 Zcela nový koncept naší fantasy akce  Odloučení od zajetého systému „trilogie“ Přísahy Spravedlivého,Hněvu Nesmrtelného a Stesku Padlých Důvody:  Atmosféra.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Organizace táborů a soustředění pro žactvo
Advertisements

Nový přístup k aplikacím Vema
Vyhodnocení dotazníkového šetření Podklad pro strategický plán obce Libenice Zpracovala Jana Buřičová ve spolupráci s Ivetou Minaříkovou z MAS Podlipansko,
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Konference S.A.D. BEZDOMOVEC – KDO TO JE? DOBRÁ PRAXE Azylový dům pro matky s dětmi.
Něco málo o hře Diablo 3: Jde o akční RPG (Role-Playing Game) hru, která je dalším dílem série Diablo, jejíž předchozí díly jsou: Diablo,Diablo 2 a datadisk.
ROVERING co nabízí a přináší
Česká republika-demokratický stát
Layout stránky Rozvržení stránky (layout stránky) se provádí z těchto důvodů: Určení polohy záhlaví, menu, textů, obrázků... Zachování polohy při změně.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Oddíl Penguins Praha-Smíchov. Sdružení dětí a mládeže Věnujeme se všem dětem, které mají zájem se rozvíjet Alternativa volnočasové aktivity zaměřená na.
Hudba: Songbird – Barbara Streisand Pozorování-poznání a život.
Kvalitativní výzkum.
Základní číselné množiny
Co je to 42k? – Historie Měla být vedle světa, themy a bitvy Taurea VI – Poselství Alveoru Název let Sci-fi Zápletka – vězeňská kolonie, těžba.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 13.1 (Schránka a operace se schránkou)
Psychologie sportu stolního tenisu a tenisu obzvlášť Vojtěch Kaplan O4A.
Taurea v číslech ( a nekončíme!)  10 let  11 zorganizovaných akcí (8 světů, 3 themy, 1 bitva)  4 „nezorganizované“ akce ;)  2 plánované akce.
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
Volba nového českého krále po vymření Přemyslovců
Projekt Kreativní města Future City Game Snímek 2 „Rozvoj města stojí na pomezí řádu a chaosu. Nemá žádný počátek ani konec. Rozvoj města je.
Vývoj nových zbraňových systémů pro třetí tisíciletí se stává prioritou mnohých vývojových kanceláří. Důraz je především kladen na neotřelost návrhů se.
Guild Wars 2 MMORPG fantasy hra. CO JE TO GUILD WARS 2 ? Guild Wars 2 je graficky dech beroucí fantasy hra, která radikálně mění krajinu žánru MMO a kterou.
Aion je MMORPG postavené na střetu tří říší a jejich obyvatel. V rámci celé řady nádherných i o odporně nádherných bojišť se budou utkávat démoni (zástupci.
Řešení konfliktů. Vyjednávání.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Zásady v tréninkové přípravě mládeže Licence B
Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011.
Webové stránky Klubu malých debrujárů na Gymnáziu Jana Ámose Komenského v Uherském Brodě debrujarek.wz.cz RNDr. Božena RYTÍŘOVÁ.
KDU a opozice Michal Pink
RozšÍŘEnÍ IIS NZZ Konference projektu NZZ_
Skyrim: The Elder Scrolls V Tetyana Izay. Obsah Herní systém RPG Základní informace Úvod do příběhu Příběh hry Hlavní hrdina Vlastní pohled na hru.
Christopher Paolini Spisovatel
Znak Švýcarské konfederace Vlajka Švýcarské konfederace.
Dobrý Den. Dnes se podíváme na hru, která nemůže být cizí žádnému fandovi RPG her. Tou hrou je pokračovaní ságy…
Vzhůru Jakub Dybowicz. -K aždý den se najde člověk který je k počítači, televizi nebo podobným přístrojům, připojen imaginárním řetězem. Každý takoví.
Ukládání heterogenních dat pomocí rozvolněných objektů Michal Žemlička.
DRUHÁ SVĚTOVÁ VÁLKA Ztráty 1945 Autor: Mgr. Martin Vonášek
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 12.1 (Sestavení z externích zdrojů)
Počítání, vývoj matematiky,... Asi milion let uplynulo od doby, kdy se na naší planetě objevil člověk. Během této doby se naučil poznávat tvary a směry,
IMPRESIONISMUS.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. 16. PŘEDNÁŠKA.
Integrovaný regionální knihovní systém 3. generace Ing. Petr Štefan, Kp-sys s.r.o. Pardubice.
Projektový cyklus, analýza SWOT
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Svět plný dobrodružství, středověké hrady, města a vesnice, krajina plná skal, lesů potoků a řek. To je Naturalis. Celý příběh začíná v podhradí Naturalisu,
Volba nového českého krále po roce 1306 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
aneb Assessment Centre a Development Centre
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
ETNOGRAFICKÉ INTERVIEW ● cíl: zjistit, jak zkoumané osoby interpretují svět kolem sebe ● raport - navození příjemné, uvolněné atmosféry ● informant - osoba,
Proč s aplikací pracovat?. Aplikace Stopy mé Ekoškoly má jednoduché ovládání a snadno prezentovatelné výstupy. Zábavnější práci s analýzou Kvalitní a.
Metody sociálního výzkumu 3. blok Denní studium LS 2008/ blok.
Výhody a nevýhody open-source řešení pro webové stránky obcí Martin Strnad Magistrát města Děčín
PRINCeGON – metodika řízení projektů Ministerstva vnitra
Internet (služby Internetu, WWW) Služby Internetu WWW (World Wide Web) – dnes nejrozšířenější služba; spoustě lidí splývá s Internetem jako takovým WWW.
Volba nového českého krále po roce 1306 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Mladí lidé a dobrovolnictví v oblasti péče o přírodu a kulturní dědictví České republiky prezentace výsledků výzkumu Tomáš Blaha Marek Zemský.
Literatura = písemnictví Jeden z druhů umění, písemné záznamy. Rozdělení: a) odborná literatura b) krásná literatura = BELETRIE c) jednací písemnosti (př.
František Kroutil, starosta obce Telnice porotce – kategorie Dění v obci, komunikace Kategorie „obce“ …při hodnocení… …je třeba rozlišovat… …velikost.
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
Jak na PR (absolutní základ)
Volba povolání postřehy, postupy, doporučení…
Chyby u sítě, překážení.
Příručka TRPĚLIVOSTI Hudba: Songbird – Barbara Streisand.
Metody a techniky výzkumu II.
Definiční obory. Množiny řešení. Intervaly.
Transkript prezentace:

