Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Advertisements

PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Patria Plus Mgr. Libuše Simandlová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Nové funkce v novém Skliku
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Dana Mazancová Databáze Anopress a ČTK ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Tribuna českého obchodu TZB
25 / 1 / 2011.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Informace na dosah ruky
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook Mobilní marketing Výhody spolupráce s IM

Představení Impression Media Působíme na trhu internetové reklamy od roku 2004 Spolu s firmami Media Marketing Services, Audiotech, Allegria – firma na zážitky jsme součástí českého mediálního holdingu Media Bohemia Jsme nejsilnější mediazastupitelství na českém internetovém trhu Obchodně zastupujeme více než 120 internetových serverů Dlouhodobě patříme mezi největší provozovatelé internetových serverů v ČR Měsíčně oslovíme cca uživatelů českého internetu Nabízíme masové kampaně i přesné cílení Máme vlastní kreativní oddělení pro tvorbu bannerů a nestandardních formátů Klientům nabízíme komunikaci na Facebooku, mobilní marketing, tvorbu www stránek, masové i cílené direct maily, firemní online magazíny na míru

Online inzerce CPT (cost per thousand) - cena za tisíc zobrazení. Jde o jednotku, v níž se udávají ceny reklamy placené podle počtu zobrazení (impresí). CPC (cost per click) - princip platby internetové reklamy spočívající v platbě za kliknutí, nikoliv za počty zobrazení reklamního formátu. Floating - reklamní kampaň se zobrazuje napříč servery v zastoupení Impression Media s hodnotou afinity (vhodností daného média - serveru) 100+

Produktové balíčky Vzhledem k velkému množství serverů v portfoliu Impression Media nabízíme tematické a cenově zvýhodněné balíčky. Tyto produktové balíčky sdružují kvalitní tematicky zaměřené servery Nabídka zvýhodněných “packů“ je neustále doplňována a aktualizována. Využitím tematických balíčků automaticky dosáhnete minimálně 20 % slevy. a další…

balíček BUSINESS

balíček MUŽI

balíček ŽENY

balíček ZPRAVODAJSTVÍ

IM Optimal IM Optimal (Optimalizovaný floating) je produkt, jehož cílem je maximalizovat zásah reálných uživatelů ze zadané cílové skupiny. Klient si sám určí, jaká bude maximální frekvence zásahu na 1 RU Ceníkové CPT Gross od 50 Kč s možností poskytnutí množstevní slevy IM garantuje realizaci kampaně pouze na serverech s afinitou 100+ na danou cílovou skupinu IM poskytuje garanci jak počtu impresí tak i počtu reálných uživatelů Díky jednoduchému kalkulátoru si sami můžete vypočítat hodnotu CPT Online aplikaci IM Optimal naleznete ZDE ZDE (při otevírání souboru je třeba povolit makra) IM Optimal lze lze využít i pro video reklamu Obsah je přehráván ve formátech Square 250, 300 Ceníkové CPT Gross + 30 % s možností poskytnutí množstevní slevy IM Optimal video

Video produkty V souvislosti s nárůstem migrace televizního obsahu na internet přicházíme s produkty VIDEO REKLAMY. Nabízíme jak standardní formáty, které je možné použít pro sledování videa tak také originální nestandardní formáty, které uživatelé internetu nemohou přehlédnout! reklamní formát Video Expand Náhledy video formátů naleznete ZDEZDE

Video produkty Tento typ reklamy zobrazuje video uprostřed stránky. To se vztahuje rovněž i na obsah kolem zobrazovaného videa. Zbytek stránky je totiž doplněn o polo-transparentní vrstvu. reklamní formát Videostitialreklamní formát Rollband video Reklama se pohybuje společně s rolováním stránky uživatelem. Zásahem uživatele je možné ji kdykoliv ukončit či opětovně přehrát kliknutím na tlačítko OTEVŘÍT/ZAVŘÍT.

Speciální projekty Internetové auto roku je veřejná anketa o nejoblíbenější automobily české internetové populace, kterou vyhlašují vybrané online motoristické magazíny ve spolupráci s mediálními partnery. Klienti mají možnost získat rozsáhlý mediální prostor v rámci komerčního partnerství Organizátorem ankety je Autoweb.cz Poslední ročník ankety proběhl v termínu od 1. března do 31. května 2012 Ojedinělost ankety spočívá ve faktu, že výherce nevolí odborní novináři, nýbrž pouze široká veřejnost Hlavní cena pro jednoho z hlasujících - automobil v hodnotě více než Kč V anketě bylo odevzdáno celkem platných hlasů, hlavní partneři získali kompletní databázi získaných ů Anketa s přehledem partnerů je umístěna na adrese

Proměna je speciálním projektem serveru Femina.cz Čtenářky serveru posílají své fotografie a krátkou informaci, proč a jak by se chtěly proměnit. Ostatní uživatelé pak hlasují přímo na serveru. Soutěži bude vyhrazena samostatná sekce Speciální projekty Společný seriál serverů Living.cz a Svet-bydleni.cz se věnuje vždy jeden kalendářní měsíc aktuálnímu sezónnímu tématu s možností partnerství některého z uvedených dvanácti témat. Speciální sportovní sekce serveru Týden.cz MS v hokeji 2012, EURO 2012, OH Londýn 2012

Úvodní stránky projektů Internetové auto roku, Proměna a sportovní sekce na Tyden.cz Speciální projekty

Klientský iMagazín na míru online ukázka ZDE Projekt iMagazínů spojuje výhody tiskových a internetových médií v jeden kompaktní a interaktivní produkt. Magazín umožňuje čtenáři přehrávat videa, poslouchat hudbu, účastnit se anket, soutěžit a pod.

