Jací budou maturanti 2016? Jan Hučín, Scio 2013. Jací budou maturanti 2016? Jan Hučín, Scio 2013 NE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

CO NÁS ČEKÁ OKOLO MATURIT V ROCE 2012 … A CO V ROCE 2013 Čtyři klíčové změny pro rok 2012 Nový systém hodnocení písemných prací Jak jsme se přihlásili.
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ • 2 přihlášky • termín odevzdání přihlášek: do • termín přijímacích zkoušek: 22. a 23. dubna.
Renata Schejbalová Konference AŘG , Přerov.
VY_32_INOVACE_KGE.4.55 Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Tematický celek: Konstruktivní geometrie 4.ročníku Cílová skupina:
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního.
Založení, financování a provoz podnikatelského subjektu
Budoucnost vzdělávání Budoucnost vzdělávání je postavena na úrovni vzdělání a na jeho rozvoji (univerzální gramotnost a soft skills). Nejde jen o trh!
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Testování statistických hypotéz
Představení zajímavých projektů OPVK
EU ETS ve třetím obchodovacím období Tel.: Mob.:
Národní srovnávací zkoušky (NSZ)
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Den otevřených dveří
Ragbyová Akademie Yvese Perrota Leden 2013 Karel Ševčík, Filip Vacek, Jan Macháček, Antonín Brabec.
Optimalizace v simulačním modelování. Obecně o optimalizaci  Optimalizovat znamená maximalizovat nebo minimalizovat parametrech (např. počet obslužných.
Diplomová práce Autorka: Ing. et Ing. Zuzana Hynoušová
Příprava a realizace PISA 2015
II. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Růstové a přírůstové funkce
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Zásobování plynem jako součást energetické bezpečnosti České republiky
Znalostní fuzzy systém pro podporu rozhodování o určení výše finanční půjčky.
Teorie psychodiagnostiky a psychometrie
Výstupy z GIS Pojmy a typy výstupů, aneb pro koho, co a jak Ing. Jiří Fejfar, Ph.D.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Univerzita Karlova v Praze PEDAGOGICKÁ FAKULTA Středisko vzdělávací politiky Malátova 17, Praha 5 Tel.:
I. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Představení projektu CZ.1.04/3.1.03/ Individuální vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v oblasti zavádění standardů kvality, strategického.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 SEZNÁMENÍ SE STRUKTUROU A CÍLEM PŘIJÍMACÍCH TESTŮ.
Rok absolventipřijatí na VŠ SOU SOŠ Gymnázia.
Návrh a realizace komunikačního protokolu mezi robotem a senzorickou soustavou , Brno Autor práce: Josef Kolaja Vedoucí práce: Ing. Jan Kolomazník.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ 2 přihlášky termín odevzdání přihlášek: do termín přijímacích zkoušek: 22. a 23. dubna (náhradní.
Hodnocení možností penzijních fondů v rámci penzijní reformy Autor práce: Ing. Petr Kupčík Vedoucí práce: doc. Ing. Eva Vávrová, Ph.D. Oponent práce: Ing.
GVID – MATURITA 2015 aktuální stav – září STRUKTURA MATURITNÍ ZKOUŠKY Maturitní zkouška (MZ) Společná část MZ Český jazyk a literatura Matematika.
Přijímací řízení pro školní rok 2015/16 Čtyřleté studium.
Optimalizace versus simulace 9.přednáška. Obecně o optimalizaci  Maximalizovat nebo minimalizovat omezujících podmínkách.  Maximalizovat nebo minimalizovat.
Srovnání výsledků testů žáků 9. tříd základních škol v letech 2005 a 2011 Koho a na co jsme se ptali Filip Karel, Šimon Stiburek, Jan Hučín Scio Praha.
ISS Chybějící hodnoty, standardizace Semináře ke kurzu Analytické metody výzkumu Jindřich Krejčí.
Lineární regrese.
REGIONÁLNÍ ANALÝZA Cvičení 3 Evropský sociální fond
Lineární regresní analýza
Ekonometrie „ … ekonometrie je kvantitativní ekonomická disciplína, která se zabývá především měřením v ekonomice na základě analýzy reálných statistických.
Národní srovnávací zkoušky v přijímacím řízení na VŠ S sebou - test OSP NSZ = Národní srovnávací zkoušky OSP = Test obecných studijních předpokladů.
Optimalizace versus simulace 8.přednáška. Obecně o optimalizaci  Maximalizovat nebo minimalizovat omezujících podmínkách.  Maximalizovat nebo minimalizovat.
Rozšíření Souborného katalogu UP mimo pracoviště KUP Souborný katalog UP SUT 2005 Ivo Hučín Knihovna UP v Olomouci.
PISA 2012 Matematická gramotnost patnáctiletých žáků
T ESTOVÁNÍ ŽÁKŮ Horní Bečva, Michal Uhlař EVROPSKÁ UNIE EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ SPOLEČNĚ BEZ HRANIC 1 Metodické a evaluační centrum,
Přijímací zkoušky Scio 2014/2015 Informační seminář pro koordinátory škol PZ.
Výsledky testování SCIO žáků 9. tříd na ZŠ Letovice LEDEN 2016.
Problematika hodnocení výsledků vzdělávání v konkrétní škole Mgr.Jitka Topičová ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
RNDr. Martin Mal č ík, Ph.D. Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostrav ě Metodické a evalua č ní centrum, o.p.s. 1 Přidaná hodnota ve vzdělání.
RNDr. Martin Mal č ík, Ph.D. Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostrav ě Metodické a evalua č ní centrum, o.p.s. Spole č nost pro kvalitu školy,
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Projekt VEKTOR Jihlava, Scio v oblasti českého školství a vzdělávání od roku na státu nezávislá a státem nefinancovaná společnost do.
Kvalita seminář pro školy Testování 3. ročníků
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Teorie a politika pracovního trhu
Regresní analýza výsledkem regresní analýzy je matematický model vztahu mezi dvěma nebo více proměnnými snažíme se z jedné proměnné nebo lineární kombinace.
Parciální korelace Regresní analýza
Analýza vzdělávání na českých SŠ
Přednáška 1 Prof. PhDr. I. Čermák,CSc.
MATURITNÍ ZKOUŠKA SPOLEČNÁ ČÁST 2018 JARO DIDAKTICKÉ TESTY ČJL, AJ, MA
Transkript prezentace:

