December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 1 Pilotní projekt eCall v ČR Filip Linhart, Vladimír Velechovský Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Divize firemní zákazníci Projekt je spolufinancovaný EU z Transevropských dopravních sítí TEN-T
December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 2 Zábava Informace Navigace Rozšířená bezpečnost Hudba Hry Video On Demand Web Zprávy, sport, burza Datový přístup Informační služby On-line navigace Aktuální dopravní info Navigace s využitím operátora Off-board Nav. Dálková diagnostika vozidla Černá skříňka Bezpečnost Hledání Ukradených vozidel Asistenční služba eCall patří k základním a nejdůležitějším službám v oblasti dopravní telematiky E-CALL
December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 3 eCall 112 – princip panevropského řešení
December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 4 Telefónica O2 Czech Republic Generální dodavatel Telco část Aplikační část Ministerstvo dopravy - zadavatel projektu Hasičský záchranný sbor - hlavní oponent On Board Unit Pilotní projekt eCall v ČR
December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 5 Základní východiska řešení Doporučený způsob řešení eCall je současný přenos dat z palubní jednotky spolu s hlasový spojením na tísňovou linku 112. eCall volání musí mít maximální prioritu přenosu mobilními sítěmi. eCall data se zobrazí operátorovi tísňové linky, který následně pokračuje v komunikaci s posádkou vozidla. Pilotní řešení v ČR je řešeno s ohledem na absenci konečných standardů panevropského řešení eCall. Preferencí budoucího zákazníka (HZS) je řešení integrované do stávajícího systému pro obsluhu tísňové linky - TCTV 112.
December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 6 Princip řešení pilotní služby eCall
December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 7 Palubní jednotka (OBU) generující eCall data Detekce a příjem eCall dat v systému TCTV 112 Vizualizace polohy vozidla na monitoru operátora Pilotní projekt eCall – dosažené výsledky
December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 8 Dokončený pilotní projekt vytváří velmi dobrou základnu pro následné zavedení služby public eCall v ČR po finalizaci evropských standardů. Závěrečné shrnutí Telefónica O2 úspěšně završila pilotní projekt eCall založený na upgrade stávající technologie pro příjem tísňové linky 112. Telefónica O2 je připravena podpořit účast České republiky na evropském testování služby eCall.
December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 9 Děkujeme za pozornost