Náhledy nestandardních reklamních formátů Branding serveru Maminkam.cz iLayer na serveru Femina.cz

Branding mapy a serveru Meteocentrum.cz Server Meteocentrum.cz nabízí velmi podrobné předpovědi počasí pro ČR i Evropu na 14 dní. Meteorologické mapy, družice, zprávy,... vše o počasí. Náhledy nestandardních reklamních formátů

Direct maily Nabízíme databáze uživatelů obsahově zaměřených serverů: Abradio.cz, Autoweb.cz, Babyweb.cz, Femina.cz, Moje-rodina, Living.cz, Prochlapa.cz aj. Nově také databázi podnikatelů a firem - možnost cílení podle jednotlivých odvětví: Auto-Moto Potravinářství a gastronomie Cestování, ubytování a hotelnictví Průmysl, hutnictví a těžba Doprava, logistika a skladování Služby, servis a poradenství Dřevo, nábytek a papír Stavebnictví, řemesla a reality IT, počítače a telekomunikace Výrobky a ostatní Oděvy, obuv a textil Strojírenství, stroje a kovovýroba Elektronika a elektrotechnika Zdravotnictví, farmacie a chemie Export a import Zemědělství, lesnictví a ekologie

Online portfolio Další náhledy nestandardních reklamních formátů a speciálních projektů naleznete v našem online Specop portfoliu. link: ZDEZDE

PPC reklama Nabízíme reklamu na nejvýznamnějších internetových vyhledávačích, přidružených reklamních sítích a mobilních zařízeních s důrazem na výslednou vysokou efektivitu kampaně. Naši odborníci jsou držiteli certifikátu Google Advertising Individual Zajišťujeme reklamní kampaně v podobě textové reklamy, obrazové reklamy a video reklamy Optimalizace výkonu v průběhu reklamní kampaně Informační podpora v podobě online statistik (Google Analytics) Pravidelný měsíční reporting - klient je informován o stavu a vývoji kampaně Monitoring inzertní činnosti konkurence (pokud negativně ovlivňuje průběh kampaně) a přijímání nutných opatření Realizace cílené reklamní kampaně i na zahraničních trzích

Facebook Počet uživatelů Facebooku přesáhl v ČR 3,6 milionu uživatelů Představuje jedinečný nástroj k propagaci značky (produktu, služby), zvýšení návštěvnosti stránek (blogů, diskusních fór) a v neposlední řadě k získávání informací o produktech tak, jak je vidí zákazník. Nabízíme vytvoření a správu firemních stránek výrobu Facebook aplikace (hra, soutěž, kvíz,...) Ankety, které Vám poskytnou přímou zpětnou vazbu od spotřebitelů komplexní zprostředkování, správu a vyhodnocení reklamy na Facebooku Možné cílení lokalita pohlaví věk vzdělání osobní stav nezadaný/zadaný/ženatý/zasnoubený sexuální orientace a další

Reklamní SMS/MMS od společnosti T-Mobile Měřitelné parametry úspěšnosti kampaně počet celkových i unikátních prokliků na internetové stránky v mobilu (zákazník si je prohlíží zdarma) počet odeslaných SMS od unikátních zákazníků se zájmem o více informací počet hovorů na vložené tel. číslo uvedené ve zprávě a další parametry dle zvolené mechaniky kampaně. Masové médium s možností přesného cílení a okamžité reakce na komerční sdělení. Společnost T-Mobile obsluhuje více než 5,4 milionu zákazníků. Cílení reklamních SMS/MMS lze velmi úzce specifikovat: dle věku, pohlaví, bydliště.. Cílení také v reálném čase na osoby, pohybující se v dané lokalitě – např. obchodní centra cílené SMS/MMS - rozesílání v konkrétní datu lokalizační SMS/MMS – rozesílání pro danou lokalitu v daném časovém období

Výhody spolupráce s Impression Media Možnost komunikace na více než 120 serverech prostřednictvím jednoho subjektu Masový zásah více jak uživatelů / Přesné cílení dle obsahu či cílové skupiny Speciální projekty s využitím multimediální podpory Netradiční formy komunikace - kompletní kreativní řešení včetně výroby Facebook, video produkty, mobilní marketing, PPC reklama Tvorba microsite, www stránek, firemní online magazíny na míru Měření kampaní certifikovaným systémem AdOcean s možností online přístupu do statistik Děkujeme za pozornost