Vzájemná poloha dvou kružnic

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Advertisements

Vzájemná poloha přímky a kružnice (kruhu)
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Vzájemná poloha dvou kružnic
Vzájemná poloha dvou kružnic
Tečna ke kružnici – vlastnosti, využití Thaletovy kružnice
Vzájemná poloha dvou kružnic
37.1 Vzájemná poloha dvou kružnic
Vzájemná poloha dvou kružnic
KRUŽNICE.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
a + b > c Ʌ a + c > b Ʌ b + c > a
Vzájemná poloha dvou kružnic
Kružnice a kruh – vlastnosti, rozdíly
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Vzájemná poloha přímky a kružnice
5_Kružnice, kruh Kružnice k (S, r) je množina všech bodů roviny, které mají od středu S vzdálenost r. S – střed, r – poloměr, d – průměr Platí: d = 2r.
Porovnávání přímek v rovině
Vzájemné polohy 8. ročník
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Autor výukového materiálu:
Vzájemná poloha dvou kružnic
VY_42_INOVACE_407_KRUŽNICE OPSANÁ TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací.
Sada IV/2-3-2 Matematika pro II. ročník gymnázia
* Kružnice a kruh Matematika – 8. ročník *
Autor: Mgr. Lenka Šedová
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
VY_42_INOVACE_422_VZÁJEMNÁ POLOHA DVOU KRUŽNIC 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_04.
* Thaletova věta Matematika – 8. ročník *
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_15_MII_VZÁJEMNÁ POLOHA PŘÍMKY A KRUŽNICE.
VY_42_INOVACE_416_VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNICE A PŘÍMKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Matematika Vzájemná poloha přímek a rovin
Základní škola Čelákovice
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Lutín příspěvková organizace Autor: Mgr. Kateřina Mrázková Název: EU_32_MRA_M8_005 Téma: Matematika 8. ročník.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Základní škola Čelákovice
Vzájemná poloha dvou kružnic
Základní škola Čelákovice
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Písemné násobení desetinných čísel
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
IV. část – Vzájemná poloha dvou
Základní škola Čelákovice
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Vzájemná poloha dvou kružnic
Desetinná čísla a zlomky
Analytický geometrie kvadratických útvarů
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Vzájemná poloha dvou kružnic VY_32_INOVACE_072_Vzájemná poloha dvou kružnic Vzájemná poloha dvou kružnic Základní škola Čelákovice

Vzájemná poloha dvou kružnic Autor: Ing. Janeček Jaroslav Vytvořeno: 15.10.2011 Stupeň a typ vzdělávání: II. Stupeň - základní Vzdělávací oblast: Inovace Vzdělávací obor: Matematika – 8. ročník Téma: Vzájemná poloha dvou kružnic Anotace: Žák se seznámí se všemi možnostmi vzájemné polohy dvou kružnic v rovině. Druh učebního materiálu: prezentace. Očekávaný výstup: Žák správně určí jakou vzájemnou polohu zaujímají dvě kružnice v rovině.

Vzájemná poloha dvou kružnic Kružnice, které mají společný střed, se nazývají soustředné kružnice. Mají-li stejný poloměr – spolu splývají. Mají-li různý poloměr – nemají společný žádný bod. Úsečka spojující středy dvou kružnic se nazývá středná – s.

Vzájemná poloha dvou kružnic Kružnice k1 a k2 nemají žádný společný bod, s je větší než r1 + r2. Kružnice leží vně sebe.

Vzájemná poloha dvou kružnic Kružnice k1 a k2 mají jeden společný bod, s = r1 + r2 . Kružnice mají vnější dotyk.

Vzájemná poloha dvou kružnic Kružnice k1 a k2 se protínají ve dvou společných bodech, s je menší než r1 + r2 a současně s je větší než r1 - r2 .

Vzájemná poloha dvou kružnic Kružnice k1 a k2 mají jeden společný bod, s = r1 - r2 . Kružnice mají vnitřní dotyk.

Vzájemná poloha dvou kružnic Kružnice k1 a k2 nemají žádný společný bod, s je menší než r1 - r2 . Kružnice k2 leží uvnitř kružnice k1.

Použité zdroje Veškeré obrázky a texty jsou dílem autora prezentace.