílové skupiny Četnost vzdělávacích aktivit Odbornost Rychlost Propojení s koučinkem Jsme součástí CCHBC

představit interní koučink

Koučink v CCHBC – JAK jsme začínali 2001 projekt Koučinková kultura – zavádění koučinku do každodenní manažerské práce

Koučink v CCHBC – JAK jsme začínali 2001 – jaká byla situace? Ahoj šéfe, potřebuji od tebe s něčím pomoci… Dobrá, povídej…

Koučink v CCHBC – JAK jsme začínali 2001 – projekt Koučinková kultura CÍL: Všichni manažeři a vedoucí týmů CCHBC budou chápat koučink jako metodu zlepšování výkonnosti a osobního rozvoje jak jednotlivců, tak týmů či celé organizace a budou ji správně používat na každodenní bázi

Koučink v CCHBC – JAK jsme začínali cca 180 lidí Cílová skupina Výběr dodavatelů Rozpočet Časový plán Další kroky Interní kouči???

Proč interní koučink? RIZIKA Znalost firemního prostředí a procesů Osobní rozvoj koučů Nižší náklady Časová dostupnost Součást koučinkové kultury Čas interních koučů Menší kontakt s koučinkovou komunitou Kvalitní dobrovolníci Kouč je zároveň i nadřízeným RIZIKA

Výběr interních koučů Profil interních koučů Vzdělávání koučů „Fandové“ Znalost business prostředí, nadhled Manažerské dovednosti Otevření, mají důvěru lidí Empatičtí Extima – systemické koučování OPDC – The Grow model Pravidelné workshopy – výměna zkušeností

Interní koučink - metodika The GROW model T (Topic) Jakému tématu se budeme věnovat? G (Goal) Jaký bude cíl tohoto sezení? R (Reality) Jak vypadá současná situace ? O (Options) Jaké máme možnosti řešení? W (Will) Co se stane do příště?

Interní koučink v CCHBC DNES 44 koučovaných v r. 2005 Průměr 2- 5 koučovacích sezení na osobu Koučink na bázi dobrovolnosti, plánován v rámci individuálních rozvojových plánů Koučinkové téma vychází z hodnocení kompetencí

Interní trénink Coca-Cola HBC vzdělávací systém v CCHBC příklad interního tréninkového procesu v prodejním oddělení interní koučink