Výukové programy pro předmět český jazyk a literatura

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Typy otázek v dotazníku
Advertisements

Pilotních projekt SIPVZ, okruh D – Implementace výukového softwaru na speciálních školách Soubor výukových prezentací pro zvláštní školu Speciální školy,
VY_32_INOVACE_08_Čtení slabik J,P (SADA ČÍSLO 1)
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Hodnocení ve výuce dějepisu Přednáška č. 12 AR 2011/2012.
Ing. Jiří Veselý PowerPoint – nastavení a ladění VY_32_INOVACE_C1_20 PowerPoint nastavení, spouštění prezentace, rady a kontrola. Informační.
Hodnocení e-learninkových opor Inovace kombinované formy studia bakalářského a magisterského studijního programu „Tělesná výchova a sport“ a jeho učitelských.
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
VY_32_INOVACE_ 05_ Lidé a čas Určování času (SADA ČÍSLO 2)
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Výukový software pro jazykovou složku předmětu český jazyk
Microsoft Office PowerPoint
Závěrečná práce Využití chytrého telefonu a tabletu v předmětu Aj Autor: Budka Oldřich Aprobace: Tv-Geo-Aj.
Plán pedagogického rozvoje
VY_32_INOVACE_17_Počítáme s obrázky (SADA ČÍSLO 5)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
PŘEDSTAVENÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY VYUŽÍVAJÍCÍ ICT PRO ŽÁKY Vypracovala: Ilona Plocková.
Reedukace dysortografie
Slovní hodnocení a jeho využití na alternativních školách Nikola Tůmová Nikola Tůmová.
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
Zásady v tréninkové přípravě mládeže Licence B
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka
Implementace konceptu ECDL do výuky ZKVALITŇUJEME CESTU K POZNÁNÍ.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE II. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Začlenění multimédií do HTML dokumentu Moderní počítačové aplikace.
Jazykový rozbor všestranný
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Motivace ve výuce přírodopisu
Školní vzdělávací program, Hra na klavír
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Spektrum didaktických stylů
Soví čtyřka Hry s podstatnými jmény ze čtyř písmen.
Inženýrská geodézie 2009 Ing. Rudolf Urban
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Textový procesor (MS Word) Ing. Jan Roubíček. Příprava před tiskem, tisk VY_32_INOVACE_10_2_13_AP.
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.06 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Multimédia.
Reedukace SPU s využitím počítačů
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Pavel Broža Datum: Cílové ročníky: 6. a 7.
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
Zadání: Seznámení s programovacím prostředím pro děti Baltík
INTERNET V HODINÁCH ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY Mgr. Šenkeříková Lenka.
Otterwave – nácvik výslovnosti Výuková prezentace.
MTT – úvodní cvičení. Předmět má dvě části Zvuková technika (první část semestru) Obrazová technika (druhá část semestru) učitelé (cvičení): Libor Husník,
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
Pravděpodobnost a matematická statistika I.
Didaktické prostředky
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Didaktika přírodopisu 2 Pracovní list a jeho tvorba
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Pozornost a vědomí.
Úvod do praktické fyziky
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Mgr. Libuše VODOVÁ, Ph.D. Katedra biologie PdF MU
Pravděpodobnost a matematická statistika I.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Metody výuky počátečního čtení
Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Projekt VOV Ekonomická sekce jazyky
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Výukové programy pro předmět český jazyk a literatura Jan Amos Komenský "Řekni mi něco a já to zapomenu. Ukaž mi něco a já si to budu pamatovat. Dovol mi, abych si to vyzkoušel na vlastní kůži, a já to budu ovládat." Materiál poskytnutý PhDr. H. Marešovou, Ph.D. a Mgr. J. Slámou

TS Český jazyk 1 – pravopis Terasoft Klady: jednoduché ovládání vhodné pro 2. stupeň ZŠ i pro opakování na ŠŠ rozsáhlý soubor procvičovaných jevů - 7000 volba ze dvou režimů: procvičování a test možnost nastavení individuálních parametrů – čas, téma zpětná vazba o výkonu možnost tvorby pracovních listů Zápory: zdůvodnění některých pravopisných jevů není dostačující

TS Český jazyk 2 – jazykové rozbory Klady: jednoduché ovládání vhodné pro 2. stupeň ZŠ i pro opakování na ŠŠ více než 5000 určovaných výrazů a vět v 8 okruzích volba ze dvou režimů: procvičování a test možnost nastavení individuálních parametrů – čas, téma dobrá zpětná vazba o výkonu možnost tvorby pracovních listů Zápory: zdůvodnění některých jevů je diskutabilní chybná interpunkce v zadání některých úkol

TS Český jazyk 3 – diktáty Terasoft Klady: 5 kategorií podle obtížnosti rozsáhlý soubor procvičovaných jevů – 18 000 ve 300 textech možnost vlastní volby textu i volby náhodným výběrem volba ze dvou režimů: procvičování a test v procvičovacím režimu okamžité hodnocení řešení a zdůvodnění správného řešení v případě chyby důkladná zpětná vazba úspěšnosti možnost tisku doplňovacích cvičení Zápory: jsou to doplňovací cvičení, ne diktáty některá zdůvodnění jevu nejsou dostačující neumožňuje učiteli podílet se na tvorbě vlastních textů

TS Český jazyk 4 – diktáty Terasoft Klady: výborné využití zvuků a animací rozsáhlý soubor procvičovaných jevů – 18 000 ve 300 textech pravopisné jevy procvičovány ve větách nebo v souvislých textech 17 hlavních kategorií rozdělených do podkategorií, volba ze dvou režimů: procvičování a test dvě verze atraktivní dobrodružné hry jsou zaznamenány již procvičené úkoly Zápory: jsou to doplňovací cvičení, ne diktáty některá zdůvodnění jevu nejsou dostačující neumožňuje učiteli podílet se na tvorbě vlastních textů

Zábavná čeština Silcom Multimedia Klady: motivace hrou grafické zpracování kvalitní zvuková verze různé typy cvičení – podtrhávání, doplňování, přetahování možnost volit úkoly podle věku Zápory: absence dokonalé zpětné vazby malý repertoár hodnotících formulací obtížná cesta k cíli nelze ukládat výsledky práce uživatele nelze vytvářet vlastní texty

Diktáty s piráty Silcom Multimedia Klady: motivace hrou grafické zpracování přiměřená délka diktátů možnost přehrát si text několikrát Zápory: absence dokonalé zpětné vazby pouze dvě různé hodnotící formulace nelze ukládat výsledky práce uživatele nelze vytvářet vlastní texty