Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2673 Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro:3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Číslo v digitálním archivu školy
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky prvního ročníku Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 9. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Procvičovací cvičení – slovní druhy a určování podstatných jmen
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Skloňování rodu středního
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro:3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Český jazyk Vzor stavení Mgr. Renáta Slámová ZŠ Jenišovice
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu středního
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.2.1 Podstatná jména – vzory rodu středního a skloňování Název sady:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Nataša Dostálová Název: VY_32_INOVACE_0306_základní VČ Téma: Základní skladební dvojice Číslo.
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu středního
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62 AUTOR: Mgr. Iva Zatřepálková, OBDOBÍ: březen 2012 NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_CJ4_Shoda přísudku s podmětem.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Troskotovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Seznámení a užívání koncovek podle.
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Skloňování podstatných jmen
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy : ZÁKLADNÍ ŠKOLA NOVÝ KOSTEL,OKRES CHEB
VY_32_INOVACE_23_PODSTATNÁ JMÉNA RODU STŘEDNÍHO
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_04_ČESKÝ JAZYK
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Český jazyk – Skloňování podstatných jmen
Skloňování podstatných jmen
VY_32_INOVACE_09_ Skloňování podstatných jmen rodu středního
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_18_ Podstatná jména III
Skloňování podstatných jmen
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Činátlová Číslo
Transkript prezentace:

Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová Základní škola a Mateřská škola Větřní Školní Větřní Téma hodiny: Rod mužský – opakování 2

Doplň y/i. Práce na pol__, slouží mu zdrav__, chytit chapadl__, blížil se rychlými temp__, procházel se před zrcadl__, nad um__vadl__, zlosin nemá čisté svědom__, řekla to dvěma slov__, se strašidl__, musíme vycházet dobře, široké údol__, v zahradnictv__, rozbil nádob__, rozb__lo nádob__, práce v zemědělstv__ a lesnictv__ je těžká, historky z dětstv__, ukryl se v křov__, okna jsou zasklená skl__, v__bavili školy počítadl__, odpichovali se dřevěnými b__dl__, voda se val__la stavidl__, nádherné údol__.

Doplň. Mam-nka mne pob-zela chláchol-vými slov-.Divky se m-ly voňavými m-dly v um-várně nad um-vadl-.Chlapc- si hráli s počítadl-.Taneční sál b-l v-zdoben zrcadl-.Na stěnách v-sely kytice se stébl- obil-.Kováři b-li kladiv- do kovadl-ny.V-r zamával křídl- a zm-zel v hlub-ně lesa.Rytíři se p- šnili krásnými v-pracovanými sedl-.

Doplň. Pod chodidl__, rýpat rypadl__, nam__dlit se nad um__vadl__, chránit zrak stínidl__, sladíme sladidl__, loďe se řídí korm__dl__, hodiny s kyvadl__, létáme letadl__, se strašidl__, m__stnosti v__bavené svítidl__, pádlovat pádl__, veslovat vesl__, odpichovat se b__dl__.

Doplň. S těmito p__šnými slov__ daleko nedojedeš. Zavazadla jsou pod postel__. Lékař mi ovázal ránu ob__nadl__. Pepík p__l p__vo s pěnou. Vítěz v__běhl po v__sutém mostě. V severní Evropě je neobv__kle s__chravé počas__. Co děláte v ponděl__. Co se pěstuje v Polab__, co v Povltav__ a co v Posázav__? Máme rov__nuté zemědělství, ale i lesnictví a ovocnářtv__.

Doplň správné tvary, urči pád a vzor. Byla to pohádka o (král) skřítků. Šly panenky silnicí, potkali je (myslivec). (Stařec) seděli v parku. (Žák) šli na výlet se svými (učitel). V zimních (měsíc) jsou dny krátké. Co víš o (činitel) a (dělitel) ? Byl jsem u (přítel).