Sympatex Technology – 2007, naše cesta do budoucnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Na co bychom měli myslet při každém nákupu, chceme-li být šetrní k životnímu prostředí… Je tohle opravdu to hlavní? ? Uděláme si malý kvíz… (klikni)
Využití pryžového granulátu z ojetých pneumatik v silničním stavitelství Ministerstvo dopravy Mgr. Václav Mráz.
Řízení jakosti výrobků ve společnosti TESCOMA s.r.o.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
1 Sdružení EPS ČR Pěnový polystyren (EPS) pro stavebnictví Ing. František Vörös konzultant Sdružení EPS ČR reprezentant Plastics Europe ČR
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Materiál, výrobky.
Charakteristiky 4 defibrilátorů porovnání tvaru výbojových vln © Ing. Ivo Skopal, srpen 2005, leden 2006 instruktor BLS / AED 1.
Degradační procesy Magnetické vlastnosti materiálů přehled č.1
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Výrobce toroidních komponentů značky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_178_Tekutiny AUTOR: Ing. Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM: 7.,
Rekonstrukce a sanace historických staveb h-x diagram
NAŘÍZENÍ KOMISE (ES) č. 1702/2003 ze dne 24. září 2003.
2 2 André Voigt, Brand Management Continental I 2010 I © Continental AG Product Fact Book ContiSportContact™ 5 Marketing Požadavky na ContiSportContact.
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
5. DĚLENÍ LÁTEK MEMBRÁNOU
STRUKTURA A VLASTNOSTI
Dům ze slaměných panelů -
Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus.
ARMOR Tiskové kazety nové generace. Představení skupiny ARMOR a společnosti ARMOR s.r.o. Skupina ARMOR - vznik 1922 ve Francii (Nantes) - dnes 16 obchodních.
Info k nové směrnici EuP o osvětlení domácností Havells Sylvania Březen 2009.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
A a 5.A. 7:30 – odjezd od hlavního vchodu GVN J. Hradec 9:30 - příjezd na Lipno 10:00-11:00 – informační centrum (všichni) 11:00-12:00 –
Form s.r.o. od roku 1991 česká privátní společnost 90 zaměstnanců
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Ing. Jiří Štochl, technický ředitel, TEDOM-VKS s.r.o
Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.
VY_52_INOVACE_ZBO2_3764HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Obsah představení značky trocha historie produkty USA x ČR formy reklamy rekordy a zajímavosti.
Revitalizace panelových domů Porovnání spotřeby tepla.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Testování obalu přednáška.
Ekodesign. Ekodesign Strategie ekodesignu Ing. Vladimír Dobeš, M.Sc. 9. listopadu 2011 Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu Budování.
Parametrizace procesů – Výroba sterilních injekcí
Hlavní faktory ovlivňující mechanické a fyzikální vlastnosti OSB desek
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Marketingový mix Produkt.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 14Číslo DUM.
52_INOVACE_ZBO2_0964Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Poznámky k průzkumu.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o
Eco-Responsible Solutions to Protect the Environment.
Naklady a jejich členění
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Nové oděvní materiály Další možnosti vývoje materiálů.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Střední škola uměleckořemeslná a oděvní.
Artisan Foods of Meath Návštěva České republiky Říjen 2005.
Chemická a hutnická vlákna
From Czech Sheeps to You
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o
ÚPRAVA TEXTILNÍHO ZBOŽÍ
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Informace o společnosti
Informace o společnosti
Transkript prezentace:

Sympatex Technology – 2007, naše cesta do budoucnosti

# 2 Značka: vedoucí postavení & inovace 100% voděodolný 100% větruvzdorný Extrémně prodyšný Testování kvality Nejtenší membrána na světě 100% podlepené švy Extrémně pružný a odolný Neměnný výkon Snadné udržování Přátelský k životnímu prostředí

# 3 Systém kvalitativní kontroly > < Krok 1 Výroba a dodání membrány Krok 2 Laminace Krok 4 Dodání hotových kolekcí Laminace Schválení laminátu Udílení licence na použití značky Sympatex Testování dokončených výrobků a jejich schválení Kontrola kvality membrány Prodejní místa Krok 3 Podpora při výrobě a testování vzorků Zkušební nákupy pro znovuotestování kvality Sympatex ® Technology Výrobci oděvů a obuvi

# 4 Základní technologie membrán Sympatex Technologies používá pro oděvní účely membrány na bázi Polyetheresteru (PEE),a to technologii hydrofilní kompaktní membrány. Membrány Sympatex jsou tenké pouze 5 až 25 mikronů, kompaktní (nepórézní!), 100 % voděodolné, 100% větruvzdorné a vysoce prodyšné. Membrány Sympatex jsou přátelské k životnímu prostředí a mají snadnou údržbu. Membrána Molekuly vodních par Kapka vody Vnitřní prostředí Vnější prostředí * PTFE membrána pro porovnání

# 5 Tloušťka membrán Konkurenční Sympatex 5 µm 10 µm 15 µm 18 µm 25 µm 10 µm 15 µm přes 18 µm přes 25 µm přes 40 µm až do 100 µm PEE PU PEE PU PTFE PU zátěr

# 6 Sympatex napříč: 300% podélně: 300% Pružnost a vodní sloupce Srovnání pružnosti Sympatex vs. membrána PTFE (polytetrafluoretylen) Originální vzorek PTFE napříč: 50% podélně: 100% Water Columns

# 7 Srovnání prodyšnosti vodních par Membrána nebo zátěr: Mikroporézní hydrofóbní (PTFE) Mikroporézní hydrofilní (PU) Kompaktní (neporézní) hydrofilní (Sympatex) Zdroj: Institut Hohenstein, Germany Vlhkost uvnitř testovaného vzorku % Odolnost vůči prostupnosti vodních par (Ret) Testovací metody: ASTM E96-80/B „Skin model“ (Ret) Class 1 Class 2 Class 3

# 8 Možnosti použití Zimní sporty Běh Cyklistika Golf Trekking Móda & volný čas Obuv Motocyklové oděvy Ochranné oděvy

# 9 Marketing na prodejních místech Školení prodejců „Balíčky“ propagačních předmětů pro prodejní místa Propagační akce

# 10 Reklama, porovnání 2005 a od 2006 dále…

# 11 Životní prostředí Sympatex je vyroben ze 100% polyesteru Jednoduché užívání, bezpečné jako odpad Oděv může být vyroben ze 100 % polyesteru a je jednoduše recyklovatelný Šetrný k pokožce, antialergenní Certifikováno dle Öko-Tex Standard 100