Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/21.1825 Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk 6 - 8 NázevGoing.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Sloveso BÝT – přítomný čas
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.18 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 18 Název materiálu:Can Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová Budoucí čas- Future tense.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Future – going to VY_22_INOVACE_36 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_50.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.16 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 16 Název materiálu:Present simple Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present simple and continuous Klíčová slova Přítomný.
PRESENT SIMPLE PRESENT CONTINUOUS
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_13 Název materiálu: Vazba „be going to“ Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory.
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_265_AJ7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_14
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
PRESENT CONTINUOUS QUESTION_14 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
FUTURE SIMPLE QUESTION_16 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269.
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
VY_32_Inovace_ Present simple - question
Budoucí čas vyjádřený vazbou TO BE GOING TO
Sloveso can VY_32_INOVACE_2B_12 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace Have to x must Project 3
ANJ_Verbs TO BE PAST_02 Mgr. Filip Soviš
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Transkript prezentace:

Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevGoing to Klíčová slova Vazba going to, vyjadřování budoucího času PomůckyPočítač, projektor Druh interaktivityExpozice učiva Stupeň a typ vzdělání2. stupeň základní školy Potřebný čas30 minut Velikost339 kB ZdrojeViz Použité zdroje

Autor:Bc. Miroslava Kutílková Anotace: Materiál vychází ze vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace, předmětu Anglický jazyk. Žáci se seznámí s používáním vazby going to. Očekávaný výstup: Druh učebního materiálu: Cílová skupina: Stupeň a typ vzdělávání: Typická věková skupina: Žák umí vytvořit větu v budoucím čase pomocí vazby going to, dokáže utvořit zápor i otázku a na otázku odpovědět. Prezentace, DUM. Je možné ji použít v rámci fixace, délka aktivity 30 minut. Žáci sedmého ročníku druhého stupně. Jazyková úroveň A2. Základní vzdělávání ‒ druhý stupeň. 13 let, 7. ročník Předmět: ANGLICKÝ JAZYK DUM Číslo šablony klíčové aktivity: III/2 Název: „Going to“ (sada AJ 6 - 8)

GOING TO Základní škola a Mateřská škola Teplice, Koperníkova 2592 Bc. Miroslava Kutílková, 2013

Použití vazby „going to“: 1) Předpověď budoucnosti na základě viditelných faktů Look, it's going to rain! Podívej, bude pršet! 2) Oznámení plánu, úmyslu, záměru I'm going to bring it on Tuesday. Přinesu to v úterý.

TVORBA BUDOUCÍHO ČASU S going to: osoba tvar „to be“ going to infinitiv význam. slovesa I am going to watch TV this evening. (Chystám se dnes večer dívat na televizi.)

ZÁPOR V BUDOUCÍM ČASE osoba tvar „to be“ + NOT going to infinitiv význam. slovesa He isn´t going to get up early tomorrow. (On se zítra nechystá brzy vstávat.)

OTÁZKA V BUDOUCÍM ČASE tvar „to be“ osoba going to infinitiv význam. slovesa Are they going to play football? (Chystají se hrát fotbal?) What are you going to do this weekend? (Co se chystáš dělat tento víkend?)

KRÁTKÉ ODPOVĚDI odpovídáme pomocí slovesa to be nepoužíváme tvar going to ani významové sloveso sloveso to be píšeme v plném tvaru Is she going to play tennis tomorrow? Yes, she is. / No, she isn´t.

What are they going to do?

Metodické poznámky snímky 1 - 3: úvodní, povinné informace snímky 4 – 8: výkladové, slouží jako opora výkladu učitele snímek 9 – obrázky mají žáky motivovat ke tvoření vět s vazbou going to (konverzační cvičení) snímek 10 - metodické poznámky snímek 11 - použité zdroje

Použité zdroje: HUTCHINSON, Tom. Project 2: workbook. Oxford: Oxford University Press, 80 s. ISBN Klipart VÍT, Marek. Polovičatá pravidla #2: GOING TO. In: Help for English [online]. [cit ]. Dostupné z: