Registrační číslo projektu CZ.1.07/3.2.06/04.0024.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doporučení pro přípravu žádosti;
Advertisements

ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
„IT nad 40 let“ „IT nad 40 let“ Středočeský kraj „Dobrá praxe“
V ZDĚLÁVÁNÍM K VYŠŠÍ ADAPTABILITĚ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI O.K. T EXTIL, S. R. O. CZ.1.04/1.1.02/
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
PROČ PROJEKT VZNIKL? Projekt reaguje na: zvyšující se požadavky znalostní společnosti rostoucí nároky na pedagogické pracovníky(PP) na posílení kompetencí.
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
„PROFROZUČ“ Prezentace projektu, vytvořeného Základní uměleckou školou v Sokolově.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Klíčová aktivita 04 Osobnostní a sociální rozvoj učitele MŠ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Vzděláváním blíže jihočeské krajině Zahájení projektu Název návrhu GP: Vzděláváním blíže jihočeské krajině Registrační číslo GP: CZ.1.07/3.2.08/
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáž jako nástroj dalšího vzdělávání STÁŽ jako nástroj dalšího vzdělávání Místo.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Pravidla publicity projektu
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Cesta k modernímu vzdělávání
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Představení projektu CZ.1.04/3.1.03/ Individuální vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v oblasti zavádění standardů kvality, strategického.
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Komplexní program podpory k posílení pracovní integrace sociálně vyloučených v Ústeckém kraji Registrační číslo projektu CZ.1.04/3.3.05/D
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
VÝHLED NA ROK 2009 Prioritní osa 1 – Počáteční vzdělávání Prioritní osa 3 – Oblast podpory 3.2 Podpora nabídky dalšího vzdělávání Pavlína Mikešová
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí CZ.1.04/2.1.00/ Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
„Zavedení systematické podpory procesu plánování sociálních služeb a péče sociálně potřebným na Středním Vsetínsku, Velkokarlovicku a Hornolidečsku“ Operační.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Název operačního programu:
Transkript prezentace:

Registrační číslo projektu CZ.1.07/3.2.06/

2 Název Podpora nabídky dalšího vzdělávání prostřednictvím nových moderních postupů a materiálů ve stavebnictví Zkrácený název „Novinky ve stavebnictví“ Registrační číslo CZ.1.07/3.2.06/ Doba realizace od do (13 měsíců) Doba udržitelnosti od do (1 rok) Rozpočet projektu ,68 Kč = ,64 € (VP de minimis) Místo realizace Ústecký kraj, region Most Novinky ve stavebnictví

3 Číslo operačního programu CZ.1.07 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 7.3 Další vzdělávání Oblast podpory Podpora nabídky dalšího vzdělávání Typ projektu Grantový Výzva Ústecký kraj - Výzva č. 4 pro GP - oblast podpory 3.2 Novinky ve stavebnictví

Naděje - M, o. p. s. Báňská Most IČ Kontakty    Novinky ve stavebnictví

5  ZVÝŠENÍ KVALITY A ROZSAHU DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ  ROZŠÍŘENÍ KVALIFIKACE ÚČASTNÍKŮ DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ

Novinky ve stavebnictví 6  Vytvoření modulového vzdělávacího programu v návaznosti na potřeby firem Ústeckého regionu  Vytvoření vzdělávacích materiálů pro vzdělávací program  Vytvoření e-learningových podpor pro umožnění moderních výukových forem

Novinky ve stavebnictví 7 NOVÉ POSTUPY A MATERIÁLY VE STAVEBNICTVÍ 1. část - Multifunkční nátěrové hmoty s fotokatalytickým efektem  Časová dotace celkem 36 hodin (á 12 hodin/1 modul ) 1a. Fotokatalýza, fotokatalytické povrchy a multifunkční nátěrové hmoty s fotokatalytickým efektem. 1b. Použití nátěrových hmot s fotokatalytickým multifunkčním efektem druhé generace (interiéry a exteriéry) 1c. Chemické a fyzikální vlastnosti nátěrových hmot s fotokatalytickým efektem druhé generace, postupy a zásady při užívání.

Novinky ve stavebnictví 8 NOVÉ POSTUPY A MATERIÁLY VE STAVEBNICTVÍ 2. část - Stavební chemie  Časová dotace celkem 36 hodin (á 12 hodin/1 modul ) 2a. Výrobky a přípravky pro ochranu a udržování betonu, dřeva, kovů 2b. Přísady a příměsi do betonu a malt, barvy a laky na dřevo a kovy, fasádní nátěry 2c. Tmely, lepidla, těsnící a spárovací hmoty, nátěrové hmoty a suroviny, chemické hmoty pro stavebnictví

Novinky ve stavebnictví 9 Účastníci dalšího vzdělávání3 skupiny 1.skupina Projektanti ve stavebnictví, architekti - vysokoškolské vzdělání v oboru architektura, pozemní stavitelství 2.skupina Techničtí pracovníci a řemeslníci firem, kteří mohou zajišťovat aplikaci nátěrových hmot s fotokatalytickým efektem 3.skupina Odborníci na stavební materiály a chemici Celkem24 osob

Novinky ve stavebnictví 10 Báňská stavební Most, spol. s r.o. Allkon s.r.o. M.A.R.K. team s.r.o. MIOPRESS spol. s r.o.

