Procvičování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výpočet úroku při jednoduchém úrokování
Advertisements

Procvičování.
Název projektu: Učení pro život
Pojem funkce Lineární funkce Kvadratické funkce
Seminární práce číslo: 7 Zpracoval : Vladimír KORDÍK T-4.C
základní pojmy posloupností
Vzorce na umocnění.
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_11.
Příklady z Matlabu (5) Jednoduché scripty.
Derivace složené funkce jedné proměnné
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Procvičování vzorce.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tématický celek: Výrazy, rovnice, nerovnice Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_83.
Digitální učební materiál
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Opakování.. Práce se zlomky.
Kvadratické rovnice 1) Vypočítejte rovnici: 3x 2 – 4x + 1 = – a = 3 b = -4 c = 1 Pokračovat.
Procvičování vlastnosti kvadratické funkce. Určete vlastnosti funkcí z minulého procvičování.
Jak vybarvit objekt v MICROSOFT POWERPOINT? 1Autor: Honza Mareš.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tématický celek: Výrazy, rovnice, nerovnice Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory:
vlastnosti lineární funkce
Píšeme číslice Psaní číslic 1-6 Jednoduché matematické zápisy
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Procvičování graf lineární funkce. Narýsujte graf následujících funkcí.
Mgr. Martin Krajíc matematika 1.ročník rovnice a nerovnice
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
LINEÁRNÍ NEROVNICE, SOUSTAVY LINEÁRNÍCH NEROVNIC O JEDNÉ NEZNÁMÉ
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Kvadratická rovnice s parametrem
Autor:Ing. Eva Peterková Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Téma:Lineární funkce – řešené.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_779.
SBÍRKA PŘÍKLADŮ Z MATEMATIKY
Malá násobilka - procvičování
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Hledání racionálních kořenů. f = a n x n + a n-1 x n-1 + ……. + a 1 x + a 0 a i  Z a 0  0 Všechna řešení jsou ve tvaru zlomku, kde ra0ra0 sansan.
ROVNICE řešení lineárních rovnic rovnice s neznámou ve jmenovateli
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tematická oblast: Rovnice, nerovnice, výrazy Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast.
Vzorce pro goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku
Soustava lineární a kvadratické rovnice
ROVNICE a NEROVNICE 15 Exponenciální rovnice I MěSOŠ Klobouky u Brna.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 4.4 – 4.5 Nerovnice v podílovém tvaru, definiční obor log. funkce Název.
„ MATEMATIKA NÁS TĚŠÍ “ VSTOUPIT Soustavy lineárních nerovnic o jedné neznámé Interaktivní prezentace nabízí zcela nové dosud nepublikované příklady.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_107.MAT.02 Řešení kvadratických rovnic I.
Rovnice a nerovnice Rozklad kvadratického trojčlenu VY_32_INOVACE_RONE_12.
Počítání se smíšenými čísly Matematika – 7. ročník.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Složitější složené zlomky
IV. Násobení lomených výrazů
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
5.7 – 5.8 Usměrňování, částečné odmocňování
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
Lomené algebraické výrazy
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
Nerovnice s neznámou ve jmenovateli
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Nerovnice v podílovém tvaru
Nerovnice Ekvivalentní úpravy - 2..
Nerovnice s absolutní hodnotou II.
Lomené algebraické výrazy
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Transkript prezentace:

Procvičování

Vyberte si, od kterých příkladů chcete procvičovat Lineární nerovnice Vyberte si, od kterých příkladů chcete procvičovat Nejdříve jednoduché příklady Složitější příklady Ještě jednu rundu Přidáme vzorce Přidáme zlomky

Nejdříve jednoduché příklady x + 5 > 7 x – 5 < 1 2x  8 3x  -27 x + 3  2x – 1 2x – 1 < 6x + 3 x – 3  4x + 6 K = (2;) K = (-;6) K = 4;) K = (-;-9 K = (-1;) K = -3;) Výsledek Pokračovat

Složitější příklady 2 – (5 – x) > 6 2 (x + 4)  x + 1 x (x – 5) – x2 < x x – 4 – (2x + 1)  0 3 – 2 (x – 4) < 7 10 > 2x (1 – x) + 2x2 K = (9;) K = -7;) K = (-;4 K = (0;) K = (-;-5 K = (2;) K = (-;5) Výsledek Pokračovat

Ještě jednu rundu x – 2 (4 + x) > 4 2 (2 + x) – x  x – 3 K = (-;-12) K = R K =   =  K = K = (-;8 Výsledek Pokračovat

Přidáme vzorce (x – 3)2 – x2 > 3 (x + 4) (x – 4) < x (2 + x) K = (-;1) K = (-8;) K = (-;-3 K = 2;) K = K =   K = (1;) Výsledek Pokračovat

Přidáme zlomky K = (-;3 K = 9;) K = (-4;) K = 4;) Výsledek