Život stromu Ekokoutek – arboretum.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Symbióza některých hřibovitých hub s kořeny vyšších rostlin
Advertisements

Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Stromy.
Listnaté stromy a keře 4. ročník
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.18 Téma: PowerPoint.
Mezipředmětové vztahy Aplikace anglického jazyka do jiných předmětů s využitím moderních metod.
Interaktivní prezentace zaměřená na teorii výsadby stromku
Autor: Mgr. Dana Cágová Základní škola Příbor, Jičínská 486, okres Nový Jičín Červen 2014 PŘEMĚNA ŠKOLNÍHO POZEMKU NA MALÉ ŠKOLNÍ ARBORETUM.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Listy, květy a plody rostlin
Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace
R O S T L I N Y K R Y T O S E M E N N É
Lesy jako zdroj včelí pastvy
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XVI _ ČJS, DUM 6
Lesy mírného pásu Jan Dušek.
PŘÍRODOVĚDA.
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní třídění podle způsobu rozmnožování
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VY_32_INOVACE_414, 21. sada, Přírodověda
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Co si pamatuji z prvouky?
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_168.
Krytosemenné rostliny
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Podzemní a nadzemní části rostlin.
Současná biosféra. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Zpracovala: Mgr. Z. Pavlů
VY_32_INOVACE_04- Lípa srdčitá Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 18. Dřevo a jeho původ Název sady: Základy ekologie pro střední školy.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Přírodní společenstva v České republice Martin Chlumský Dis. 3. ročník BI-TV Pedagogická fakulta UK Kateřina Vaněčková PdF UK Praha Helena Jedličková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR: Pavla Dokoupilová NÁZEV: VY_12_INOVACE_36_ČS TEMA: Ekosystém okolí lidských.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
Les - rostliny, houby-prezentace
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
Přírodní společenstva v České republice
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
Společenstva lesů - stromy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN VY_32_INOVACE_06
Přírodní společenstva v České republice: LES
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_61_PRV1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Prvouka pro 2. tř. Stromy v lese III/2 18.
Dřeviny, nauka o dřevinách
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Semenné rostliny. Rodozměna – gametofyt versus sporofyt.
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 4
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_03_Les_stromy
Transkript prezentace:

Život stromu Ekokoutek – arboretum

Výukový cíl Přiměřený pro daný segment Vhodný pro použitou metodu učení Získání informací Zvýšení aktivity žáků Procvičování učiva Rozvoj představ Prožít více zábavy

Získávání informací k danému tématu Vyměřování pozemku Charakter pozemku Rostliny Stromy Škůdci Ceník stromů Výsadba

Na projektu se podíleli v předmětu ekologie - žáci oboru truhlář,kadeřník, krejčí

Příprava – mapování pozemku

Stromy – vhodné pro výsadbu Listnaté lípa vrba jíva jinan jeřáb Jehličnaté smrk borovice modřín kryptomerie japonská thuje douglaska

Úprava travnatých ploch

Výsadba nových stromů Při výsadbě nového stromu je důležité si uvědomit, že tímto zdánlivě jednoduchým úkonem ovlivníme daného jedince na celou dobu jeho další existence na stanovišti. Přípravné práce, kde bude stanovena koncepce pro danou oblast, ve formě studie či projektu. Výběr stanoviště-vhodnost podmínek Výběr taxonu-morfologické,genetické a fyzické vlastnosti Samotná výsadba – musí být zachována korelace mezi podzemní a nadzemní částí mladého stromu, je potřeba provést úpravu jeho korunky, eventuelně kořenového systému. Cílem je podpořit ujmutí vysazovaného jedince .

Sázíme vybrané stromky

Sázení stromků

Sázení stromků

Označení stromků Kryptomerie japonská Lípa srdčitá

Informační tabule

Pohled na ekokoutek

Pohled na ekokoutek z druhé strany

Využití stromků Poznávání stromů jejich květenství, květů a plodů Tematický ve vztahu k období a tradicím (vánoce, velikonoce…)