Praha Brno Ostrava Host Praha BrnoOstrava Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Pochopení Chování Mluva.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROJEKT - WebRangers ALŽBĚTA a KLÁRA. Dvě nejlepší kamarádky, Kláris a Betty, se hodlají sejít jedno odpoledne, aby Kláris pomohla Betty založit Facebook.
Advertisements

Aktualizace Samuelovy zkušenosti pro náš život. Jak na sebe lidé mluví? Var 1.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě Ondřej Herman.
Change through Culture – Culture through Change Proměna kulturou a Kultura v proměně.
Noc venku - jen jedna noc?. Motto: Nemyslíme si, že muset spát na ulici je v pořádku. A proto Noc venku …
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
O POSEDLOSTECH ŽEN Praha, NA ZAČÁTKU NÁS BYLO ŠEST …
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Konference PNEU & BUSINESS 2014 Ezop, rybáři a (naše) budoucnost …. Golf & Spa Resort Kunětická hora
Destinační management TO Jeseníky-východ
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
OSCAR WILDE.
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet
Společenské a hospodářské prostředí
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Jediným učitelem hodným toho jména je ten, který vzbuzuje ducha svobodného přemýšlení a vyvinuje cit osobní zodpovědnosti.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Honza Zikuška KISK FF MU / Centrum NAKLIV. „Volné a sebe-organizující se společenství lidí a organizací, propojené kolem společného zájmu, tématu nebo.
Jakub Hanslík můžeme si psát s kamarády můžeme navázat nové kontakty můžeme sdílet své pocity, příhody … můžeme si tam zahrát i hry. máme.
AHOJKY.
Aktivity Centra EUROGUIDANCE Jitka Morčušová, Alice Müllerová Centrum Euroguidance Praha,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Naučíme vás komunikovat ?!
Sociální sítě Štěpán Hýža.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Sára nováková 5c. Kolik je na klávesnici čísel  
Destinační management TO Těšínské Slezsko
SKLOŇOVÁNÍ ZÁJMEN MŮJ, TVŮJ, SVŮJ, JEJÍ
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
SEM v ČR, o.s. Sdružení evangelické mládeže SEM v ČR - Sdružení evangelické mládeže.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Jak přečíst každou místnosti a být networKING. Co je BforB? Kdo jsem já?
Sociální sítě v našem životě Umíte používat Facebook?
Píše se začátek roku 2004 a na pobočce v Načeraticích se otevírají nové prostory knihovny. Knihovník pan Grygar odchází do důchodu a na jeho místo nastupuje.
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
MC POHÁDKA JESENICE U PRAHY z.s nezisková organizace spolek rodičů na mateřské dovolené.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Kyberšikana – co s tím?. Zamyslete se, co všechno se o vás může někdo cizí dozvědět z internetu?  Jméno?  Věk?  ?  Telefonní číslo?  Adresu.
Inf Sociální sítě Facebook. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Internet Internet je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí („síť sítí“), ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny.
Prevence. Osnova Jak to u nás vypadá Mé hodnoty Práce s žákem Práce se třídou Celoškolní akce Práce s učiteli Práce s rodiči.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_Vztahy mezi mladými lidmi TÉMA SADY: Občanská.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
ANOTACE OBJASNIT ŽÁKŮM POJEM SEBEDŮVĚRA, POPSAT
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Sdružení evangelické mládeže
Model Climate Conferences: negotiating our global futures
Model Climate Conferences: negotiating our global futures
Adrenalinové odpoledne pro děti
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Atraktivní zaměstnavatel
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Marketingové strategie
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Marketing farmářských produktů
Autor: Mgr. Lenka Zlámalová Datum: Název: VY_32_INOVACE_12_ČESKÝ JAZYK
Transkript prezentace:

Praha

Brno

Ostrava

Host

Praha BrnoOstrava

Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Pochopení Chování Mluva

Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Stůj za svým Buď otevřený Prezentuj své úmysly

Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Důvěra ve vztazích Sebedůvěra Důvěra ve vztazích Důvěra v organizaci Důvěra na trhu Důvěra společnosti

Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Příběh

Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Networking:  Nepočítej příjmy a výdaje  Jaké je tvoje poslání?  Tvoř síť, než ji potřebuješ  Kouzlo odvahy  Piš si jména  Nikdy nejez sám  Sdílej společné zájmy  Jednotka rychlého konferenčního nasazení  Vybuduj si značku

Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Marketing  300 lidí na akcích  10 akcí před a během rekonstrukce  Kamarádi na Facebooku  Akce v HUBu  Příběhy jiných  Sem tam vtípek  Propojení webu a soc. sítí

Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Prodej Nikdy nikde neprodávat!