Tak takhle ne, šéfe !!! Knihovny a rock´n´ roll Národní technická knihovna Praha, 15.června 2010 Miroslava Sabelová,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Advertisements

Středisko podpory poradenských služeb
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Číslo operačního programu: CZ.1017 Název OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: AutoNet, nová kvalita výuky v autooborech na středních.
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
PROJEKT „Okna technickým oborům dokořán“ registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím.
Řízení poptávky a nabídky
Citigroup soutěž o nejlepší firmu s rovnými příležitostmi pro ženy a muže v ČR Bc. Jitka Kolářová, Gender Studies o.p.s.
Management Ing. Jan Pivoňka.
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Hodnocení škol a školských zařízení
Evropský projekt koordinovaného vzdělávání učitelů odborných škol KOORDINOVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ ODBORNÝCH UČITELŮ Cílem projektu je zvýšit kvalifikaci pedagogického.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Výzkumy uživatelů knihoven Roman Šantora Národní knihovna ČR,
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Nadace Sirius Centrum podpory, o. p. s.
Benchmarking venkova zkvalitnění managementu mikroregionů.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Možnosti financování rozvoje zdravotnického IT a návratnost investic MUDr. Pavel Kubů.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Benchmarking rozšířené působnosti obcí 3. typu Jana Voldánová, Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Obchodní akademie Chrudim. Další vzdělávání ve spolupráci s úřadem práce.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků.
BSC - Metoda Balanced Scorecard
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Vstup Knihovny univerzitního kampusu MU do systému měření výkonu BIX Zdeňka Dohnálková Knihovna univerzitního kampusu MU, Brno Pro Klub vysokoškolských.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
JUDr. Ing. Robert Szurman ředitel odboru předseda Rady kvality ČR 8. Národní konference kvality ve veřejné správě, Praha Národní konference.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
„Okna technickým oborům dokořán“
Vzdělávání pracovníků KÚ a PO při zavádění SW podpory procesům FM
Jak dále s duálním vzděláváním v MSK?
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
VVI – nástroj ke zvýšení konkurenceschopnosti
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Transkript prezentace:

Tak takhle ne, šéfe !!! Knihovny a rock´n´ roll Národní technická knihovna Praha, 15.června 2010 Miroslava Sabelová,

…již brzy na vašich televizních obrazovkách Česká televize (studio Ostrava) se rozhodla konkurovat televizní stanici Prima proti pořadu Ano, šéfe!, který se zaměřuje na zlepšování služeb v oblasti „potravy pro tělo“ tedy služeb gastronomických ČT připravuje pilotní díl pořadu nazvaného Tak takhle ne, šéfe !!! – zaměřuje se na oblast nejvíce dotující „výživu pro duši“ a tou je knihovnictví

Ano, šéfe ! pořad televize Prima na objednávku restauračních zařízení – otevřená kritika – přítomnost hodnotitele

Tak takhle ne, šéfe !!! PLAY

co můžeme udělat, abychom se vyhnuli podobným překvapením? nebát se srovnání  benchmarking  výzkumy knihoven  mystery shoping  soutěže – Knihovna roku, Kamarádka knihovna, Nejlepší městská knihovna – „cena Skanska, …  zhmotnění „Tak takhle ne, šéfe ???

Benchmarking moderní nástroj řízení měření výkonů a procesů organizace a jejich porovnávání s výkonem ostatních jako nástroj hledání nejlepších řešení přínosem je  zlepšení poznání vnitřního fungování organizace  identifikování možnosti zlepšení  efektivní sdílení zkušeností a podpora spolupráce 29 indikátorů rozdělených do tří skupin / Informace pro knihovny – Odborné činnosti a poradenství – Projekt „Benchmarking knihoven“

Výzkumy knihoven kdy  když chybí informace a argumenty  když neznáme nebo neumíme zdůvodnit k čemu  ke zlepšení služeb  k ověření předpokladů, hypotéz  k e zkvalitnění rozhodování a prosazení změn jak  využít zkušenosti jiných knihoven (Ústí nad Orlicí, Plzeň, Praha, Třinec)  spojit se s profesionály  semináře, vzdělávání, …

Mystery shoping výzkumná technika tzv. fiktivního nákupu/návštěvy vyhodnocení úrovně služeb a iniciace jejich zlepšení vyškolený „mystery zákazník“ přínosem je  získání objektivních informací o stavu provozu  podklady pro efektivní rozvoj zaměstnanců  zvýšení spokojenosti zákazníků  zvýšení výkonnosti firmy, kvality služeb, zlepšení image

a závěrem … děkuji svým kolegyním a kolegům za přípravu krátkého filmu ze zákulisí knihovny ještě jeden příklad ze života děkuji Vám všem za pozornost