Převádění jednotek rychlosti - fyzika Chalupníková Rita - ZŠ Slatiňany Metodické pokyny pro učitele Předmět: fyzika Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Občanský průkaz - občanská výchova Jarmila Brnická - ZŠ - Antonínská 3, Brno Metodické pokyny pro učitele Předmět: občanská výchova Jazyk: NJ.
Advertisements

ENEMIES OF THE LATE ROMAN EMPIRE - dějepis Radek Holcepl - EDUCAnet ČB Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Hodnocení klíčových kompetencí ZŠ Jablunkov 2009/102010/11.
Flat shapes - obvod geometrických útvarů - matematika Holasová Alena - ZŠ a MŠ Ostrava - Zábřeh, Kosmonautů 15 Metodické pokyny pro učitele Předmět:
Rozlišení rovinných útvarů a těles - matematika Jaroslava Broumová - ZŠ Školní Nové Město nad Metují, Metodické pokyny pro učitele Předmět:
NÁZEV ŠKOLY Gymnázium, Česká Lípa, Žitavská 2969, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU Digitalizace vzdělávání na.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_05_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dana Zischková Název:VY_32_INOVACE_41_PODZIM Téma: Výklad na téma PODZIM Číslo.
(komentovaný přehled)
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
31.1 Druhá a třetí mocnina Úkol:
Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:listopad 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Míchání barev - výtvarná výchova Mgr. Milena Coufalová - ZŠ Sv
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Vikingové - dějepis Dana Buchartova - ZŠ Planá Valy Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
Základní socioekonomické údaje o Spojených státech amerických (basic socioeconomic fact about The United States of America). - zeměpis Mgr. Ivo Dedek.
Zásady zdravé výživy - pestrá strava - pracovní výchova Mgr
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Structures, tunnels - zeměpis Růžena Dryeová - ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ Metodické pokyny pro učitele Předmět: zeměpis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_84_FARMING Název školyMasarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava,
Festivals Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření Ročník.
ANGLICKÝ JAZYK – CVIČENÍ NA PODPORU KONVERZACE Means of transport VY_32_INOVACE_02-48 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ORDINAL NUMBERS /MONTHS/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
CALENDAR 1/winter, spring, summer/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Jiří Svoboda Gymnázium dr. A. Hrdličky v Humpolci
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2A_19
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_převody jednotek délky
Digitální učební materiál
Výukový materiál VY_22_INOVACE_25_ Entertainment. Theatre, concert.
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
Inquiry 1.V – 1. semestr ©Lenka Lexová.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
WH-QUESTIONS.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_01_Geometrické tvary
Transkript prezentace:

Převádění jednotek rychlosti - fyzika Chalupníková Rita - ZŠ Slatiňany Metodické pokyny pro učitele Předmět: fyzika Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A1 Rok: 2010

Cíle aktivity Obsahové cíle: Žák seřadí osoby a dopravní prostředky podle rychlosti. Žák přiřadí rychlosti osobám a dopravním prostředkům v km/h. Žák vypočítá rychlosti osob a dopravních prostředků v m/s. Žák vypočítá matematický příklad (které ze zvířat bude nejrychlejší). Jazykové cíle: Žák pojmenuje názvy osob a dopravních prostředků, např.: walker, runner. Žák si zopakuje řadové číslovky, např.: first, second, third, fourth. Kompetence: Kompetence k řešení problémů - žák rozpozná a pochopí problém, přemýšlí o nesrovnalostech a jejich příčinách, promyslí a naplánuje způsob řešení problémů a využívá k tomu vlastního úsudku a zkušeností. Kompetence komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu, naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje. Pomůcky: Připravená tabulka, vystříhané obrázky a rychlosti, kalkulačka

Pracovní postup aktivity 1. Žáci odpoví na 1 Pracovní postup aktivity 1. Žáci odpoví na 1. otázku v pracovním listě: doplní symbol, jednotku a měřící zařízení rychlosti. 2. Žáci vystříhají obrázky, rychlosti osob a dopravních prostředků (v km/h) a do připravené tabulky seřadí podle rychlosti od nejpomalejšího k nejrychlejšímu. 3. Děti přepočítají uvedené rychlosti na rychlosti v m/s a doplní do tabulky. 4. Žáci vypočítají rychlosti vlaštovky, holuba a orla v m/s a určí, kdo bude na stromě první, druhý a třetí.

Použitá literatura, zdroje: Microsoft Office Cliparts

Pracovní postup pro žáky Předmět: fyzika Název aktivity: The unit of velocity Jazyk: AJ Instrukce žákům v cílovém jazyce: 1. Fill in the symbol, the unit and the measuring instrument. 2. Put the pictures of different velocities in order. 3. Can you name some pictures? Write the names in the table. 4. Fill in the table with the velocities in km/h. 6. A swallow flies 5 s. Its distance flown is 115 m. The velocity of a pigeon is 94 km/h. The velocity of an eagle is 41 m/s. Which will be the first on the tree? Put them in order.