Všechny chutě světa Open air festival tradičních kuchyní celého světa I.ročník Dobřichovice u PRAHY 15.6.2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
…..přijďte si s námi zahrát
Advertisements

VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Společenský ples ATVS a VŠ Palestra
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní.
Golf & Country Club Piešťany
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Datum konání sobota 30. a neděle 31.ledna 2010 od 9:00 do 18:00 hodin Místo konání Adalbertinum ČSA 300/22 Hradec Králové Velký a malý sál Vstupné pro.
Datum konání pátek 4. a sobota 5.února 2011 od 9:00 do 18:00 hodin Místo konání Adalbertinum ČSA 300/22 Hradec Králové Velký a malý sál Vstupné pro veřejnost.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SRDCE NA DLANI 2005 Řada charitativních koncertů na pomoc Fondu Ohrožených Dětí.
Sue Ryder Charity Cup ročník benefičního fotbalového turnaje na podporu Domova Sue Ryder.
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
Kongres Sdružení praktických lékařů ČR 2005
Sue Ryder Charity Cup ročník benefičního fotbalového turnaje na podporu Domova Sue Ryder.
III. MDA RIDE benefiční akce na podporu lidí se svalovou dystrofií nabídka pro partnery.
TV NOVA Noc filmových nadějí. Cíle projektu  Primární Podpora studentské filmové tvorby Podpora networkingu prestižních vybraných škol  Sekundární Získání.
KONGRESOVÉ CENTRUM Aktuální nabídka pronájmů pro rok 2013.
Mediální komunikace ČD
Národní tematická síť F NTS F – národní tematická sít F Ing. Václav Götz 19.listopadu 2007.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Nejlákavější kulturní památka
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Prague Wine Festival. Třídenní akce, zaměřená nejen na víno, jeho historii a tradice, ale i na gastronomii a kulturu, určená zejména pro širokou veřejnost.
Penzion u máchova Jezera
NOVÝ PŘÍBĚH pro STARÝ ZÁMEK. PODPORUJÍ NÁS Připojte se k nám a podpořte pilotní projekt Aby se zámek Kácov neskácel.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY KNIH Pod záštitou Svazu českých knihkupců a nakladatelů.
21. – LÁZEŇSKÉ DIVADLO LUHAČOVICE. DIVADELNÍ LUHAČOVICE kulturně-vzdělávací akce na konci léta pod záštitou hejtmana Zlínského kraje pořadatel.
Prezentuje se vám „ Penzion u krbu “ Pana Zdeňka Dvořáka Sokolovská 536, LOKET
Cesta do Sluneční zahrady Charitativní večer pro děti s handicapem sobota 17:00 – 21:00.
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
KARNEVAL 2011 Netradiční akce právě u Vás!. Den plný zábavy pro občany Vašeho města.
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
NIPOS – Lenka Lázňovská.  Velký okruh subjektů poskytujících veřejné služby v kultuře, a to zejména v oblasti veřejné osvěty a edukace. Jsou naplněním.
Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
LEDOVÁ PLOCHA od ,- Kč/ plochy kromě kruhu pro vhazování a ploch BPA.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
MC POHÁDKA JESENICE U PRAHY z.s nezisková organizace spolek rodičů na mateřské dovolené.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Kampaň Žít déle doma Informační osvětová kampaň o. s. Život 90 pro rodiny seniorů a seniory Kdy: říjen 2013 Kde: celá ČR Hlavní partner: MPSV Jak: billboardy,
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
OBDOBÍ KAMPANĚ: – REALIZÁTOR KAMPANĚ: Hl. m. Praha Centrum sociálních služeb Praha CÍL KAMPANĚ: Upozornit Pražany a návštěvníky.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
CHAMBER GOLF CUP KARVINÁ 2017.
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
SOBOTA OD 11 HODIN.
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
POŘADATEL 2018 PODMÍNKY SPOLUPRÁCE.
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
MIKULOVSKÉ OZVĚNY 58. ZLÍN FILM FESTIVALU 8.–
Transkript prezentace:

Všechny chutě světa Open air festival tradičních kuchyní celého světa I.ročník Dobřichovice u PRAHY

O festivalu projekt má za cíl prezentovat široké veřejnosti tradiční pokrmy a nápoje jednotlivých zemí. Jídlo je důležitou složkou kultury každého národa, tradiční recepty a stravovací návyky jsou předávány po generace; i v nejchudších koutech světa je každý nový příchozí přizván ke stolu svého hostitele, aby s ním pojedl a popil. Jídlo neslouží pouze k zahnání hladu, ale plní také funkci společenskou. Pojďme se tedy zastavit v čase, zapomenout na fastfoody, polévky z pytlíku, večeře před televizí a prožít den plný známých i neznámých chutí, vůní a barev a společně se seznámit s novými kulturami a tradicemi.

