Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proudění vzduchu v atmosféře
Advertisements

Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
AZ kvíz Chemické opakování
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
A-Z kvíz Chemické opakování
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
EKO KVÍZ.
KUFR – procvičování pojmů
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
A Ω KVÍZ Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
CZ 1. kolo 6.ročník KVÍZ.

PYRAMIDA Opakování ČR 1. část.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.31 Téma: Hustota látek.
PYRAMIDA Práce a energie

Vojtěch Škvor, Robert Kočí, Zuzana Podhorská, Lucie Syslová
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Skupenské změny.

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Skupenské změny 1 © Petr Špína 2011 foto: Pavel Bohatý, Milan Vávrů VY_32_INOVACE_B
PYRAMIDA Celá čísla.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Změny skupenství látek (8. ročník)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vnitřní energie, teplo (8. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí: Funkce - lineární Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Vypařování a kapalnění
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.

PYRAMIDA Jaderná fyzika
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Měření fyzikálních veličin
Změny skupenství látek
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
PRAVIDLA BINGO Fyzikální veličiny
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Transkript prezentace:

Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Pravidla hry Pomůcky: hrací kostka, stopky. 1. Hru hrají dva hráči či dvě družstva. 2. Začíná hráč, který na hrací kostce hodí nejvyšší počet bodů. 3. Poté si z hracího pole vybere jedno políčko s číslem od 1 do 28. Po kliknutí na vybrané políčko (pomocí ikony „ruka“, nikoliv šipky) se otevře soutěžní otázka. Od přečtení otázky běží časový limit 30 až 60 sekund pro odpověď. Pokud hráč zodpoví otázku správně, hra se vrací na začátek. 4. Hru řídí porotce (učitel). Jeho úkolem je přiřazovat do hracího pole barvu hráče, jenž danou otázku zodpověděl správně, a to kliknutím na příslušné pole postranní tabulky v barvě hráče. 5. V případě nesprávné odpovědi možnost odpovědět dostává druhý hráč. Pokud odmítne odpovědět, rozhoduje o přidělení hracího políčka opět hod kostkou. Políčko získává ten, kdo hodí nejvyšší počet bodů. 6. Otázky volí družstva vždy střídavě. 7. Ve hře vítězí hráč, jemuž se podaří nejrychleji propojit všechny tři strany trojúhelníku, nebo ten, který získal nejvíce hracích polí při odkrytí všech otázek.

ŘEŠENÍ ZPĚT Q 1. Jakou značku má fyzikální veličina teplo?

ŘEŠENÍ Joule. ZPĚT 2. Jak se nazývá hlavní jednotka tepla?

ŘEŠENÍ zvýšením ZPĚT 3. Doplň: Zvýšení vnitřní energie se projeví _______ jeho teploty a naopak.

ŘEŠENÍ Měrná tepelná kapacita. ZPĚT 4. Jak se nazývá fyzikální veličina, která určuje, kolik tepla musíme dodat 1 kg látky, aby se teplota látky zvýšila o 1 °C?

ŘEŠENÍ Q = m x c x Δt ZPĚT 5. Jaký vzorec používáme pro výpočet tepla?

ZPĚT Vedením, prouděním a zářením. ŘEŠENÍ 6. Uveď tři způsoby šíření tepla.

ŘEŠENÍ Tepelné vodiče. ZPĚT 7. Jak se nazývají látky, které dobře vedou teplo?

ŘEŠENÍ Tepelné nevodiče (izolanty). ZPĚT 8. Jak se nazývají látky špatně vedoucí teplo?

ŘEŠENÍ Pevné, kapalné, plynné a plazma. ZPĚT 9. Jaká skupenství rozeznáváme?

ŘEŠENÍ Tání ZPĚT 10. Doplň: ________ je děj, při němž se pevné skupenství mění na kapalné.

ŘEŠENÍ Tuhnutí ZPĚT 11. Doplň: _______ je děj, při němž se kapalné skupenství mění na pevné.

ŘEŠENÍ Vypařování ZPĚT 12. Doplň: _______ je děj, při němž se kapalné skupenství mění na plynné.

ŘEŠENÍ Kapalnění (kondenzace) ZPĚT 13. Doplň: ________ je děj, při němž se plynné skupenství mění na kapalné.

ŘEŠENÍ Desublimace ZPĚT 14. Doplň: _______ je děj, při němž se plynné skupenství mění na pevné.

ŘEŠENÍ Sublimace ZPĚT 15. Doplň: ______ je děj, při němž se pevné skupenství mění na plynné.

ŘEŠENÍ c ZPĚT 16. Jakou značku má fyzikální veličina měrná tepelná kapacita?

ŘEŠENÍ Joule na kilogram a Celsiův stupeň. ZPĚT 17. Jak se nazývá hlavní jednotka měrné tepelné kapacity?

ŘEŠENÍ LtLt ZPĚT 18. Jakou značku používáme pro fyzikální veličinu skupenské teplo tání?

ŘEŠENÍ ltlt ZPĚT 19. Jakou značku používáme pro fyzikální veličinu měrné skupenské teplo tání?

ŘEŠENÍ LvLv ZPĚT 20. Jakou značku používáme pro fyzikální veličinu skupenské teplo varu?

ŘEŠENÍ lvlv ZPĚT 21. Jakou značku používáme pro fyzikální veličinu měrné skupenské teplo varu?

mechanickou (pohybovou) ZPĚT ŘEŠENÍ 22. Doplň: Tepelné motory jsou stroje, které přeměňují teplo získané spálením určitého paliva na ______ energii.

ŘEŠENÍ Skupenské teplo varu. ZPĚT 23. Jak se nazývá teplo, jež musíme dodat kapalině, abychom ji přeměnili na plyn téže teploty?

ŘEŠENÍ Při 4 °C. ZPĚT 24. Při jaké teplotě má voda největší hustotu?

25. Jak se mění objem vody při jejím tuhnutí? ŘEŠENÍ Zvětšuje se. ZPĚT

ŘEŠENÍ Joule na kilogram. ZPĚT 26. Jak se nazývá hlavní jednotka fyzikální veličiny měrné skupenské teplo tání?

ŘEŠENÍ hmotnosti ZPĚT 27. Doplň: Měrné skupenské teplo tání je přímo úměrné ______ tělesa a závisí na druhu látky.

ŘEŠENÍ Difuze ZPĚT Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. 28. Doplň: _______ je promíchávání částic jedné látky s částicemi látky druhé.