Téma,,Společně správným směrem – spolupráce s partnery a médii.“ Cesta k potenciálním návštěvníkům vede přes media aneb,,Spolupráce nebo boj s medii?“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_20 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. –
Advertisements

Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Město jako místo pro člověka projekt mezinárodního kulturního dialogu
Bruslařský klub Mladá Boleslav patří mezi nejstarší hokejové kluby v ČR, v roce 1908 se stal jedním ze 12 zakládajících členů Českého hokejového.
Úvod do médií PaedDr. Zdeněk Pejsar, Ph.D.. Při vytváření pojmu multimédia je vhodné vyjít ze syntaktického složení tohoto slova. Pod pojmem multi najdeme.
Komunikační strategie M. Hádková. Komunikační strategie základní prvky  obsah zprávy;  kanál zprávy;  okolí (prostředí), ve kterém se komunikace děje;
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Jak psát tiskovou zprávu?
M Ě S T O J A K O M Í S T O P R O Č L O V Ě K A TRIALOG – brněnský institut rozvoje občanské společnosti Unie výtvarných umělců Olomoucka Kulturní sdružení.
Média, PR a virtuální svět , VŠB – TU Ostrava.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
Program BeatBullying: Bojuj proti šikaně!. Projekt BeatBullying je spolufinancován Evropskou komisí a programem Daphne. Veškerý obsah tohoto materiálu.
Knihovna v obci - proč? aneb Víme, co máme? Kardašova Řečice říjen 2005 Zlata Houšková.
Z praktických zkušeností mnoha manažerů vyplývá, že vedoucí neuplatňuje ve všech situacích a ke všem podřízeným stejný styl řízení. Vlastní výběr a účinné.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Zpravodajské hodnoty (news value, Lippman, 1922)
Co budete dělat? Psát, psát a psát… Sledovat některá média, pokoušet se proniknout „za kulisy“; ptát se, pochybovat, kritizovat Dvakrát vydáte časopis.
Vyšší odborná škola Jana Ámose Komenského Nádražní 120, Ostrava.
Motivace ve vzdělávání dospělých Lektor: Mgr. Šárka Prachařová
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
Etická výchova ve školách – projekt 2010 Začínáme u mladé generace.
LIDSKÉ ZDROJE A KVALITA Národní konference kvality ve veřejné správě Simeona Zikmundová Brno
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Proč „komunitní knihovna“ Knihovnická dílna Zlata Houšková.
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
VY_32_INOVACE_PSYM25860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Proces řízení rizik.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Co jsme zač? skupina fajn lidí skupina lidí, kteří rádi mluví anglicky rádi objevujeme rozdíly mezi národy a mezi formami zemědělství rádi cestujeme rádi.
Komunikace s rodiči.
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
„Řízení lidských zdrojů /HR/ je jedním z hlavních úkolů managera a nikdo to za něho nemůže udělat“ Roman Vacho© City Hotel Park Dolný Kubín.
MARKETINGOVÝ MIX.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
INTERKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ Pavel Švejda Praha, INOVACE 2011, Týden výzkumu, vývoje a inovací.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR, z.s. Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ Pavel Švejda Praha, Úvodní plenární sekce INOVACE 2015.
ŠkolaKatolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu Moderní škola Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2 Inovace a.
Projekt společenské odpovědnosti („PSO“) Mgr. Pavel Olšovský, KÚ MSK květen 2010.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 PROGRAMY INSPEKCÍ Robert Mout DCMR – Agentura pro ŽP.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
Cesta k uplatnění na trhu práce
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Občanská výchova – 6. ročník, Obec, kraj
Zpětná vazba Jitka Navrátilová
Co dělat a čeho se vyvarovat, žádají-li media o informaci
Evaluace v mateřských školách
9. ročník Michaela Hantková
Lidé, procesy, partnerství
ANALYTICKÉ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
MÉDIA A POLITIKA PŘÁTELSTVÍ BEZ ZÁRUKY?
Osobnost supervizora Jitka Navrátilová
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Veletrh zdraví
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Komunální politika: teorie a praxe. Úvodní informace
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

Téma,,Společně správným směrem – spolupráce s partnery a médii.“ Cesta k potenciálním návštěvníkům vede přes media aneb,,Spolupráce nebo boj s medii?“ Mgr. Pavla Sztulová ředitelka AHOL -VOŠ zkušenosti a rady tiskové mluvčí

,,Veřejné záležitosti patří do veřejnosti. Co se všech týká stejnou měrou, měli by všichni řešit, nebo o tom přinejmenším vědět.“

 Novost  Význačnost  Personalizace  Negativita  Překvapení  Blízkost

 Variace  Průběžnost  Následky  Předvídatelnost  Očekávání  Jednoznačnost

 Koresponduje –li s kulturními kritérii dané společnosti  Probíhá v krátkém časovém intervalu  Je jasná a jednoznačná  Pro autora dobře uchopitelná

 Pro čtenáře srozumitelná  Je intenzivní  Negativní  Výjimečná  Nečekaná  Má blízko ke čtenářům  K prostředí, kde žijí  K hodnotám, které chápou jako základní a důležité

 Odpovídá-li očekávání čtenáře  Navazuje na fakta, které čtenáři přijali za své  Účast osobností, skupin a národů

 Zpráva nemůže být hodnotově a postojově neutrální  Předpojatost – neobjektivnost  Ovlivněny subjektivními postoji, názory, zkušenostmi a hodnocením redaktora Kdy si čtenář uvědomí zavádějící sdělení médií?  Porovnává – li obsah - sdělení – zprávy - s vlastní zkušeností

Rok 2004 Ostrava Mistrovství světa v ledním hokeji Studenti zajišťovali obsluhu ve skyboxu pro VIP hosty Článek nesl titulek,,Udělala škola ze studentů otroky?“ Na základě stížnosti jedné z maminek…..

 Byl proveden výběr z mnoha zájemců  Možnost sledovat hokejové zápasy  Setkání s VIP hosty – slovenský prezident, herečka M. Vašáryová, biskup F. Lobkowitz, primátor, hejtman, fotbalisté FC Baník a řada dalších  Mimořádná atmosféra při utkání  Práce ochranky VIP

 otevřenost v komunikaci  transparentnost  vytváření pozitivního vztahu s médii

 jasně  odborně  reálně  pravdivě  se zaujetím  loajálně tak, aby stihli u z á v ě r k u

                                         Pour féliciter 2010 …a ť máte kliku celý rok