Variabilita ziskovosti zákazníka 220 : 20 poznat ty „nejlepší“ zákazníky Lépe segmentovat zákazníky Efektivněji alokovat marketingové zdroje. komplexně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stanovení ceny v marketingu
Advertisements

SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Place – místo prodeje (distribuce)
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
7. Hodnocení investic.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Distribuční strategie
Cenová strategie Eduard Andráši.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Ekonomika investic.
2. téma 1MU305, 211 – Manažerské účetnictví I.
POZNATKY Z LOGISTICKÝCH AUDITŮ
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Systémové pojetí hospodářské organizace
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE: n maximalizace tržní hodnoty firmy a n udržování platební schopnosti.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Analýza vlastního podniku
Produkt.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Podnikatelské koncepce
3.př. Majetková a kapitálová výstavba podniku
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
MARKETINGOVÝ MIX.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Petráčková Jozová Cézová
V.PŘ. FINANCOVÁNÍ PODNIKU A CASH FLOW 1.Financování podniku 2.Cash flow 3.Finanční analýza.
Podnikové finance Ing. Miroslav Sponer, Ph.D. - Základy financí.
8. Marketing.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Základy firemních financí (teze seminářů - platí pro seminární skupiny 1,4,10,11) Ing. František Řezáč, Ph.D. Katedra financí ESF MU.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Projekt: Praktický průvodce ekonomikou aneb My se trhu nebojíme! Reg. č.: CZ.1.07/1.1.34/ Nové trendy v investování.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Přednáška č. 5 Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost podniku.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Název školy: SŠEP Studénka. o. p. s. Autor: Ing. Libor Jedlička Název: VY_32_INOVACE_01_1.1_1.1.1 Téma: Podstata marketingu a internetu Datum ověření:
Začínáme finančně plánovat
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Kombinované metody oceňování. Metody založené na analýze trhu
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Stanovení ceny v marketingu
Řízení pohledávek Ing. Gabriela Dlasková.
Životní cyklus organizace
Cenové strategie.
Transkript prezentace:

Variabilita ziskovosti zákazníka 220 : 20 poznat ty „nejlepší“ zákazníky Lépe segmentovat zákazníky Efektivněji alokovat marketingové zdroje. komplexně ocenit současné i budoucí přínosy zákazníků (v souladu s požadavky zákazníka a cíli podniku)

Zákazník, je pro podnik aktivem, do kterého se musí investovat, při respektovaní : rovnováhy výnosnosti likvidnosti rizikovosti. CLV - Costumer Lifetime Value zohledňuje: náklady podniku riziko zákazníka předpokládanou dobu spolupráce v závislosti na fázi životního cyklu zákazníka efekty, které by mel vztah se zákazníkem přinést

Analýza zákazníku Výzkum a vývoj Výroba Komunikace se zákazníky Poskytování služeb před a po prodeji Balení produktu Označovaní produktu Poskytování prodejních služeb Poskytování po prodejních službách Distribuce Druh placení

VLIV DOBRÉHO VZATHU SE ZÁKAZNÍKEM: Hodnota jednoho zákazníka se může projevit: Schopností přilákat další zákazníky ; dobré PR Přínosy ze vzájemné spolupráce ve výzkumu a vývoji Hodnota informací, které je zákazník ochoten o sobě poskytnout Platební morálka zákazníka Loajalita zákazníka Velikost ztráty; v případě narušení vztahu se zákazníkem

Koncept hodnoty zákazníka je mostem mezi marketingovým a finančním pohledem na podnikání. Hodnota zákazníků představuje velkou část hodnoty podniku a poskytuje tak užitečný základ pro její odhad. Finanční stabilita podniku Cíle: maximalizace zisku a optimalizace vztahu se zákazníkem