Novinky ve stavebnictví 11 Motivace pro vstup do projektu  Zvýšení či prohloubení odborné kvalifikace, která povede k lepšímu uplatnění se na trhu práce  Absolvováním vzdělávacího programu získají účastníci specifickou kvalifikaci  Potřeba získat nové kompetence, a tak rozšířit a ochránit svoji stávající profesní pozici

Novinky ve stavebnictví 12 Předpoklady pro udržení motivace účastníků k setrvání v projektu  Kvalitní náplň vzdělávacího programu, praktické zaměření  Profesionální práce lektorů a atraktivní forma výuky  Účastníci budou moci využívat všech výhod spojených se vzděláváním prostřednictvím e-learningu

Novinky ve stavebnictví 13 Motivace organizací k zapojení svých zaměstnanců do projektu  Možnost realizace praktických případových studií na konkrétní firmě  Dlouhodobou motivaci k úspěšnému dokončení kurzů zajistí individuální práce se všemi účastníky kurzu

Novinky ve stavebnictví 14 Zvýšení své hodnoty na trhu práce a atraktivity pro zaměstnavatele Zvýšení svého osobního profesního sebevědomí a vystupování Ověření svých znalosti na případových studiích Možnost výměny zkušeností s ostatními účastníky Získání znalostí a dovedností pracovat s moderními technologiemi a postupy ve stavebnictví Získání znalostí a dovedností využívat zdarma dostupné informační zdroje a software Výrazné posílení konkurenceschopnosti na trhu práce nejen samotných účastníků projektu, ale v návaznosti také organizací, ve kterých budou působit, a to jak na lokálním, tak i globálním trhu.

Novinky ve stavebnictví 15 Podpora vzdělávací nabídky v oblasti dalšího vzdělávání - rozvoj vzdělávacích programů pro další vzdělávání ve školách a dalších vzdělávacích institucích Klíčové aktivity 01 - Tvorba vzdělávacího programu 02 - Pilotní ověření vzdělávacích modulů 03 - Závěrečná evaluace vzdělávacích programů

Novinky ve stavebnictví 16 Tvorba vzdělávacího programu Harmonogram 05/ /2015 Činnosti Provedení podrobné analýzy ÚDV Vypracování podrobného tematického plánu Stanovení organizačních předpokladů výuky Stanovení forem a metod výuky Stanovení způsobů a forem ověření získaných znalostí a dovedností Sestavení týmu lektorů jednotlivých modulů

Novinky ve stavebnictví 17 Tvorba vzdělávacího programu Harmonogram 05/ /2015 Obsah každé části vzdělávacího programu Definování doporučených vstupních předpokladů, potřebný pro zařazení do vzdělávacího programu Definování profilu absolventa Vypracování podrobného tematického plánu (obsah výuky, zpracování detailního obsahu ve formě tematického plánu včetně hodinových dotací na jednotlivé části a témata, uvedení počtu vyučovacích hodin na teoretickou a praktickou výuku)

Novinky ve stavebnictví 18 Tvorba vzdělávacího programu Harmonogram 05/ /2015 Obsah každé části vzdělávacího programu Stanovení organizačních předpokladů výuky – stanovení časového rozvrhu výuky, stanovení vybavení učebny Stanovení forem a metod výuky – stanovení formy výuky (distanční, prezenční apod.), navržení doporučené metody výuky (přednáška, praktická cvičení, seminář apod.) Stanovení způsobů a forem ověření získaných znalostí a dovedností – stanovení počtu hodin z celkové hodinové

Novinky ve stavebnictví 19 Tvorba vzdělávacího programu Harmonogram 05/ /2015 Obsah každé části vzdělávacího programu dotace, které je nutné pro úspěšné absolvování jednotlivých částí vzdělávacího programu, navržení způsobu ověření získání nabytých znalostí a dovedností (písemnou, ústní formou nebo prostřednictvím e-learningového testu apod.) Sestavení týmu lektorů pro jednotlivé části vzdělávacího programu Výukové a vzdělávací materiály budou zpracovány dle zvolených forem a metod výuky (např. prezentace vhodné pro

