Zcela nový koncept naší fantasy akce Odloučení od zajetého systému „trilogie“ Přísahy Spravedlivého,Hněvu Nesmrtelného a Stesku Padlých Důvody: Atmosféra po Hněvu Nesmrtelného Urychlený Stesk Padlých Celková stagnace od Přísahy Spravedlivého Idea 42k
Kdy ? Léto 2015 Počet hráčů ? Formát ? „příběhová thema“ Délka akce: 2-3 celé dny
„Příběhová thema“ Thema Pravidla Důraz na prožitek Atmosféra Svět „Povolání“ Dovednosti a magie Herní svět Příběhová linie Noční questy „Na pokračování “
Plánované změny a cíle: Zkompletování světa Taurey (encyklopedia) Odloučení od VII/VIII/IX – vlastní provázaný příběh Zpřístupnění Taurey novým hráčům Zjednodušení pravidel Zjednodušení vytvoření herní postavy Jasně dané zasazení akce Snaha převést velkou část herní zodpovědnosti na hráče Větší důraz na materiální zázemí a vybavení
Změna přísunu herních informací (podkladů) před hrou. Všechny herní podklady budou dodány jednorázově Herní podklady budou umístěny pouze v jednom dokumentu 2 (3) varianty podkladů Bonusové informace Základní Rozšířené Encyklopedia :) Významné hráčské role, velitelé frakcí V rámci postavy (například učenec, ale i další)
Změny oproti stávající variantně: Rozšíření encyklopedie o několik nových témat Zvýraznění důležitých článků Drobný redesign Výrazné rozšíření obsahu Propojení encyklopedie s hlavními stránkami akce
Celkové zjednodušení a především zestručnění Kompletní pravidla max. 5x A4 Tisknutelná verze max. 2x A4 Základní opěrné body pravidel Taurey: Změny: Reálný soubojový systém 24 hodinový systém Systém vzkazů a dotazů Identifikace zvláštních herních míst a magických předmětů (artefaktů) Redukce herních efektů kouzel (a zvláštních dovedností) a bojové magie Tvorba postavy Dovednostní systém
Tvorba postavy: Přepracovaný systém dovedností: Zjednodušeno Odpadá výběr dovedností a talentů Zůstává výběr rasy a zaměření Svobodná povolání Koncept jednotlivých zaměření Základní dovednosti Magie a zvláštní dovednosti
Široké spektrum Základní informace k zaměření na webu akce Rozšířené info na encyklopedii Čarodějka Démonolog Druid Dryáda Hraničář Klerik Lovec zla Mág Nekromancer Smrtonoš Templář Válečník Vědma / Věštec Zabiják Zvěstovatel Výběr zaměření:
Alchymista Bard Bylinkář Děvečka Herec Hrobník Klenotník Kovář Kurtyzán/a Léčitel Lovec Písař Pyrofor Runotepec Sedlák Učenec Zloděj Vhodná alernativa pro hráče, které zrovna neláká „epická postava“: Obsahuje zpravidla dosti civilní povolání Pro hráče, které neláká zabíjení draků a zachraňování světa, ale spíše jeho budování Příklady svobodných povolání:
Přenesení herní zodpovědnosti a moci na hráče Čistě herní záležitost I hráč důležité role je stále hráč, nikoliv „cizí postava“ či „poloorg“ Role dává hráči určité výhody, informace, ale i omezení Distrubuce důležitých rolí mezi „naše“ ověřené hráče O jaké role půjde: Velitelé jednotlivých frakcí Příběhově důležité postavy Výhody a nevýhody zvláštní hráčské role: Zodpovědnost Moc ve hře Větší časová náročnost přípravy postavy Možnost optimalizovat po dohodě postavu Informovanost v rámci Taurey Podklady do hry Možnost se také zapojit v rámci přípravy akce
Možnost volby - člen frakce / nezávislý Pouze jedna velká „fixní“ frakce Ostatní frakce v závislosti na hráčích Počet hráčů ve frakcích Naprostá svoboda frakcí Frakční „úkoly“
Velká „hlavní“ frakce „Vedlejší“ menší frakce Stínová stráž cca ¼-⅓ z celkového počtu hráčů Vůdce frakce je již pevně dán Několik dalších důležitých hráčských rolí Propletenost s hlavní příběhovou linií Různé (ať už klasické – Alveor, Řád, Strom života, Zatracení nebo jakékoliv jiné) cca ⅛ z celkového počtu hráčů Vůdce frakce je hráčská role a je podmínkou pro zpřístupnění přihlašování za danou frakci Cíle a úkoly frakce na hráčích (a veliteli frakce)
Děj akce se skládá z několika významných činitelů: Hlavní Příběhová linie, Vedlejší záležitosti (podklady) Invence hráčů / frakcí (osobní/frakční úkoly) Pevně dané „eventy“ Náhodné „eventy“
Svázanost příběhovou linií Nastavení hry Zasazení do světa Hlavní frakce Pružné i fixní, ale hráč ovlivnitelné, „eventy“ Snaha sjednotit příběh Jedna příběhová linka pro více ročníků (kapitoly) Žádný herní odstup mezi svázanými ročníky Zapojení nových hráčů do rozjetého příběhu
Starý Svět se zmítá v chaosu a válka pohltila téměr celý kontinent. Nic nenaznačuje tomu, že by snad mohli býti Temní zastaveni. Z jednotné Taureiské říše se stal pouhý sen a jednotlivé strany hrozí otevřeným střetem. Poslední bašta na severovýchodním pobřeží, prastaré město Tethys, se dostalo do rukou nepřítele a zdá se, že není nikdo, kdo by se mohl rozpínající Temnotě, severským bohům a jejich služebníkům postavit. Další na řadě je Sedmihradí a poté celá Taurea, poslední naděje civilizovaného světa. Proslýchá se, že na východě vznikla chatrná aliance mezi Stínovou gardou, Padlými a nočními elfy. Právě Itgann, jeden z prastarých Nesmrtelných, svou mocí a nekompromisními způsoby vytvořil toto spojenectví a nyní jej vede do beznadějného střetu proti Temným a jejich přisluhovačům. Nadešla snad doba, kdy je třeba k zachování světa, jak jej známe, volit menší zlo? Nebo je naopak třeba se pevně držet starých tradic a zřeknout se takového spojenectví? Rozlehlé oblasti na východ od Daethyrské říše pokryla hustá, neprostupná mlha. Povídá se, že právě zde Itgann a jeho nejvěrnější připravují tajnou zbraň, která má zvrátit průběh války, zatímco dále na sever mocná vojska Padlých a nočních elfů drží postup nepřítele. Ani oni však nedokáží příliš dlouho vzdorovat této strašlivé moci. Je pouze otázkou času, než i oni podlehnou. Mnoho statečných, mnoho bláhových nebo pouze zvědavých vyrazilo na toto místo hledat odpověď či snad dokonce naději. Mnozí zde skončili pouhou náhodou. Brzy však každý z nich zjistí, co toto místo ukrývá.