3D modelář – úpravy pokročilými nástroji, vlastní návrh VY_32_INOVACE_Design1r0118Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Advertisements

Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Malování v MALOVÁNÍ Copyright © 2006 PaedDr. Hana Horská.
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, průvodce prezentací,
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
3D modelář – 2D návrh 3D rotačního tělesa VY_32_INOVACE_Arch2r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – designový návrh interiérového prvku VY_32_INOVACE_Design1r0119Mgr. Jiří Mlnařík.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Inovace bez legrace CZ / /01
3D modelář – práce se světlem v interiéru VY_32_INOVACE_Arch2r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Textový procesor (MS Word)
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
MALOVÁNÍ.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01C19 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření březen.
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Informace a Internet Bohumil Bareš. Grafický editor GIMP (1)  úvod  seznámení s programem  výběry  práce se schránkou 2.
Jak vytvořit prezentaci
3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Popis a ovládání Plocha I
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Malování – popis programu
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE III. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Hladiny, obrázky, tabulka, logické operace
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Grafický editor – GIMP Základy práce
Kreslítko Petr Diviš Zdeněk Papež. Úvod Desktopová („stand-alone“) aplikace Jednoduchý grafický editor  Tvorba a editace základních geometrických objektů.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
EXCEL ÚPRAVY GRAFU, KARTA FORMÁT. MINIGRAFY ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
GIMP : úpravy fotografií
3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík.
- Výběry VY_32_INOVACE_GR_782. VÝBĚRY Vytvořením výběru rozdělíme obrázek na dvě části: aktivní = výběr = ta část, na které budeme provádět úpravy neaktivní.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_12.
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Architektura tužkou a v 3D
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
CorelDRAW – práce s rastrovou grafikou
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Zoner Callisto – křivky
PowerPoint.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_11_16_PowerPoint.
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Tato prezentace byla vytvořena
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
Corel PHOTO-PAINT Úloha 0 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Transkript prezentace:

3D modelář – úpravy pokročilými nástroji, vlastní návrh VY_32_INOVACE_Design1r0118Mgr. Jiří Mlnařík

Řadu modelů lze vytvořit velmi jednoduše tažením ploch – například sklenici. S výhodou přitom využijeme sekundární okno a zamknutí pohybu v ose X. Tažení ploch (sweep) 1 2 3

Pomocí vytvoření hrotu snadno vytvoříme objekty typu „tužky“ nebo jakékoliv jiné zahrocení. Vytvoření hrotu (tip) 1 2

Zkosení využijeme všude tam, kde chceme z původně plochého rozhraní mezi dvěma plochami vytvořit přechod „zbroušený“. Zkosení (bevel) 1 2

Rotační těleso vytvoříme nakreslením základního tvaru, jeho výběrem, návrhem (úpravou) rotační křivky a dokončíme tímtéž nástrojem vytvoření rotačního tělesa. Zajímavé možnosti nabízí po volbě nastavení nástroje (pravé tlačítko myši) chování položek rotation a helix. Vytvoření rotačního tělesa ,5

V závěru této části projektu se pokuste vytvořit vlastní návrh šperku nebo sady sklenic – jak materiál, tak jeho výtvarné a technické zpracování je zcela ve Vašich rukou, záleží jen na nápadu a invenci. Vizualizovaný návrh (raytrace) uložte jako soubor. Vyzkoušejte si

Vlastní 3D modely Caligari True Space 3.2 volně dostupný „za registraci“, SN: Zdroje