December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 1 Pilotní projekt eCall v ČR Filip Linhart, Vladimír Velechovský Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Divize.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační systémy v logistice
Advertisements

Dopravní politika na léta 2005 – 2013 Dopravní politika je základním strategickým dokumentem pro sektor dopravy a deklaruje, co stát a jeho exekutiva v.
Regionální dimenze sítě TEN-T
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Metropolitní síť. Co přináší metropolitní síť obcím  Pokrytí požadavků občanů na moderní technologie  Jistota dobrého rozhodnutí – možnost rozšíření.
Informace o současné podpoře kombinované dopravy v České republice
Úvod do počítačových sítí Úvod. Úvod do počítačových sítí •Úvod, síťové protokoly, architektury,standardy •Fyzická úroveň •Linková úroveň •Lokální počítačové.
Microsoft 5. Windows Live Essentials. Co je Windows Live Essentials ? Balíček moderních aplikací Dostupný zdarma V českém jazyce Další vývoj.
Provolba v mobilních sítích 2N ® NetStar.
1 Počítačové sítě Úvodní přednáška Cíl předmětu –seznámit se s principy datové komunikace –seznámit se s principy distribučních systémů –seznámit se s.
Případová studie Business Intelligence ve společnosti Mountfield, a.s.
13. ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS MISYS-CAR informační systém pro firmy i jednotlivce G E P R O, s. r. o. Štefánikova 52; Praha 5 tel:
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
Počítačové technologie ve službách dopravy Sledování vozidel off a on-line.
Využití internetu při rozvoji regionů
ITS v regionální dopravě
Optimalizace nákladů na vybavení firmy v oblasti informačních a komunikačních technologií Petr Očko Seminář Hospodářské komory ČR Hradec Králové, 26. února.
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Společnost Eurotel a Integrovaný záchranný systém.
Portál veřejné správy Tisková konference 28. března 2006.
Integrované dopravní systémy
INTESPOJ Návrh standardizace Informačních systémů
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Strana 1 Příprava a implementace pilotního projektu Speed Chain 13. listopadu 2013 Dr. Ing. Jiří Došek, DEKRA Automobil, a.s.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Jan Křečan ISSS 2005 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
... jednotné evropské číslo tísňového volaní 112
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 ePUSA – elektronický portál územních samospráv Krajský úřad Plzeňského krajeMinisterstvo vnitra.
Regionální komunikační infrastruktura CamelNET. Co to je ? Krajem provozovaná optická datová síť Optické kabely jsou uložené v zemi Současně zahajovaná.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
ISDN Backup 2N ® NetStar. Základy o záloze ISDN linek: Záloha odchozích a příchozích hovorů pomocí nezávislé trasy (GSM/UMTS) Podpora.
Informační podpora při krizovém řízení
Role ČESKÉHO TELECOMU v dopravní telematice ISSS, Hradec Králové, dubna 2005.
AUKCE SPEKTRA - očekávání a realita – Marek Ebert, ČTÚ Digitální výzvy 2012 Praha, 8. listopadu 2012.
ACCELERATE TO INCREASE OUR LEADERSHIP July 24, 2006 A CCELERATE TO INCREASE OUR LEADERSHIP Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Finanční výsledky za.
Současnost a budoucnost služeb ISKN ČÚZK pro oblast veřejné správy ISSS 2006 Hradec Králové, 3. a 4. dubna 2006 Roman Kamarýt, NESS Czech Ředitel divize.
Kvalita a bezpečnost IT ve zdravotnictví
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Portál hlavního města Prahy Ivan Seyček Jitka Pankrácová Magistrát hl
Czech Point na poštách ISSS Mgr. Pavel Kolář náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu.
Jan Hercik Katedra geografie Přírodovědecká fakulta UP v Olomouci DOPRAVNÍ POLITIKA A DOPRAVNÍ PLÁNOVÁNÍ.
Telefónica O2 - informační a komunikační řešení
Informatika a komunikace v logistice Kapitola 8: Úkoly logistického informačního systému, Struktura informačního systému podniku, Pohyb informací v síti.
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ projekt spolufinancovaný z programového období Integrovaný operační program (IOP)
Národní základna humanitární pomoci Logo vaší společnosti vložíte na snímek následujícím způsobem: V nabídce Vložit vyberte příkaz Obrázek. Najděte soubor.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A03Prv2_Tísňová volání.
OPERAČNÍ ŘÍZENÍ. Operační střediska HZS  Povinnost zřizování operačních středisek HZS ČR vyplývá z § 2 odst. 4 zákona č. 238/2000 Sb., O HZS ČR Ministerstvo.
Připojení k internetu Jakub Adam, 9.B GPRS General Packet Radio Service (GPRS) je služba umožňující uživatelům mobilních telefonů GSM přenos dat a připojení.
Elektronická fakturace - technické aspekty
Videoverifikace.
Čísla integrovaného systému
Interreg DANUBE Program nadnárodní spolupráce
Telefónica Czech Republic a.s.- co vše pro vás děláme Miroslav Hořejší
Hasičský záchranný sbor Zlínského kraje
Telekomunikační a informační infrastruktura
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Informatika INTERNET ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
Telefonická centra tísňového volání linky 112
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
ING. MARTIN AMBROŽ AŽD Praha s.r.o..
Obsah Co je to GIS Segmentace GIS HZS ČR GIS portál HZS ČR
Transkript prezentace:

