Veřejné setkání dne 21. května 2012 rok 2012 – rok 2022.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
Advertisements

Fórum Zdravého města Prachatice 16.února Komunitní plán zdraví a kvality života Prachatice ( ) 1. Životní prostředí 1.1 Problém psů, nepořádek,
Vstupní informační seminář k přípravě dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a posuzování vlivu tohoto dokumentu na životní prostředí.
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
MČ Praha 21 - Újezd nad Lesy Újezd nad Lesy dne 8. března 2012.
SPOLUPRÁCE ZDRAVÝCH MĚST A ZDRAVÝCH ŠKOL Chrudim, 17. května 2005.
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
Společnost pro trvale udržitelný život – diskusní seminář Praha
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Projekt „Rozvoj procesu plánování dostupnosti sociálních služeb v Olomouci“ 3. KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB MĚSTA OLOMOUCE 2013 – 2015 Tato akce je.
21. dubna 2008 Výbor pro strategii a rozvoj STRATEGICKÝ PLÁN OBCE LIBČANY.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, komunikace koordinátorka MA21 Iva Hájková
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, komunikace koordinátorka MA21 Iva Hájková
Aktualizace Programu rozvoje města Dobřany Ukázka postupu zapojení veřejnosti do procesu strategického plánování Vojtěch Černý Agora Central Europe, o.p.s.
Sdružení nezávislých kandidátů PERSPEKTIVA
Management a rozvoj obcí
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, komunikace
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Brno, NKQ, 20. února 2013.
Ing. arch. Marie Petrová Jarní škola NSZM ČR - Litoměřice, Hodnocení MA21 Ing. arch. Marie Petrová Jarní škola NSZM ČR - Litoměřice,
Místní Agenda 21 podpora místní udržitelnosti Ing. arch. Marie Petrová Praha, 23. března 2012.
Koncepce podpory místní Agendy 21 v ČR zpracování strategického dokumentu 2010.
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, spolupráce koordinátorka MA21 Iva Hájková
Regionální operační program NUTS II Severozápad 2007 – 2013 veřejné projednání
lenové NSZM ČR: Členové Služby pro členy NSZM ČR  Semináře a školení pro koordinátory PZM a MA21 Boskovice, říjen 2004 Chrudim, červenec 2004.
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, komunikace koordinátorka MA21 Iva Hájková
VOLEBNÍ PROGRAM Sdružení nezávislých kandidátů PERSPEKTIVA Komunální volby 2014 Drahelčice.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
Projekt Zdravé město a místní Agenda 21 Ing. Soňa Krátká
Mgr. Zdeněk Semorád, náměstek ministryně MMR pro evropské programy
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Co chceme (dělat) v letech Rožmberk jako součást území Místní akční skupiny Sdružení Růže Jiří Guth, Martina Langová a Magdalena Chytrová.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Strategie spolupráce obcí MAS Královská stezka Výstup projektu „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ Mgr. Lucie Růžičková, Královská.
„MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B
Strategie spolupráce obcí Společnost pro rozvoj Humpolecka, z. s. 2. Kulatý stůl v Humpolci
„MĚSTO V POHYBU: UDRŽITELNÁ MOBILITA A NOVÉ TRENDY V ŠETRNÉ DOPRAVĚ “ seminář, Praha, 12. května 2016 Trendy a nové přístupy k řešení městské mobility.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
Kulatý stůl pro NNO k problematice přípravy NRP Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
© NSZM ČR Národní síť Zdravých měst ČR Setkání Zdravých měst a realizátorů MA21 v Kraji Vysočina Jihlava, 12. ledna 2015.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
21. října 2009 expozice 21. budovy Zlínského kraje.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Integrovaná strategie rozvoje území , Vrbátky.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Název akce, místo, datum.
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
LIPSKÁ CHARTA o udržitelných evropských městech
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Konference rozvoje vzdělávání v MŠ a ZŠ
Role SVAZU při podpoře městské mobility
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
STŘEDNĚDOBÝ PLÁN ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA ÚZEMÍ MÍSTNÍ AKČNÍ SKUPINY OPAVSKO Z.S. CZ /0.0/0.0/16_063/
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
Veřejná beseda nad návrhem Územního plánu Mariánské Lázně
Transkript prezentace:

Veřejné setkání dne 21. května 2012 rok 2012 – rok 2022

 Proč strategické plánování  Rámcové představení oblastí strategického plánu MČ  Zařazení prioritních námětů občanů z veřejného fóra (leden 2012) do strategického plánu MČ  Moderovaná diskuze k jednotlivým oblastem  Sdělení dalšího postupu

 Přispívá k rozvoji území, pomáhá bránit devastaci území  Pomáhá nacházet „správné věci“ a provádět je „správně“ (model „dělat správné věci správně“)  Je jedním z předpokladů dosahování dobrých výsledků  Pomáhá získávat i šetřit finance (klíčové téma následujících let – čeká nás dekáda úspor a odstraňování plýtvání)

Zastupitelstvo MČ schválilo v březnu 2011 Deklaraci o zavádění MA21 a principů udržitelného rozvoje v MČ Rada MČ schválila v dubnu 2011 návrh na vytvoření Strategického plánu MČ KOMUNITNÍM ZPŮSOBEM Definice: MA21 je nástroj ke zlepšování kvality veřejné správy, strategického řízení, zapojování veřejnosti a budování místního partnerství s cílem podpořit systematický postup k udržitelnému rozvoji na místní či regionální úrovni.

období

VIZE Újezd nad Lesy kvalitně a moderně spravované místo pro společenský a rodinný život v klidném, zdravém a bezpečném prostředí s dobrou dostupností OBLASTI  Majetek a investice  Doprava  Vzdělávání a výchova  Volnočasové aktivity  Zdravotní a sociální politika  Životní prostředí  Veřejná správa

 Nesouhlas se slučováním MŠ C.1.3.  Podpora soukromých MŠ k pokrytí poptávky C.1.3.  Devastace multifunkčního sportoviště G.3.2.  Sportoviště, škola – dostupnost dětí na kole B.4.1.  Kanalizace, čistota MČ, hluk F.4.1., F.5.1., F.6.1.  Autobus 109 na Jarov B.3.1.  Vyloučit TIR B.1.1.  Chodníky, snížení hlavní silnice B.1.1., B.2.1., B.2.2.  Novosibřinská x Staroklánovická - bezpečnost dtto  Blatov – časté krádeže G.3.1.  Přehlednost, aktuálnost webových stránek G.3.1.  Komunitní centrum, lékárna, pohotovost D.3.1., E.1.1., E.2.1., E.2.2.

anketa, kulaté stoly, veřejné fórum webové stránky MČ od 10. dubna zastupitelé 16. dubna občané 21. května schválení ZMČ 8. června 2012 V BUDOUCNU: -Ročně veřejné fórum 10P -Veřejná projednání a kulaté stoly -Ankety -Podíl na tvorbě Akčního plánu, možnost sledování jeho naplňování

 Zodpovídají garanti  Akční plán na volební období  Provázání s rozpočtem MČ a potřebou externích zdrojů  Sledování pomocí indikátorů  Vyhodnocování strategickým týmem, komisemi RMČ  Průběžné zprávy do ZMČ

RNDr. Pavel Roušar starosta MČ a politik MA21

 Diskuzi řídí moderátor  Vzájemně si nasloucháme  Podáváme krátké, srozumitelné dotazy  K dotazu se hlásíme zvednutím ruky  Dotazujeme se do mikrofonu  Dodržujeme časové rozpětí 10 minut pro diskuzi k jednotlivým oblastem