Jací budou maturanti 2016? Jan Hučín, Scio 2013

Jací budou maturanti 2016? Jan Hučín, Scio 2013 NE

Jací budou maturanti 2016? Jan Hučín, Scio 2013 AjČjMaOSP

Jan Hučín, Scio 2013 častá představa... hrubá síla

Jan Hučín, Scio 2013

model (zkušenost)

Jan Hučín, Scio r. 1. r IRT odhad regresního modelu využití regresního modelu Model pro předpověď

test1. r.4. r.1. r.4. r.účast i v 1. r. Aj Čj Ma OSP Jan Hučín, Scio 2013 Počty účastníků testování Vektor (SŠ)

Jan Hučín, Scio 2013 Počty účastníků testování Vektor (SŠ)

Jan Hučín, Scio 2013 pozor, věrohodné závěry jen pro gymnázia!

Jan Hučín, Scio 2013 společné úlohy možnost přepočtu skóre na společnou škálu

Jan Hučín, Scio 2013 harmonizace (equating) možnost přepočtu skóre na společnou škálu různé metody: regresní model odpovídající skóre rodina modelů IRT (item-response theory) zvolen dvouparametrický model IRT

Jan Hučín, Scio r.4. r. Aj1015 Čj88 Ma67 OSP1216

Jan Hučín, Scio r. 1. r IRT Model pro předpověď 2009/102012/13 1. r.94,799,8 4. r.95,593,7 OSP – G4

Jan Hučín, Scio r. 1. r odhad regresního modelu Model pro předpověď

Regresní model pro propojení vstupního a výstupního testu – OSP

Průměrné skóre ve výstupním testu (4. r.) z Aj v letech 2009 a 2012 a předpověď pro rok 2015

Průměrné skóre ve výstupním testu (4. r.) z OSP v letech 2009 a 2012 a předpověď pro rok 2015

Průměrné skóre ve výstupním testu (4. r.) z Čj v letech 2009 a 2012 a předpověď pro rok 2015

Průměrné skóre ve výstupním testu (4. r.) z Ma v letech 2009 a 2012 a předpověď pro rok 2015