„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
Advertisements

Využití potenciálu mobilního kanálu
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Marketingový mix 4 P.
Distribuční strategie
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
NÁVRH INOVACE PŘEDMĚTU ELEKTRONICKÝ OBCHOD Prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav informatiky t: ,
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
MARKETINGOVÝ MIX.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
Životní cyklus výrobku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
2.Marketingové prostředí
Za tajemstvím nákupního košíku Jiří Hlavenka Czech Internet Forum Praha, 12/11/2009.
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Podklady pro akvizici Lybar a Biolit - Marketing.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
CENA Tak tedy za kolik FINANČNÍ GRAMOTNOST. CENA CENA je hodnota zboží nebo služby většinou je vyjádřena peněžní částkou, kterou je potřeba při získání.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
CENA - PRICE - PREZZO - PRIX - PREIS - PRECIO Jitka Dvořáková duben 2015.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Model strategie marketingového mixu
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
MARKETING Přednáška P
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vítejte na Marketingu.
Nejvíc rosto opět jídlo
Cenové strategie.
MARKETING Přednáška P
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková

1. doba Amazonu a co všechno jsme nechtěli … -značky /výrobci -maloobchodní řetězce -začínající e-shopy -zákazníci

2. internet tedy nezmizí …… -značky tvoří online strategii -vznikají přímé obchodní vztahy -začíná cenová kontrola ale také lobbying a protekcionismus -musíte nás chránit…. -selektivní distribuce a vystavení produktů -oddělené modely -paralelní dovozy a strašení spotřebitelů

3. z kamenného obchodu na internet… 1.vlastní web - kanibalizace - problematická strategie a cenotvorba 2. akvizice - oddělené obchodování - většinou bez synergií

4. z internetu do poboček… -nedůvěra (existence, platba, vratky a reklamace) -(ne)služby dopravců -marketing a růst -služby a poradenství ?!?

5. co podporuje konsolidaci a integraci ?!? E-SHOPY -touha po expanzi -chuť dělat to jinak -lepší ekonomický model -protiváha konkurenci ŘETĚZCE -udržení obratu a pozice -tržní trend -konkurenti

weekend 6. co chce spotřebitel?!?

7. cenotvorba – velké téma !!! GEOGRAFIE & INFRASTRUKTURA -USA -Čína a Kazachstán -Čechy a Rakousko CÍLOVÁ SKUPINA -cena vers. pohodlí ÚČASTNÍCI procesu -výrobce /značka -retail online vers. offline -zákazník

8. a jaký bude konec příběhu ?!?

-AMAZON -MALL -KASA -CZC -nekonečný počet poboček ?!? -integrované pobočky ?!? -„almary“ ?!? -probudí se Česká Pošta ?!? -necháme to dopravcům ?!?

Díky za pozornost