 Zcela nový koncept naší fantasy akce  Odloučení od zajetého systému „trilogie“ Přísahy Spravedlivého,Hněvu Nesmrtelného a Stesku Padlých Důvody:  Atmosféra po Hněvu Nesmrtelného  Urychlený Stesk Padlých  Celková stagnace od Přísahy Spravedlivého  Idea 42k

 Kdy ? Léto 2015  Počet hráčů ?  Formát ? „příběhová thema“  Délka akce: 2-3 celé dny

„Příběhová thema“ Thema  Pravidla  Důraz na prožitek  Atmosféra Svět  „Povolání“  Dovednosti a magie  Herní svět  Příběhová linie  Noční questy  „Na pokračování “

Plánované změny a cíle:  Zkompletování světa Taurey (encyklopedia)  Odloučení od VII/VIII/IX – vlastní provázaný příběh  Zpřístupnění Taurey novým hráčům  Zjednodušení pravidel  Zjednodušení vytvoření herní postavy  Jasně dané zasazení akce  Snaha převést velkou část herní zodpovědnosti na hráče  Větší důraz na materiální zázemí a vybavení

 Změna přísunu herních informací (podkladů) před hrou.  Všechny herní podklady budou dodány jednorázově  Herní podklady budou umístěny pouze v jednom dokumentu  2 (3) varianty podkladů  Bonusové informace  Základní  Rozšířené  Encyklopedia :)  Významné hráčské role, velitelé frakcí  V rámci postavy (například učenec, ale i další)

Změny oproti stávající variantně:  Rozšíření encyklopedie o několik nových témat  Zvýraznění důležitých článků  Drobný redesign  Výrazné rozšíření obsahu  Propojení encyklopedie s hlavními stránkami akce

Celkové zjednodušení a především zestručnění  Kompletní pravidla max. 5x A4  Tisknutelná verze max. 2x A4 Základní opěrné body pravidel Taurey: Změny:  Reálný soubojový systém  24 hodinový systém  Systém vzkazů a dotazů  Identifikace zvláštních herních míst a magických předmětů (artefaktů)  Redukce herních efektů kouzel (a zvláštních dovedností) a bojové magie  Tvorba postavy  Dovednostní systém

Tvorba postavy: Přepracovaný systém dovedností:  Zjednodušeno  Odpadá výběr dovedností a talentů  Zůstává výběr rasy a zaměření  Svobodná povolání  Koncept jednotlivých zaměření  Základní dovednosti  Magie a zvláštní dovednosti

 Široké spektrum  Základní informace k zaměření na webu akce  Rozšířené info na encyklopedii  Čarodějka  Démonolog  Druid  Dryáda  Hraničář  Klerik  Lovec zla  Mág  Nekromancer  Smrtonoš  Templář  Válečník  Vědma / Věštec  Zabiják  Zvěstovatel Výběr zaměření:

