ZAŘÍZENÍ PRO VAŘENÍ, PAŘENÍ A MÁČENÍ DŘEVA .

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLYNOVÉ ZÁKONY, STAVOVÁ ROVNICE
Advertisements

OPAKOVÁNÍ Př. Měděný drát má při teplotě 30°C délku 150 m. Určete jeho délku při teplotě 80°C. Tabulky - Součinitel teplotní roztažnosti mědi - 1,7.10-5K-1.
Změny skupenství Druhy látek: A) pevná látka B) kapalná látka
OPAKOVÁNÍ TÉMATICKÉHO CELKU
Výkon elektrického proudu
Instalace pilotní jednotky zplyňování kontaminované biomasy a TAP
Hydraulické zařízení Hydraulické zařízení je založeno na přenosu tlaku podle Pascalova zákona. Jsou to dvě válcovité nádoby o různých průměrech u dna propojené,
SVISLÉ SPODNÍ FRÉZKY.
Ochrana Ovzduší Hustota a vlhkost plynu cvičení 3
Databáze DIADEM – příklad užití Určete pomocí databáze DIADEM vlastnosti směsi při 25 o C a 101,3 kPa: Vzduch:92,3 mol. % Benzen:7,7 mol. % Určete hustotu,
SUŠÁRNY..
Digitální učební materiál
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_16  
TERMODYNAMICKÁ TEPLOTA
Materiály používané v modelovně a sádrovně
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
STŘÍKACÍ PISTOLE.
VRTAČKY.
ROZTOKY.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 8 Tematický okruhTepelné jevy.
Jištění kvality technologických procesů
LISY I..
Integrovaná střední škola, Slaný
ELEKTRICKÝ OHŘEV A OSVĚTLENÍ .
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Kapalnění Sublimace Desublimace
Integrovaná střední škola, Slaný
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Soňa Brunnová Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_HYDROSTATICKY.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Ohýbání dřeva Patří mezi speciální kategorie obrábění dřeva. Jedná se o rovinné nebo prostorové tvarování masivních dřevěných dílců. Výsledkem musí být.
KOPÍROVACÍ FRÉZKY.
Změny skupenství v přírodě shrnutí učiva o přeměnách skupenství
Hydrotermická úprava dřeva
Rozdělení motorů Parní motry
Technologie moření Plocha musí být obroušena, namočena a znovu obroušena. Z povrchu odstranit pryskyřici, plochy které se zesvětlují nutno předem vybělit.
SOUSTRUHY A OKRUŽOVAČKY
Geotermální energie Využití na Islandu.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Vaření Číslo DUM: VY_52_INOVACE_121_128 Vzdělávací předmět: Příprava pokrmů Tematická oblast:
VÁLCOVÉ BRUSKY.
Označení materiálu:. VY_32_INOVACE_JANJA_VYRZARIZENI_T _10
Sušící režimy Nízkoteplotní sušení – dřevo se suší při teplotě do 45o C. Probíhá pomalu, suší se šetrně, bez vzniku vnitřních napětí. Používá se pro sušení.
Střední odborné učiliště stavební, odborné učiliště a učiliště
Ostatní způsoby vysoušení
VARNÁ ZAŘÍZENÍ.
Geotermální energie Využití na Islandu.
Projekt: UČÍME SE V PROSTORU Oblast: Stavebnictví
Technologie dýháren: - příprava suroviny k plastifikaci – pily pásové, zkracovací, odkorňovací stroje, - hydrotermická úprava dřeva –pařící jámy s příslušenstvím,
Hydrotermická úprava (vyluhování)
BRUSKY.
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje výklad druhů maleb, nátěrů, jejich úpravy, nástřiky.
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
Geotermální energie.
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Laboratoř Mgr. Helena Roubalová
Energie ohně.
Zařízení na tepelnou úpravu pokrmů- 2. část
Test – (řešení) 1) Vodní pára je v tomto stroji pracovní látka.
Zařízení umýváren nádobí
Gastronomická zařízení – Vybavení kuchyní – mycí stroje
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.52_Hydrostaticky_tlak Datum:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice
Test – (parní stroj) 1) Vysvětli, proč je parní stroj označován jako parní. 2) Popiš, jak vzniká v parním stroji pára a k čemu slouží. 3) Dochází v parním.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Test – (řešení) 1) Vodní pára je v tomto stroji pracovní látka.
zpracovaný v rámci projektu
Výroba železa a oceli - opakování
Transkript prezentace:

ZAŘÍZENÍ PRO VAŘENÍ, PAŘENÍ A MÁČENÍ DŘEVA .

Zařízení pro vaření dřeva. Zařízení, ve kterém se upravují prohřátím v horké vodě (900C) výřezy kulatiny. Druhy: Varná káď Varný bazén

Zařízení na paření dřeva. V tomto zařízení se zahřívá dřevo nasycenou párou při teplotě 100 – 120oC. Druhy: Pařící komory Pařící jámy Pařící retorty

Zařízení pro máčení dřeva . Používá se tam kde je nutno nasytit dřevo vodou nebo jinými roztoky. Máčí se buď za normálního tlaku nebo v tlakových nádobách. Druhy: Máčecí bazén Máčecí kádě Máčecí tlaková nádoba

Opakování: K čemu slouží zařízení na vaření a máčení dřeva ? Stručně popište jednotlivá zařízení. Jaká pařící zařízení znáte ? Popište jednotlivé druhy pařících zařízení.