Dobytí Ameriky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PŘEDKOLUMBOVSKÉ CIVILIZACE STŘEDNÍ A JIŽNÍ AMERIKY
Advertisements

Ponoř se do modra ….
Jeden rok můžete být nejlepšími přáteli,
11. Jakub lstí dostává prvorozenecké požehnání
Úvahy v ranní mlze….
Růže.... Růže... Každý člověk si zaslouží být milován! Smutné je, že někteří o to nestojí.
Ahoj všichni, jen vám chci říci, věřte či nevěřte, splnilo se mi přání, které jsem měl, a znám další lidi, kterým se to též splnilo, takže nic neztratíte.
Pozorně čti a vteřinu či dvě o tom popřemýšlej !
Jeden rok můžete být nejlepšími přáteli,
1 KALIBRO 39 Výsledky průzkumu mezi žáky Gymnázium, Praha 6, Nad Alejí 1952.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Opakování z minulé hodiny:
Egyptští bohové Najdi si dvojici, která má jiného boha než ty.
VY_32_INOVACE_06 Obyvatelstvo Ameriky
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
AMERIKA Hospodářství, obyvatelstvo III2-Z7-I-07
Obyvatelstvo AMERIKY.
Zeměpisné objevy v 17. a 18. století
České země po husitských válkách
Snímek 1-15 – 10 min ZÁMOŘSKÉ OBJEVY
Nová identita 1 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita č.1: Výchova.
AMERIKA obyvatelstvo.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 8.
Děvče se ptalo chlapce, jestli si myslí, že je pěkná
Marie Terezie Vláda
Dopis od Boha.
Základy práce s počítačem Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Příběh vojáka z první světové války
Je zajímavé sledovat, jestli to pošleš zpět
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zámořské objevy 15. století
Posun : Auto nebo S láskou je to jako s máslem: občasná trocha chladu ji udržuje svěží.
VY_32_INOVACE_07 Obyvatelstvo Ameriky - pracovní list
VY_32_INOVACE_64_KRYŠTOF KOLUMBUS
A JEJICH DŮSLEDKY PRO EVROPU
Hudební doprovod: Nino Bravo “América” Pochází z latinského slova argentum, stříbro, stejně jako jméno řeky Río de la Plata, která byla pro Španěly cestou.
VYHLÍŽÍME KRÁLE KRÁLŮ, AŽ VE SLÁVĚ PŘIJDE K NÁM, A VEZME NÁS, VEZME NÁS. ZAŽÍVÁME MILOST, LÁSKU, KTERÁ SMÝVÁ VŠECHEN HŘÍCH, PŘEMÁHÁ, PŘEMÁHÁ. REF: HOSANNA,
Vliv náboženství na chápání světa Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Zimová. Vytvořeno dne Nový začátek.
Jak by si definoval slovo hrdina? Co podle tebe musí člověk dělat, aby si ho označil jako hrdinu? Znáš nějakého hrdinu ve světě? Ve svém okolí? Promysli.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Děvče se ptalo chlapce, jestli si myslí, že je pěkná
Původní domorodé obyvatelstvo Severní Ameriky
Ponoř se do modra …
 Aztécká říše byla významným státním útvarem z dob předkolumbovské Ameriky. Aztécká říše se rozkládala zhruba na území dnešního Mexika. Během vlády této.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Amerika – Obyvatelstvo Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo projektu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk - 1.ročník Autor: Mgr. Romana Martináková UČÍME SE PÍSMENKA Pojmenuj obrázky. Co mají společného?
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
KDO VLÁDNE A JAK VLÁDNE? Lekce 4A.
ZŠ Ludgeřovice Ema Musálková
Kůň a švestky Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Duben 2013 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_06_Z67_02
ZÁMOŘSKÉ OBJEVY Anotace: Prezentace je určena
Mgr. Jindřiška Řehořková
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
VY_32_INOVACE_50_Násobení a dělení deseti
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_ZE7-07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Jak si hrát v hodinách slohu?
VY_32_INOVACE_42_Násobení a dělení dvěma
Ukázka dotazníku Dotazník SOKL JUNIOR pracuje s galerií obrázků, se kterou jsi se právě seznámil.
Maya Angela a její moudrá slova
Maya Angela a její moudrá slova
Sada : Člověk a jeho společnost
AMERIKA - obyvatelstvo
Původ názvů států Latinské Ameriky
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Transkript prezentace:

Dobytí Ameriky

Co podle tebe přinesly zámořské objevy? + -

Velké indiánské říše INKOVÉ Jižní Amerika AZTÉKOVÉ Střední Amerika

Dobytí Ameriky Vyber si jeden ze dvou textů. Najdi si příjemné místo na čtení. Úkoly během čtení: Během čtení si do textu vyznač zdali objevíš další přínosy nebo negativa. Vytipuj si 3 informace, které by vystihly osudy tvé říše.

Najdi si do dvojice někoho, kdo si vybral jinou říši. Navzájem si říše představte.

Zpráva španělskému králi Popisuje tato zpráva co se s říšemi opravdu stalo? Čím z textu můžeš své tvrzení podepřít? Využij nějaký argument. Popiš, jak by vypadalo, kdyby objevitelé objevili novou zemi, chtěli do ní vstoupit a získat ji mírumilovně? Jde to vůbec? Jak by se měli chovat?

Dopis Jsi vzdělaný domorodý Indián, který se naučil řeči Španělů. Napiš dopis španělskému králi ze své pozice.