O místě konání festival je svou koncepcí situován do klidného a malebného prostředí města Dobřichovic u Prahy. Město leží v údolí řeky Berounky, od Prahy je vzdáleno 20 km, doprava je zajišťována příměstským vlakovým spojením nebo autem. Veřejnosti je město známo nejen díky své příjemné a klidné lokalitě, ale také díky pořádání kulturních akcí jsou např. Dobřichovické divadelní slavnosti, Vinařské slavnosti, Královský průvod Karla IV, Vánoční trhy, Farmářské trhy atd. Pro organizaci festivalu Všechny chutě světa byl vybrán prostor,Dobřichovického Zámku. Pro účastníky bude připraveno několik odpočinkových zón a jídelních stanů, na podiu vystoupí zástupci zúčastněných zemí s kulturním programem ( hudba, divadlo, tradiční obřady, bojová umění, tanec.atd. )

Fotografie místa konání

Dramaturgie festivalu Na Zámku bude rozmístěno cca stánků, každý stánek bude reprezentovat tradiční kuchyni jedné ze zúčastněných zemí. Součástí programu budou i stánky s lokálními potravinami např. řeckými specialitami, japonskými potravinami, indickým čajem, kořením, třtinovým rumem, čerstvými bylinkami, kávou, vínem, doutníky atd. Budou postaveny jídelní stany, podium, kde se bude odehrávat pestrý etnický program, na několika místech se uskuteční workshopy a školy vaření. Část programu bude určena rodinám s dětmi.

Základní údaje Datum konání :15. červen 2013 Místo konání : Dobřichovice Doprava : vlak, vlastní doprava Vstupné : 80 Kč ( děti do 12 let zdarma) Odhadovaný počet návštěvníků : 3 tis.- 4 tis. Jedná se o první ročník, nicméně vzhledem k atraktivnosti, mediální kampani a návštěvnosti okolních akcí ( Hrnčířské trhy Beroun 18tis. Vinařské slavnosti Dobřichovice 3 tis. Karlštejnské vinobraní 30 tis. ), lze s výše uvedeným počtem kalkulovat. Cílová skupina : 20+, střední a vyšší příjmová skupina, 30 % rodiny s dětmi

Koncepce medializace akce Tisk : 800 – 1000 plakátů B2 vylepeno v regionu Praha, Praha Západ, Beroun Billboardy: Smíchovské nádraží, Strakonická výpadovka, Praha (10ks) CityLight vitríny (CLV): Hl.n., Smíchov, Radotín, Beroun (16ks) Letáky A ks / restaurace kavárny Banner přes most v Dobřichovicích AV : Spot na velkoplošných obrazovkách Nuselský most a křižovatka Anděl. RailVision

Koncepce medializace akce PR a tisková inzerce : bude osloven mediální partner akce ze stran jednoho deníku a týdeníku ( LN, MF,HN, Právo, Týden, Reflex, Respekt, ) zveřejnění tiskové zprávy pro novináře lokální noviny Řevnický Ruch, Naše Noviny, Dobnet zpravodaj, Černošické listy apod Odborné časopisy zaměřené na vaření, jídlo a nápoje Internet : Využití sociálních sítí Facebook, Twitter, LinkedIn a MemeReactor CPC reklama v případě navázání mediálního partnerství

Koncepce medializace akce Rozhlas : spotová kampaň na Radiu 1, případně Beat, rozhovory na ČR 1, Frekvence 1, Impuls, Radio Country TV : rozhovory na ČT Studio 6, Sama doma, Snídaně s Novou, reportážní příspěvek odvysílaný ve zpravodajských blocích

Nabídka partnerům V souvislosti s konáním akce hledáme partnery, kteří by finančně, materiálně nebo mediálně pomohli při její organizaci. Generální partner ,- název partnera součástí názvu festivalu umístění partnerského titulu a loga na všechny tiskoviny (billboardy, CLV, plakáty, inzerce v periodikách...),a to v exklusivní pozici na úrovni názvu akce uvedení partnerského titulu coby generálního partnera v rozhlasovém spotu uvedení partnerského titulu a loga na samostatném banneru, v centrální pozici nad pódiem

Nabídka partnerům Pokračování Generální partner : umístění až 2 prezentačních stanů v místě konání několikeré poděkování pořadatelů moderátorem v průběhu festivalu, 1x s osobní účastí oficiálního zástupce generálního partnera možnost zařazení soutěže o věcné ceny z produkce partnera v mediích a v místě konání VIP vstupenky pro hosty partnera potisk ID náramků a voucherů logem partnera předání partnerovy profesionální foto dokumentace z akce opce na další ročník za stejných podmínek

Nabídka partnerům 4 x hlavní partneři Kč : umístění partnerského titulu a loga na všechny tiskoviny (billboardy, CLV, plakáty, inzerce v periodikách...), v partnerském pruhu možnost umístění stánku v místě konání uvedení partnerského titulu a loga na samostatném banneru, v centrální pozici na pódiu několikeré poděkování pořadatelů moderátorem v průběhu festivalu možnost zařazení soutěže o věcné ceny z produkce partnera v mediích a v místě konání VIP vstupenky pro hosty partnera profesionální foto dokumentace z akce

Nabídka partnerům Prezentace v místě konání Kč -pronájem místa, možno i stanu -soutěž o vaše dárky v místě konání, případně v médiích -profesionální fotodokumentace vašeho stánku -10 volných vstupenek - další aktivity po dohodě

Reference organizátora Vlastní realizované projekty : Twin Peaks Maraton Autokino Strahov – LM Drive in Cinema Strahov Letní kino Střelák Profinancování a marketing filmů : Kamenný most, Cesta z města, Rafťáci, Účastníci zájezdu, Pusinky, Poslední plavky, Skřítek Dokumentární seriál Rodinné stříbro Road show pro společnost Stock Organizace festivalu Řev Řevnice atd.

Kontakt Vážení přátelé dobrého jídla a pití děkuji za pozornost, kterou jste věnovali prezentaci Štefan Oršoš Sochorova 629 Řevnice