Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Projekt CZ.1.07/1.1.38/ Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku uměleckých řemesel a oborů gastro TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Úvod do předmětu Technologie
Projekt CZ.1.07/1.1.38/ Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku uměleckých řemesel a oborů gastro TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Rašplování, pilování a broušení dřeva
Technologie hodina číslo SŠ Oselce Projekt SŠ Oselce: Modernizace výuky odborných předmětů s využitím ICT Obor vzdělávání: H/01 Truhlář Předmět:
postup výroby dřevěných schodů
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
Stejnosměrný a střídavý elektrický proud
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
 Projekt CZ.1.07/1.1.38/  Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku  uměleckých řemesel a oborů gastro  TENTO PROJEKT JE.
Projekt CZ.1.07/1.1.38/ Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku uměleckých řemesel a oborů gastro TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
Pč_142_Dřevo_Spojování dřeva plátováním, čepy a kolíkováním
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Název školy Střední odborná škola Luhačovice
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
CESTA ŽELEZA A DRUHY KOVŮ
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
postup výroby dřevěných schodů
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
PČ_003_Práce s drobným materiálem_Stojánek na ubrousky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
V hledáčku k ompozice Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
NÁZEV SŠ:SŠ-COPT Uherský Brod AUTOR:Radek Beníček NÁZEV PREZENTACE:15. Výroba pažby NÁZEV SADY:Odborné vyučování pro 3. ročník oboru Technik puškař a Puškař.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Obor: Elektrikář - silnoproud Ročník: 3. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Výroba sedacího nábytku lamelového
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Co se přírodě nelíbí.
V hledáčku kompozice Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
9. Řezba plošných arabesek
Transkript prezentace:

Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku Projekt CZ.1.07/1.1.38/01.0015 Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku uměleckých řemesel a oborů gastro TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY

Autoři: Rostislav Chvíla, Radomír Guryča Modul M3 Intarzie dřeva Autoři: Rostislav Chvíla, Radomír Guryča

Historická zdobná technika intarzie dřeva Určeno studentům SOŠ Luhačovice. Oboru uměleckořemeslné zpracování dřeva, ŠVP design a zpracování dřeva Výuka bude probíhat na dílnách UŘ, pod vedením učitelů odborného výcviku Rozsah 35 hodin Porozumění zdobné technice Intarzie a zvládnutí technologických postupů při výrobě

Historická zdobná technika intarzie Intarzie byla vždy vyhledávaná zdobná technika. A to především, pro svou širokou škálu použití. Touto technikou lze vytvářet jednoduché geometrické obrazce, ale také velmi složité figurální a prostorové motivy. Záleží pouze na tvůrci, na jeho zručnosti a citu pro materiál. Intarzie je velmi často používána při ročníkových a maturitních pracích kdy je důležitým zdobným prvkem.

Příprava návrhu a materiálů Zvolení vhodného návrhu pole obtížnosti a dalšího použití Volba a výběr materiálů z hlediska kvality a vhodné barevné kombinace

Strojní opracování materiálu Bezpečnost a ochrana zdraví při práci Dodržování správných postupů během zpracování materiálů na dřevoobráběcích strojích

Výroba sesazenky intarzie Výroba jednotlivých částí Postupné skládání jednotlivých částí Lepení a fixace částí Kvalitní a pečlivá práce

Řez sesazenkou Ukázka složení jednotlivých vrstev sesazenky Návaznost materiálů Přesnost provedení

Lepení sesazenky k podkladové desce Zvolení vhodného lepidla Nanášení lepidla Stahování v dýhovacím lisu Možné vady vzniklé při nedodržení správného postupu

Povrchová úprava Srovnání povrchových nerovností Broušení Správná volba brusných prostředků Vyspravení vad vzniklých při výrobě vlhčení Konečná úprava před nanášením laků

Povrchová úprava Leštění šelakovou politurou Voskování lakování

Test Jaký je rozdíl mezi inkrustací a intarzií? Z jakých tlouštěk a materiálů se intarzie vyrábí? Jaké jsou vhodné materiály pro výrobu? Proč se před povrchovou úpravou intarzie vlhčí? Jaké mohou vzniknout vady při nepřesné práci a způsob jejich oprav? Vyjmenuj alespoň dvě povrchové úpravy a jejich výhody.

citace Foto : autor [1] Http://www.vsup.cz/attachments/1835_intarzie.jpg. [online]. [cit. 2012-10-30]. Dostupné z: http://www.vsup.cz/attachments/1835_intarzie.jpg