 Alchymista  Bard  Bylinkář  Děvečka  Herec  Hrobník  Klenotník  Kovář  Kurtyzán/a  Léčitel  Lovec  Písař  Pyrofor  Runotepec  Sedlák  Učenec  Zloděj Vhodná alernativa pro hráče, které zrovna neláká „epická postava“:  Obsahuje zpravidla dosti civilní povolání  Pro hráče, které neláká zabíjení draků a zachraňování světa, ale spíše jeho budování Příklady svobodných povolání:

 Přenesení herní zodpovědnosti a moci na hráče  Čistě herní záležitost  I hráč důležité role je stále hráč, nikoliv „cizí postava“ či „poloorg“  Role dává hráči určité výhody, informace, ale i omezení  Distrubuce důležitých rolí mezi „naše“ ověřené hráče O jaké role půjde:  Velitelé jednotlivých frakcí  Příběhově důležité postavy Výhody a nevýhody zvláštní hráčské role:  Zodpovědnost  Moc ve hře  Větší časová náročnost přípravy postavy  Možnost optimalizovat po dohodě postavu  Informovanost v rámci Taurey  Podklady do hry  Možnost se také zapojit v rámci přípravy akce

 Možnost volby - člen frakce / nezávislý  Pouze jedna velká „fixní“ frakce  Ostatní frakce v závislosti na hráčích  Počet hráčů ve frakcích  Naprostá svoboda frakcí  Frakční „úkoly“

Velká „hlavní“ frakce „Vedlejší“ menší frakce  Stínová stráž  cca ¼-⅓ z celkového počtu hráčů  Vůdce frakce je již pevně dán  Několik dalších důležitých hráčských rolí  Propletenost s hlavní příběhovou linií  Různé (ať už klasické – Alveor, Řád, Strom života, Zatracení nebo jakékoliv jiné)  cca ⅛ z celkového počtu hráčů  Vůdce frakce je hráčská role a je podmínkou pro zpřístupnění přihlašování za danou frakci  Cíle a úkoly frakce na hráčích (a veliteli frakce)

Děj akce se skládá z několika významných činitelů:  Hlavní Příběhová linie,  Vedlejší záležitosti (podklady)  Invence hráčů / frakcí (osobní/frakční úkoly)  Pevně dané „eventy“  Náhodné „eventy“

Svázanost příběhovou linií  Nastavení hry  Zasazení do světa  Hlavní frakce  Pružné i fixní, ale hráč ovlivnitelné, „eventy“  Snaha sjednotit příběh  Jedna příběhová linka pro více ročníků (kapitoly)  Žádný herní odstup mezi svázanými ročníky  Zapojení nových hráčů do rozjetého příběhu

Starý Svět se zmítá v chaosu a válka pohltila téměr celý kontinent. Nic nenaznačuje tomu, že by snad mohli býti Temní zastaveni. Z jednotné Taureiské říše se stal pouhý sen a jednotlivé strany hrozí otevřeným střetem. Poslední bašta na severovýchodním pobřeží, prastaré město Tethys, se dostalo do rukou nepřítele a zdá se, že není nikdo, kdo by se mohl rozpínající Temnotě, severským bohům a jejich služebníkům postavit. Další na řadě je Sedmihradí a poté celá Taurea, poslední naděje civilizovaného světa. Proslýchá se, že na východě vznikla chatrná aliance mezi Stínovou gardou, Padlými a nočními elfy. Právě Itgann, jeden z prastarých Nesmrtelných, svou mocí a nekompromisními způsoby vytvořil toto spojenectví a nyní jej vede do beznadějného střetu proti Temným a jejich přisluhovačům. Nadešla snad doba, kdy je třeba k zachování světa, jak jej známe, volit menší zlo? Nebo je naopak třeba se pevně držet starých tradic a zřeknout se takového spojenectví? Rozlehlé oblasti na východ od Daethyrské říše pokryla hustá, neprostupná mlha. Povídá se, že právě zde Itgann a jeho nejvěrnější připravují tajnou zbraň, která má zvrátit průběh války, zatímco dále na sever mocná vojska Padlých a nočních elfů drží postup nepřítele. Ani oni však nedokáží příliš dlouho vzdorovat této strašlivé moci. Je pouze otázkou času, než i oni podlehnou. Mnoho statečných, mnoho bláhových nebo pouze zvědavých vyrazilo na toto místo hledat odpověď či snad dokonce naději. Mnozí zde skončili pouhou náhodou. Brzy však každý z nich zjistí, co toto místo ukrývá.