Budějovický Budvar reklamní aktivity

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_4_MÍROVÁ KONFERENCE V PAŘÍŽI
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
VSTUPNÍ ANALÝZY A PRŮZKUM CÍLOVÝCH SKUPIN 1 Projekt HC 198/10 Sledování krátkodobých trendů v poptávce po pracovní síle.
Kandidátské země do EU Chorvatsko Turecko Makedonie Island.
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Extrémy Čech a Slovenska v EU
Škoda auto Mladá Boleslav
Hotel Saloon.
Národní síť VTP v ČR Pavel Švejda Společnost vědeckotechnických parků ČR Seminář Podnikové inkubace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_242_Členské státy EU AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Marketing v EU PokerStars
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Evropské vlajky 5. ročník
10. dubna 2013 Roztoky Prahy. Naši členové Minulost, současnost a budoucnost obchodu s TZB  Několik poznámek k 20. výročí založení Asociace odborných.
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
9.Komunikace.
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Evropa – úvod do učiva.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Retailing v Rakousku od roku 2006 Kateřina Srnská 2012/2013.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Paníčková. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava,
Sociální sítě.
SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSK Á KRIZE SVĚTOVÁ.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vypracoval : Michal Musil Třída : 5.A. Osnova  1. Historie  2. Trh  3. Dnes produkované technologie  4. Konkurence.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Bc. Otakar Kalenda Prezentace k informační studii na téma „Privatizace podniku Budějovický Budvar“ Bc. Otakar Kalenda
Čísla kolem nás (MĚNA).
Silniční doprava.
Martin Fabián, Marketing v EU Jaro 2011.
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
SKELETON.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
  Lukáš Schejbal.
ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.
ŘETĚZY VAMBERK.
8. Marketing.
10 Důvodů pro zakázání reklamy
Kapitola 13: Evropské bankovnictví, Evropská centrální banka
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
ČESKÁ REPUBLIKA Jihočeský kraj Jihočeský kraj v ČR.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
VY_32_INOVACE_Fi_III_24 Název Státní poznávací značky motorových vozidel evropských zemí Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Určeno pro:žáky 2.ročník středních škol Vzdělávací obor: Zeměpis Tematický okruh: Česká republika Téma: Česká republika – průmysl Jméno autora: Mgr. Tomáš.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Zemědělci a potravináři se ode dna musejí odrážet společně
EVROPA EVROPSKÁ UNIE VY_32_INOVACE_07-48 Ročník: VIII. ročník
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Výsledky mezinárodního výzkumu OECD
Historie marketingu
Střední Evropa ČR Slovensko Polsko Německo Rakousko Švýcarsko Maďarsko
Najdi na mapě : Česko Rakousko Maďarsko Polsko Řecko Německo Švédsko
MEZINÁRODNÍ DAŇOVÁ KANCELÁŘ
Transkript prezentace:

Budějovický Budvar reklamní aktivity Kamila Nesibová (385171) Marketing v EU

Budějovický Budvar – o společnosti Jeden z nejúspěšnějších potravinářských podniků v ČR. Předchůdcem pivovaru byl Český akciový pivovar (založen r. 1895). Novodobá historie Budějovického Budvaru, n. p. od r. 1967 Vývoz produkce do více jak 60 zemí světa (5 světadílů). Vlastních 380 ochranných známek registrovaných ve 101 zemích.

Budějovický Budvar - prodej Největší trhy: Německo, Velká Británie, Slovensko, Rakousko, Rusko, Švýcarsko, Itálie, USA, Maďarsko, Irsko. V USA se prodává pod názvem Czechvar (z důvodu známkoprávních sporů s americkou společností Anheuser-Busch, která používá značku Budweiser)

Budějovický Budvar - slogan

Budějovický Budvar – reklama a propagace TV spoty Billboardy Inzerce Pivní desatero Expozice Internetové reklamy Java aplikace Reklama na vozidlech Reklamní předměty Sponzoring

Budějovický Budvar – TV spoty Oficiální pivo českého hokeje http://www.youtube.com/user/budvar S Bobem a Davem http://www.youtube.com/user/budvar#p/u/26/7DWza CaA8tE http://www.youtube.com/user/budvar#p/u/2/S8msSvJ ks5w http://www.youtube.com/user/budvar#p/u/11/kXDfjT 1R70Y Budvar v Pamploně http://www.youtube.com/user/budvar#p/u/13/ME4Bq JtPauo

Budějovický Budvar - billboardy

Budějovický Budvar - Inzerce

Budějovický Budvar - Desatero Desatero pivních přikázání: Neupravíš Nezaměníš Nesmícháš Neošálíš Neudusíš Nezředíš Nepřibarvíš Neurychlíš Neošidíš Nepřevezeš

Budějovický Budvar – ostatní formy propagace

Budějovický Budvar - expozice http://www.nebe.eu/realizace/budejovicky-budvar- pribeh-budejovickeho-piva/10.html Příběh budějovického piva Multimediální expozice, Budweiser 3D cinema, panoramatické projekce, prostorové ozvučení, velkoplošné hologramy …

Zdroje http://www.budejovickybudvar.cz/index.html#restrict edContent http://www.youtube.com/user/budvar http://www.budvar.cz/#

Děkuji za pozornost