Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.18 Anotace:
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.08 Anotace: Prezentace seznamuje s významnými houbami, podle obrázků je zařazuje do správné skupiny. Vzdělávací oblast: Houby bez.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje fiktivní internetový obchod, který žákům slouží jako podklad pro sepsání objednávky. Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.12 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem nahosemenných rostlin, zástupci evropských jehličnanů. Vzdělávací oblast: Semenné rostliny.
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.03 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici pohádek, jejich hlavní znaky a dělení. Žáci se seznámí s nejznámějšími autory.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.04 Anotace: Prezentace popisuje základní stavbu rostlinné buňky a její činnost. Vzdělávací oblast: Buňka rostlinná, stavba, způsob.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.03 Anotace: Prezentace seznamuje s projevy živých organismů – pohybem a dýcháním. Vzdělávací oblast: Základní projevy živých organismů,
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.15 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.16 Anotace: Prezentace podle obrázků seznamuje se stavbou květu a květenství, vysvětluje mechanismus opylení, oplození. Vzdělávací.
ČR – Hlavní město Praha VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.59 Mgr. Kosík Lukáš
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.03 Anotace: Vzdělávací oblast: Buňka živočišná – stavba, činnost Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7,01 Anotace: Správně definuje probírané pojmy, seznamuje s počátky vzniku života. Vzdělávací oblast: Vznik života na Zemi Autor:
PRVOHORY.
Obojživelníci- vývoj žáby
Přírodopis 9.ročník Mgr. Daniela Ponertová
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.08 Anotace: Vysvětluje základní rozdíly, seřazuje jednotlivé zástupce. Vzdělávací oblast: Členovci – popis těla, zástupci Autor:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
VÝVOJ ZEMĚ I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Jančová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.19 Anotace: Vzdělávací oblast: Savci – hlodavci, zajíci, šelmy Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup: Rozlišuje.
Kapraďorosty Přírodopis VY_32_INOVACE_013, 1. sada, Př ANOTACE
ŘEKNI, KAM PATŘÍM Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.09 Anotace: Žáci si hravou formou ověří své znalosti a všeobecný přehled. Vzdělávací oblast: český jazyk a literatura Autor: Mgr.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.06 Anotace: Prezentace popisuje vlastnosti, vysvětluje rozdíly mezi viry, bakteriemi. Vzdělávací oblast: Viry, bakterie, sinice.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.13 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem květu krytosemenných rostlin, vysvětluje rozdíly, procvičuje, opakuje učivo. Vzdělávací.
Prvohory VY_32_INOVACE_010 – 1.sada, Př Přírodopis Anotace
Anotace: ČR – Plzeňský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.11 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.16 Anotace: Vzdělávací oblast: Ptáci – brodiví
Vypravování VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.11
Evropa: západní Evropa
Písemné násobení s nulou v činiteli
VY_32_INOVACE_Př-ž 6. ,7.02 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.10 Anotace: Prezentace zařazuje hmyz do oblastí, odpoví na otázky, řeší úlohy. Charakterizuje hmyz s proměnou nedokonalou. Vzdělávací.
Slovesný vid Slovesný vid VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.03.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s diskusí a jejími zásadami. Žák se pokusí sám vytvořit Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána.
Zpracoval: ing. Pavel Králík
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.05 Anotace: Prezentace vysvětlí základní rozdíly mezi jednobuněčnými a mnohobuněčnými organismy, procvičuje a opakuje učivo. Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.06 Anotace: Vzdělávací oblast: Mnohobuněční živočichové – bezobratlí - žahavci Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.02 Anotace: Prezentace seznamuje s nejdůležitějším jevem na Zemi. Vzdělávací oblast: Organismy se schopností fotosyntézy Autor:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.13 Anotace: Vzdělávací oblast: Ryby
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.12 Anotace:
Anotace:Prezentace seznamuje s významnými autory 20. století a jejich tvorbou. Řeší drobné úkoly. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr.
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Prvohory Vladislava Zubrová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím druhohor – přírodními podmínkami,
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.11 Anotace: Prezentace seznamuje s výtrusnými rostlinami, životním cyklem, zástupci. Vzdělávací oblast: Třídění rostlin, výtrusné.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
Geologické éry Země PRVOHORY
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7. 18 Anotace: Prezentace seznamuje s nejznámějšími čeleďmi, odpovídá na otázky, řeší úkoly. Vzdělávací oblast: Vybrané čeledi dvouděložných.
Geologické éry Země STAROHORY PRVOHORY
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: VÝVOJ ZEMĚ ŽIVOTA A ČLOVĚKA
Přechod rostlin na souš
Riskuj Éry Země vypracovala Mgr. Monika Štrejbarová.
Vznik a vývoj života na Zemi
Geologické éry.
VZNIK A VÝVOJ ŽIVOTA NA ZEMI
GEOLOGICKÉ ÉRY - PRVOHORY
Geologické éry.
Transkript prezentace:

Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.01 Anotace: Vzdělávací oblast: Vývoj života na Zemi, rozmanitost organismů (Prvohory) Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup: Rozlišuje základní systematické skupiny rostlin a živočichů,seznámí se s organismy žijícími v období prvohor. Druh učebního materiálu: pracovní list Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: druhý stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: školní rok 2011-2012 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen : šestý ročník základní školy

PRVOHORY Dělíme je na mladší a starší rozvoj obojživelníků a hmyzu, první plazi stromové plavuně, přesličky, kapradiny rozsáhlé vymírání na konci prvohor (až 90% druhů mořských živočichů) na konci prvohor vzniká superkontinent Pangea

PRVOHORY Všude bylo moře Prvohory starší Postupně se začali objevovovat první živočichové PARYBY TRILOBIT 3

Pevnina se jmenovala PANGEA OBDOBÍ: PRVOHORY MLADŠÍ Obyvatelé PANGEY Plavuň Přeslička 4

Několik otázek závěrem Kdy vznikl na Zemi život ……………. Jak přispěly rostliny ke vzniku života ………… Z čeho vzniklo černé uhlí ……………. 5

Nakresli nejznámějšího živočicha prvohor Úkol Nakresli nejznámějšího živočicha prvohor 6