Novinky ve stavebnictví 20 Tvorba vzdělávacího programu Harmonogram 05/ /2015 Obsah každé části vzdělávacího programu Přednášky, cvičné materiály vhodné pro praktická cvičení, popř. samostudium). Materiály budou vytvořeny v elektronické a zároveň e-learningové formě tak, aby je bylo snadné editovat Výuka bude kombinována s prezenčními vzdělávacími moduly doplněná opakováním a prohlubováním získaných znalostí pomocí e-learningu (využití časových mezer k samostudiu nezávisle na místě, umožnění kontroly získaných znalostí

Novinky ve stavebnictví 21 Tvorba vzdělávacího programu Harmonogram 05/ /2015 Výstupy Vytvořený vzdělávací program s názvem „Nové postupy a materiály ve stavebnictví“ se dvěma částmi v rozsahu: min. 20 stran (A4) pro jeden modul 1. část vzdělávacího programu – Multifunkční hmoty s fotokatalytickým efektem bude zpracován v rozsahu min. 60 stran (A4) 2. část vzdělávacího programu – Stavební chemie bude zpracován v rozsahu min. 60 stran (A4)

Novinky ve stavebnictví 22 Tvorba vzdělávacího programu Harmonogram 05/ /2015 Výstupy Obě části vzdělávacího programu budou tvořit jeden soubor v rozsahu min. 120 stran (A4) Vzdělávací program bude zpracován v listinné podobě i v elektronické podobě na CD V každé MZRP (1 x za 3 měsíce) bude předložen přehled provedených změn ve vzdělávacím programu za dané monitorovací období V závěrečné MZRP bude předložen sumář všech provedených úprav původní verze vzdělávacího programu

Novinky ve stavebnictví 23 Tvorba vzdělávacího programu Harmonogram 05/ /2015 Výstupy Vzdělávací program bude tvořen v období od 05/2014 do 09/2014 – pracovní verze V rámci pilotního ověření (10/2014 – 05/2015) bude vzdělávací program doznávat změn, které budou do původní verze zapracovány

Novinky ve stavebnictví 24 Pilotní ověření vzdělávacích modulů Harmonogram 10/ /2015 Zapojení účastníků v aktivitě 24 osob (22 M / 2 Ž) 2 skupiny á 11 M / 1 Ž na každou část výukového programu o 3 modulech Minimální účast ve výuce 80% Výstup Prezenční listiny Podrobný zápis o realizaci vzdělávání Osvědčení o absolvování pilotního vzdělávacího modulu pro max. 18 úspěšně podpořených osob celkem, z toho 16 mužů a 2 ženy

Novinky ve stavebnictví 25 Závěrečná evaluace vzdělávacího program Období realizace 04/ /2015 Výstup Konečná verze vzdělávacího programu (ke každému programu budou vytvořena portfolia, tutoriály = návod k použití, který na konkrétních příkladech „krok za krokem“ názorně ukazuje, jak se používá určitý počítačový program a studijní text) ve formě interaktivní v e-learningu Závěrečná zpráva Evaluační dotazníky Kvalita obsahové stránky vzdělávacích modulů Časový rozvrh Forma a užité metody výuky Lektorský tým Výukové a vzdělávací materiály Individuální poradenství

Výukový materiál pro pilotní ověření 1. části vzdělávacího programu – Multifunkční nátěrové hmoty s fotokatalytickým efektem – ve výši Kč ,00 včetně DPH Výukový materiál pro pilotní ověření 2. části vzdělávacího programu – Stavební chemie – ve výši Kč ,00 včetně DPH Hani, ještě by někam chtělo dopsat, že v rámci udržitelnosti projektu bude podpořeno celkem 12 osob. 26

Novinky ve stavebnictví KA01 KA02 KA03

Novinky ve stavebnictví 28 Název Plánovaná hodnota Počet nově vytvořených/inovovaných produktů1 Počet podpořených osob - muži22 Počet podpořených osob - ženy2 Počet úspěšně podpořených osob - muži16 Počet úspěšně podpořených osob - ženy2

Novinky ve stavebnictví 29 Způsoby zajištění publicity  Zvláštní tiskové a mediální zprávy - novinové články  Internetové stránky projektu  Jiné formy zajištění publicity projektu - samolepky Všechny dokumenty, komunikační a vzdělávací materiály budou v souladu s pravidly publicity opatřeny: Informací o spolufinancování projektu z fondů Evropské unie a Státního rozpočtu ČR Logy ESF a EU, MŠMT, OP VK a Ústeckého kraje Při pořádání vzdělávacích aktivit bude viditelně umístěna vlajka ČR a EU.

Novinky ve stavebnictví 30 DĚKUJEME ZA POZORNOST „Tento projekt je spolufinancován z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu České republiky“.