Propagace studentských komunitních projektů Malá Skála, 5. říjen 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

Přístupnost (bezbariérovost) důležité kritérium hodnocení expertní tým zrakově postižených uživatelů pod vedením RNDr. Hany Bubeníčkové a Mgr. Radka Pavlíčka.
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Pravidla pro tvorbu elektronické prezentace
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
PowerPoint Založení nového souboru .pptx Tlačítko Office, Nový
Active Citizens - komunitní vzdělávání pro střední školy Úvodní setkání učitelů Praha 18. března 2013.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
Noc venku - jen jedna noc?. Motto: Nemyslíme si, že muset spát na ulici je v pořádku. A proto Noc venku …
Hradec Králové. 9:00 – 10:00 Projektová část – obecné podmínky realizace grantových projektů, monitorovací zpráva 10:00 – 11:00 Základní vymezení.
Pravidla publicity projektu
Je vás vidět – publicita projektu květen 2007 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
COMENIUS Co si představit pod názvem projektu - A rainbow of cultures ? 2 roky rozvoje tvořivosti a myšlení žáků, prohlubování jazykových - IT.
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Webové stránky Klubu malých debrujárů na Gymnáziu Jana Ámose Komenského v Uherském Brodě debrujarek.wz.cz RNDr. Božena RYTÍŘOVÁ.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
PowerPoint – šablony, záhlaví
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
aneb zásady správné tvorby webových stránek Informatika Milan Šimek
Seminář pro žadatele OPPS ČR-PR 2007 – 2013 Seminář pro žadatele OPPS ČR-PR 2007 – 2013 Zpracovala: Bc. Jana Bartošková Datum: 25. října 2010.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
E-Twinning day Gymnázium T.G.Masaryka Hustopeče.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
Elektronická prezentace Alžběta Srnová Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí– na závěr (pokud je nutno.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Základní informace k projektu Zapiš se do dějin Jakub Kočí, Klára Ludvíková Letní semestr 2015.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Návrh a tvorba WWW Semestrální práce. Termíny –20. října – odevzdání popisu práce pár větami popsat, jak bude vypadat a fungovat Vaše semestrální práce.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Jednotný vizuální styl UJEP Jednota a sounáležitost.
OBČANSKÁ NAUKA ZÁKLADY SPOLEČENSKÝCH VĚD. Základní informace předmět se vyučuje na nižším i vyšším gymnáziu na vyšším gymnáziu možnost volby semináře.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
PUBLICITA. Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
1 Publicita v OP VK Mgr. Eva Kurucová. 2 Publicita Publicita je velice důležitou součástí čerpání peněz z Evropských fondů. Není možno ji podceňovat.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
PUBLICITA Cíl Evropská územní spolupráce Rakousko - ČR Písek,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Scénář – SO Tě probudí.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Publicita v projektech
Počítačová grafika.
Realizace projektů Šablony II
Transkript prezentace:

Propagace studentských komunitních projektů Malá Skála, 5. říjen 2012

Proč, kdo a co …? Co je jednotná vizuální identita? Proč je důležitá? Kdo stojí za projektem Active Citizens? Proč uvádět loga? Jaká loga?

Projekt Active Citizens

Ten, kdo to celé platí: Logolink evropského programu OPVK

Organizátoři: British Council a Člověk v tísni, o.p.s. - program Varianty

... vaši partneři (škola atd.)? Ti, kdo vám s projektem pomáhají...

Iniciativa Poznej svého souseda! Přijďte na naši zahradní slavnost! Kam a kdy? Kladno, zahrada u Gymnázia 15. března 2013 v 15 hodin

Zásady použití log -Znám pravidla – někdo v týmu má roli „hlídače“ -Dobře čitelné a nerozmazané -Jednota: buď všechno barevné nebo všechno černobílé -Pozadí jednobarevné (ne obrázek) -Tisknu černobíle  černobílá loga (ne barevná) -Neměním, nenatáčím, nedeformuji -Logolink evropského programu vždy samostatně -Když nevím, tak se zeptám

Na jaké materiály? Všechny materiály, kterými projekt komunikuje s veřejností: - Tiskové zprávy - Plakáty - Registrační listiny - Diplomy - Trička - Webové stránky

Kontakt Jana Lachmann