1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

ZŠ Rakovského v Praze 12.  Ve škole je integrováno 35 dětí cizích státních příslušníků  Nejpočetněji je zastoupena skupina vietnamských žáků  Dále.
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Tato prezentace podává základní informace o škole, o jejím technickém vybavení, o výuce a o školních akcích a aktivitách Informace o škole Vybavení.
Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
Taneční a pohybová výchova
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Role školního koordinátora EVVO
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Hodnocení průběhu a výsledků pedagogického procesu ve škole změny vyplývající z RVP RNDr. Jiří Kuhn Gymnázium Nymburk.
Jindřichův Hradec, Školní a veřejné knihovny – spolupráce v regionu Konkurence? Ne! Spolupráce …
Základní škola Lenešice
E-learning na Gymnáziu Cheb
vlastní hodnocení školy
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
IVIG 2005, Systém informačního vzdělávání na UNC-CH Hana Landová ÚISK FF UK & SIC ČZU v Praze.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Organizace s celostátní působností v oblasti dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků a.Plnění priorit vzdělávací politiky státu b.Reakce na aktuální.
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Národní institut pro další vzdělávání Příspěvková organizace přímo řízená MŠMT Působnost v celé České republice Státní garance DVPP.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
1 Podpora odborného vzdělávání Petr BANNERT ředitel odboru středního a vyššího odborného vzdělávání a institucionální výchovy Ministerstvo školství, mládeže.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
Cíl a identifikace výzvy
NABÍDKA PROGRAMŮ A KURZŮ CCV PF UJEP
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
9. Tvorba individuálního plánu
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
9. Tvorba individuálního plánu
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Nadaní na gymnáziích Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 1.
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Věková struktura pedagogů středních škol V Jihočeském kraji
Vzorový projekt pro ZŠ.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Vzorový projekt pro ZŠ.
Zástupce ředitelky školy
Transkript prezentace:

Formy spolupráce a vzájemného vzdělávání učitelů na Gymnáziu Oty Pavla v Praze 5

1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje klidné prostředí Prahy 5-Radotína nejmenší gymnázium v Praze rodinný typ školy dobré technické zázemí plně kvalifikovaný a stabilizovaný profesorský sbor individuální přístup pedagogů ke studentům

2. Formy spolupráce Spolupráce v předmětových komisích Dlouhodobá spolupráce v určených týmech Spolupráce celého pedagogického týmu školy

3. Předmětové komise Českého jazyka a humanitních předmětů Přírodovědných předmětů Matematiky a estetické výchovy Tělesné výchovy Anglického jazyka Dalších cizích jazyků

4. Spolupráce v předmětových komisích Pravidelné vzájemné konzultace Pravidelné vzájemné hospitace Rozbory klasifikace Porovnání a hodnocení písemných prací

5. Dlouhodobá spolupráce v určených týmech Dlouhodobé úkoly školy: Tvorba ŠVP a učebních plánů Koordinátor, užší tým, oboroví vedoucí Příprava 50. a 55. výročí školy Tvorba Almanachů školy k 50. a 55. výročí školy Koncepční a týmová práce, přidělení odpovědností

6. Spolupráce celého týmu Vzájemné vzdělávání - školení ICT pro všechny pedagogy (realizované koordinátorem ICT) - ukázka práce v programu Edu Base (realizované vyučující matematiky) Vzájemné poznávání - společné výlety, závěrečné grilování

7. Spolupráce celého týmu Spolupráce formou ICT Microsoft Windows SharePoint Services INTRANET školy elektronická nástěnka a knihovna vzájemná informovanost sdílení výukových materiálů podpora výuky Výcvik v týmové práci – projekt FF UK

8. Pedagogický tým GOP Plně aprobovaný a stabilizovaný profesorský sbor více než třetinou jsou zastoupeni muži čtvrtina pedagogů působí celou profesní kariéru přátelské a dlouhodobě pěkné vztahy malá rodinná škola individuální přístup - k mimořádně nadaným žákům - k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami

Děkuji za pozornost www. gop.cz RNDr. Jana Hrkalová tel. 257 910 680 ředitelka Gymnázia Oty Pavla www. gop.cz tel. 257 910 680 sekretariat@gop.cz