Bezrealitky.cz Příběh značky na digitálním poli Božena Zbranková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
Advertisements

CEBRE Česká podnikatelská reprezentace při EU
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
Představení společnosti
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Golf & Country Club Piešťany
Atletický klub A.C. Sparta Praha
Propagace a reklama na facebooku
HOME STAGING VZOROVÝCH BYTŮ podpora prodeje developerských projektů
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
WIKIREALITY Tomáš Vyskočil Czech Internet Forum
Reality.iDNES.cz – neustále se rozvíjející portál s nemovitostmi bytydomykancelářepozemky.
Váš silný partner ve světě realit
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Úvodní stránka - partner v digitálním světě Externí mapová služba - E.ON ČR.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
MAPA ÚSPĚCHU. Neslavíme úspěchy jen těch největších a nejmocnějších Sdružení CZECH TOP let sleduje firmy a společnosti působící v České republice.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Dopad daňových reforem na trh bydlení ing. Tomáš Prouza, MBA, ředitel péče o klienty a ombudsman Stavební fórum, Praha, 22. května 2007.
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Centers Dating 2012 Moderátor: Pavlína Hajnová. Diskuze rezidenčních developerů Dušan Kunovský, Central Group Štěpán Havlas, Finep Martin Svoboda, JRD.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Projekt Svět techniky Obsah 1. Časová osa 2. Mise a cíle Světa techniky 3. Obsah Světa techniky 4. Next steps 2.
Inmarket Nápad, pro který Práv ě te ď nadešla ta pravá chvíle
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Případová studie Kromhoutova kasárna Maarten Groothuis.
Sdílením k úspěchu aneb Sdílením k profesionalizaci = úspěch Stanislava Kabele, Asim El Amin.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Nové funkce v novém Skliku
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Společenská odpovědnost a školy
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Talent marketingových komunikací
Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Souhrnné informace Kontaktní údaje: Jindřišská 889/17, Praha 1
Transkript prezentace:

Bezrealitky.cz Příběh značky na digitálním poli Božena Zbranková

Podzim 2007

Realitní trh je džungle a nefunguje správě

Realitní kancelář je jediná cesta..

Co na to říkáte vy? Nízká kvalita služeb á Monopolní chování Neúměrná cena

Vytvoření alternativy

Rok bezrealitky.cz První profesionální řešení pro transakce s nemovitostmi bez realitní kanceláře. Stáří projektu: 12 měsíců Denní návštěvnost: 4500 Tým: 7 členů Geografická působnost: 80% Praha Podíl na trhu: 90% p2p transakcí (Praha) Ocenění: Startup roku 2007 Projekt roku 2008 Křišťálová Lupa

Diferenciace říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky

říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky Povědomí, edukace

Blog CÍL: komunikace hodnot oborová znalost neformální tón VÝSLEDKY: od počátku lidí/den 30dní do spuštění

DISKUZE CÍL: otevřít nové téma - s realitkou nebo bez realitky VÝSLEDKY: cca 20% návštěvnosti v prvním měsíci z diskuzí a poslaných odkazů Otvíráme témata..

Briefing.. FAN club CÍL: oslovit první opinion leaders VÝSLEDKY: základ 100 členů silné reference

Povědomí.. weby do ulic Outdoor kampaň CÍL: Povědomí Důvěryhodnost a váha hlavním sdělením VÝSLEDKY: Bezrealitky.cz mezi 3 top of mind realitními servery (Praha)

Povědomí.. první kroky do života BANNEROVÁ kampaň CÍL: získat pozornost návštěvnost z konkurečních serverů VÝSLEDKY: bannery s návazností na outdoor komunikaci výrazně vyšší CTR 0,57% - 1,1%

PR kampaň CÍL: vysvětlit vstoupit do zvažování VÝSLEDKY: 20% nákladů 80% efekt Edukace.. první půlrok a pak pořád..

Říjen 2007

Duben 2008

Květen 2008

říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky Revenues, stabilizace

Zabezpečit fungování DevelopeřiSlužbyReklama

Jak postupovat a na co si dát pozor? Nevím kde začít! Profesionalita a podpora Kdo mi zařídí smlouvy a garantuje bezpečnost? Kterou hypotéku? Chci srovnání a pomoct Vše zařídit.

Jak postupovat a na co si dát pozor? Nevím kde začít! Profesionalita a podpora Kdo mi zařídí smlouvy a garantuje bezpečnost? Kterou hypotéku? Chci srovnání a pomoct Vše zařídit. okamžitý 30% růst konverzí z webu

Aktivace B2B Co-branding outdoor kampaň 70% nákladů bezrealitky.cz, společná kampaň na developerský projekt CÍL: Spojení se silným hráčem v oboru realit Oslovit další hráče v oblasti developmentu VÝSLEDKY: Nárůst zájmu partnerů a uzavřených kontraktů o 1/2

Expanze říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Partnerství a sféra vlivu

Partnerství s velkými hráči Miniaplikace bezrealitky.cz na partnerských webech CÍL: Rozšířit dosah bezrealitky.cz a obsah pro partnerské portály. Většina „akcí “ se odehrává na portálu partnera, přesto tvoří 20% návštěvnosti. Významně zvyšuje povědomí o značce.

Hodnota značky říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky

Značka a multimedia Bezrealitky TV Autorský video seriál o lokalitách v Praze, další videa z oblasti bydlení, architektury a zábavy Profilace značky – inovátor, oborové know-how

Cenové mapy

Úspěch?

Ocenění

Break even – duben 2008 říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky

BRAND L VE „Bezrealitky.cz je bezpochyby kvalitní podnikatelský koncept, který vhodně doplňuje další nabídky služeb v oblasti obchodu s nemovitostmi na našem trhu “.. R.Polák, Sekyra Group..„zájemců bylo hodně, a samotnou mne to překvapila, kolik lidí se hlásilo, jak je sledovaná. Děkuji také za přípravu smlouvy, bylo to rychlé..“ Irena Fritscherová, uživatel ka bezrealitky.cz Jsem velmi rád, že první neRK zájemci přišli na základě kampaně u vás a jsou to fajn lidi, s nimiž jsme se v pohodě domluvili na prodeji. Děkuji vám a přeji tomuto projektu hodně úspěchů Pavel S., uživatel bezrealitky.cz chtěli bychom Vám bezplatně nabídnout naši reklamní plochu, rozhodně chceme tento projekt propagovat a přivádět do obchodů s realitami nový vítr Jaromír Vaněk, majitel inzetních ploch Jste si jisti, ze v poradku funguje na strankach kontaktni fomular? Me to v IE7 pise chybu JS. Pokud bych Vam mohl pri testovani nejak pomoci, napiste. Viktor Bílek, uživatel bezrealitky.cz

Co když se zpomalí trh? SLEVA NENÍ SEXY

BEZREALITKY DRAŽEBNÍ DNY

Božena Zbranková