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 1 Pilotní projekt eCall v ČR Filip Linhart, Vladimír Velechovský Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Divize firemní zákazníci Projekt je spolufinancovaný EU z Transevropských dopravních sítí TEN-T

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 2 Zábava Informace Navigace Rozšířená bezpečnost Hudba Hry Video On Demand Web Zprávy, sport, burza Datový přístup Informační služby On-line navigace Aktuální dopravní info Navigace s využitím operátora Off-board Nav. Dálková diagnostika vozidla Černá skříňka Bezpečnost Hledání Ukradených vozidel Asistenční služba eCall patří k základním a nejdůležitějším službám v oblasti dopravní telematiky E-CALL

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 3 eCall 112 – princip panevropského řešení

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 4 Telefónica O2 Czech Republic Generální dodavatel Telco část Aplikační část Ministerstvo dopravy - zadavatel projektu Hasičský záchranný sbor - hlavní oponent On Board Unit Pilotní projekt eCall v ČR

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 5 Základní východiska řešení Doporučený způsob řešení eCall je současný přenos dat z palubní jednotky spolu s hlasový spojením na tísňovou linku 112. eCall volání musí mít maximální prioritu přenosu mobilními sítěmi. eCall data se zobrazí operátorovi tísňové linky, který následně pokračuje v komunikaci s posádkou vozidla. Pilotní řešení v ČR je řešeno s ohledem na absenci konečných standardů panevropského řešení eCall. Preferencí budoucího zákazníka (HZS) je řešení integrované do stávajícího systému pro obsluhu tísňové linky - TCTV 112.

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 6 Princip řešení pilotní služby eCall

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 7 Palubní jednotka (OBU) generující eCall data Detekce a příjem eCall dat v systému TCTV 112 Vizualizace polohy vozidla na monitoru operátora Pilotní projekt eCall – dosažené výsledky

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 8 Dokončený pilotní projekt vytváří velmi dobrou základnu pro následné zavedení služby public eCall v ČR po finalizaci evropských standardů. Závěrečné shrnutí Telefónica O2 úspěšně završila pilotní projekt eCall založený na upgrade stávající technologie pro příjem tísňové linky 112. Telefónica O2 je připravena podpořit účast České republiky na evropském testování služby eCall.

December 11, 2007eCall pilotní řešení Snímek 9 Děkujeme za pozornost